|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
blant fjord og fossevell
|
![]() KjærlighetsferieHvor reiser man på kjærlighetsferie? Jeg har tenkt mest på Norge, eller ikke så langt og så dyrt. Noen dager er i grunn nok, vi er hjemkjære begge to. Jeg elsker å shoppe, min bedre halvdel hater det. Jeg hater å ligge langflat i sola, så chartertur er temmelig utelukket. Kanskje en by hadde vert noe? Så kunne vi ruslet og sett litt, spist god mat og slappet av sammen. Har dere tips til by? Noe å gjøre på der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
tankefull
|
![]() Sv: KjærhetsferieDette er vel ikke helt det du spør etter, men hvis jeg skulle tatt mannen med på en kjærlighetsferie, ville jeg reist til Union Hotel i Geiranger. Vi var der en natt hele familien i fjor sommer, og fant fort ut at det vil vi igjen. Fint hotel, og flott natur rundt hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: KjærlighetsferieBergen? Geiranger er jo veldig pent, men der er det kun suvernier man kan shoppe. Om det betyr noe....
![]() |
#5 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjærlighetsferie Kragerø
![]() |
#6 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Kjærlighetsferie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieEt sted jeg og familien elsker å reiser er til Alexandra hotell i Loen som ligger litt forbi Stryn. Der slapper vi virkelig av med fantastisk mat (snakker diger buffet), bading, massasje, vakker natur og evt shopping i Stryn. Vi har aldri lyst til å reise derifra når vi er der. Får liksom aldri nok
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjærlighetsferie
Jeg vet vel ikke hvor pulverhuset ligger
![]() |
#10 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: KjærlighetsferieJostedalen!
![]() |
#11 |
Lovende
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieÅ velge en billigreise med Norwegian fly + hotell kan bli like billig som en weekend i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieHolmsbu Spa?
![]() |
#16 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieTromsø i midnattsol - og bo på Ishavshotellet!!
![]() |
#18 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieOg som Debra sa, kan man få billige billetter på Norwegian, altså. Tror vi betalte 700,- t/r Paris. Så finner man ett billig hotell, og vips så ble det utenlandsferie.
![]() |
#19 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KjærlighetsferieDet er vel ikke stedet som avgjør om det blir en kjærlighetsferie ...
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: KjærlighetsferieDet ser ut som du bor på Vestlandet, men jeg hadde tenkt til å foreslå København. Flott by ikke så altfor langt unna. God mat og nok av ting å gjøre.
![]() |
![]() |
|
|