Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 13:30   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?

Tassen har fått noen små huller i reimatecdressen nede i benet som jeg gjerne ville ha lappet.
Og da lurer jeg på:
Hva kjøper jeg? Hvor? Hvordan gjør jeg det?

Gammel 26-10-09, 00:01   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan reparerer jeg huller i reimatec dress?

Jeg har limt. Jeg fikk en lapp i butikken der jeg kjøpte dressen. Limte på med lim beregnet på tekstil/gummitøy (jeg husker ikke nøyaktig, men du finner ut hvilken type du trenger når du ser på de forskjellige limtubene). Limet kjøpte jeg i jernvarebutikk.

Man ser jo godt at der er lappet, men det blir tettere enn å sy.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 00:35   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gaffa?

Gammel 26-10-09, 00:42   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Gaffa funker i alle fall på regntøy, og jammen tålte de ikke 60 grader i maskinen også.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 00:46   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Gaffa funker i alle fall på regntøy, og jammen tålte de ikke 60 grader i maskinen også.

Jeg vet det. Gaffa er genialt.

Gammel 26-10-09, 10:54   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg vet det. Gaffa er genialt.

Det er kanskje ikke så pent med gaffa, men effektivt er det i alle fall. Handlekurven på Oth'en vår er teipet med gaffa-tape. Fremhjulet lagde hull i handlekurven og den ble teipet med gaffa. Det har holdt i snart et år nå. Gamlevogna til storebror henger sammen nesten kun på grunn av gaffa.

Men til hovedspørsmålet; Det pleier vel å følge med en liten stoffbit med dressene? Den, sammen med sånn tekstillim som er beregnet på å tåle vann og harde forhold, burde gjøre susen. Vi har en ReimaTec-jakke med hull som jeg har tenkt å fikse på den måten.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 11:50   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg gitt opp ReimaTEC for flere år siden fordi de slites så fort i stykker. Men det går kanskje an å reparere med AquaSure? Dette er iallefall fint å reparere regntøy med. Kjøpes på sportsbutikker.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.