|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindHva slags størrelse er du da?
|
|
|
#5 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindBergans Breheimen, damemodellen. Kjempevarm gore tex. Eller ikke gore tex, men dermizax. Går for det samme. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindJeg har softshell og bergans skalljakke. Jeg har fleece. Jeg har xl og trenger å ha noe varmt under, men da ser jakka stappa ut. Jeg har små pupper, bruker str 44-46, men har stor mage og bred rygg. Jeg vil ha jakke med fôr! :hør hva jeg ber om da:
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindSe på skogstad sine. Jeg hadde en damemodell i fjor, men jeg ser mange damer gå rundt i unisexmodellene som er bredere i ryggen og litt lengre. De er foret og rimelig vanntette. Rimelig som i ikke den beste goretexjakka jeg har hatt, men den fungerer.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindJeg fikk meg en fin skalljakke fra Stormberg Outlet her i forrige uke! De er litt store i størrelsen, og kvinnelige former får plass.
|
|
|
#10 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vind
Jeg kjøpte meg også en skalljakke derifra. Den var satt ned over tusen kroner, så prisen ble slettes ikke verst.
|
|
|
#11 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindEtter å ha slitt ut den jeg hadde kjøpte jeg i forfjor ny vinterjakke fra o'neill. Ikke for tykk slik at jeg ser ut som en stor høyball, har god bevegelighet, puster og er varm. Jeg har både goretex og skalljakker og det meste, men oneillen min er vinterjakken min. Vet ikke hvordan den er i større størrelser, jeg bruker medium.
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindBør du kanskje gå for unisex/herremodell da?
|
|
|
#13 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindJeg kjøpte meg lang dunjakke ( :dukker: ) fra Tommy Hilfiger ( :dukker igjen: ) i vinter, og det er banna bein det beste kjøpet jeg har gjort på lenge. Tynn og lett, men utrolig varm og god til en frysepinn som meg. Passer ikke på skau- eller skitur, da, men til jobb og utebruk generelt er den perfekt. Finner ikke bilde på nett dessverre.
|
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vind
Den var kjempefin, si ifra om du skal selge den da !
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindSusse: du er nr 3 på lista som har spurt nå.
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Abefal meg en varm ytterjakke som tåler litt regn og vindJeg har kjøpt meg ny jakke. Skogstad skalljakke, Eva. Den var på tilbud og jeg kjøpte str 46... ¨Da får jeg under litt varme klær.
|
![]() |
|
|