|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Jeg tittet igjennom denne på sidene til HM. MEN ble like skuffet som jeg gjorde forrige høst. Egentlig ikke mye jeg kunne tenke meg å gå med. Man bør vel kanskje være en kleshenger for å bli fin i noe slikt.
|
|
|
#2 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Nei, jeg syns ikke det var noe fint. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Nei, det var for mye nagler på skoene for min smak hvertfall.
|
|
|
#6 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Liker godt skinnleggingsene og den blå suede kjolen, samt disse sko som de kalder boots. Men gidder ikke å løpe hysterisk etter dem, og er litt skeptisk til kvalitet og snitt (det er og blir H&M). Og så har jeg allerede brukt opp månedens klesbudgett.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Eg syns skoa var rålekre! Eg har lyst på slike sko til julebordsesongen. Dessverre bor eg for langt unna, men dei har vel noko liknande på Bianco.
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Jimmy choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?
Det tenkte jeg også! Jeg er ikke i sandalshoppehumør når gradestokken viser 6 minus..
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Jeg stemmer i sammen med safran. |
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Kunne tenkt meg skinnleggingsen og vesken med stjerne på men er ikkj villig til å legge ned noen innsats for å få det til
|
|
|
|
#14 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Det var noen ting der jeg gjerne kunne kjøpt, men jeg orker virkelig ikke stå i kø fra klokken 7 om morgenen for å ha en sjangs. Jaffal ikke i dette være...
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Jeg synes det er mye fint, men kommer ikke til å kjøpte noe tror jeg. Har hverken fasong eller høyde til mye av det. Veskene, beltene og skoa er rålekre.
|
|
|
#17 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Veska med stjerne på, gutte-dongeribuksene og den knallblå genseren til menn. De trigget min oppmerksomhet. Resten likte jeg ikke.
|
|
|
#18 |
|
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Jeg måtte jo ned likevel da. Det var helt villt. Tomt på fem minutter, og jeg fikk ikke armbånd for å kjøpe tilbehør engang (var der kl. 10). Jeg rasket med meg legginsene som var i "tøy" og ikke skinn. Men de er for store til meg i beina og for små i livet akkurat nå siden fødemagen ikke har trukket seg tilbake ennå. Tok str. 38, men skulle nok hatt 36 men det hadde de ikke. Akkurat nå har jeg type eplefasong..
|
|
|
#19 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?
Da har jeg vært en tur i byen og fått sett i allefall noe av collectionen live. Synes faktisk skoa så litt plastikk-aktige ut. Den blå semskede kjolen var veldig fin, men 2000 er mye for et HM-plagg.
|
|
|
#20 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jimmy Choo for HM - hva synes dere om kolleksjonen?Jeg kan ikke si jeg ble imponert ...
|
![]() |
|
|