|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fullfører du det du begynner på?Ja, det lurer jeg på.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?
Er ikke det en ganske grei match da? Det ville jo vært verre om dere var to igangsettere, f.eks. Det er nemlig vi. Men vi gjør jo ting ferdig, når vi må.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er uten tvil en igangsetter, men livets harde skole (herlig uttrykk, da!
Vi har det slik vi også. Jeg er enig i at det ofte blir litt vel kraftig rollefordeling ut av det, i alle fall hos oss.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Han er igangsetter, og jeg er ferdigstiller. Dette går igjen i hele hverdagen vår. Han åpner skapdører, jeg lukker dem - for å nevne en bitteliten ting. Jeg fullfører det jeg holder på med og det han holder på med. Jeg klarer ikke å la ting være. Det fører til at jeg styrer og ordner hele dagen og blir sliten og lei. Han blir lei fordi jeg "må bare" alt mulig først, før vi kan finne på noe osv...
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er mest ferdigstiller tror jeg, men aller mest er jeg planlegger. Jeg er et oppkomme av gode og mer eller mindre kreative og ellers håpløse ideer til hva man burde få gjort. Så setter mannen igang og så blir han ikke ferdig. Og så maser jeg.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Fullfører du det du begynner på?Næsj, vi er i allefall begge to enig om at hvis man har begynt på en ting så får man ta seg selv i nakken og avslutte på en grei måte. Ellers er nok jeg av natur flinkere til å avslutte og mannen flinkere til å sette igang. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er ikke redd for å sette igang med nye prosjekter, gjerne flere på en gang, og avslutter alltid alle prosjekter jeg setter i gang med. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er både en igangsetter og en fullfører, det er vel det greieste også.
|
|
|
#12 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg ferdigstiller alltid det jeg begynner på. Jeg begynner, og holder på til jeg er ferdig uansett hva jeg holder på med. Tar alltid ett prosjekt av gangen fordi jeg vil ha ferdigstilt det jeg driver med før jeg begynner på neste ellers blir jeg stresset. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Fullfører du det du begynner på?Mannen fullfører ikke.
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er best på å starte ting, men jeg behersker også evnen til å fullføre.
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg har malt og innredet to rom denne uka og er straks ferdig med å male rom tre inklusive 4 stk møbler som skal stå der. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Fullfører du det du begynner på?Ikke alltid.
|
|
|
#19 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Nei, ikke alltid.
|
![]() |
|
|