|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Dårlig service?Omsider kom kjøleskapet vårt. 4 uker senere enn vi ble lovet. I tillegg skulle det bli levert på mandag, men ingen dukket opp. Tirsdag ringer vi og etterspør sendingen, og vedkommende i den andre enden kan ikke levere det den dagen heller, men lover på tro og ære at det skal komme i morgen. Vi har betalt ekstra for transporten, så vi er ikke interessert i å kjøre og hente det selv. Den veier i tillegg 130 kilo, såh ...
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 06-01-10 kl 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service?Når jeg har kjøpt hvitevarer og fått det levert har levert betydd inn på kjøkkenet. Hadde det ikke betydd det hadde jeg handlet et annet sted. Men jeg tar det ikke for gitt jeg spør når jeg bestiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Dårlig service?En venninne fikk rett før jul et Whirlpool skap (lurer på om det er side by side), som hun må få byttet pga en feil da hun fikk det. Det var DHL som leverte dette og som visstnok har avtaler med butikk/leverandør, og de kan visst ikke pålegges å bære dette inn (etter hva jeg forsto).
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dårlig service?Når vi kjøpte oppvaskmaskin i fjor var frakten til døra, men når vår dør var i fjerde etasje, så gjaldt det visst ikke allikevel. Da kunne vi betale 400 ekstra for å få det båret inn.
![]() |
#5 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Dårlig service?Når jeg bestiller, forsikrer jeg meg om at tingene blir plassert der de skal stå. Har betalt ekstra for levering i 2. etg. Og det er helt greit, for som Maz, handler jeg et annet sted om jeg ikke får det sånn. Enig i at det er dårlig service fra butikken sin side om de ikke har oppgitt hva som er med i prisen. De som leverer forstår jeg, de har en avtale de får betalt etter. Men om de har brutt den, blir sikkert butikken glad for å høre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Dårlig service?I det siste har vi handlet hvitevarer (vaskemaskin, fryseskap osv) fra andre enn de store varehusene. Erfaringen er nemlig at mindre forretninger gir en helt annen service. Jeg synes servicen dere opplevde var dårlig, og jeg hadde i etterhånd hørt med den dere kjøpte kjøleskapet av om hva DE legger i frakt...
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dårlig service?Jeg var av den oppfatning at levering = leveres der det skal, pakkes ut, settes på plass og ta med seg emballasje tilbake?
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Dårlig service?Kommer an på om det er betalt utkjøring eller også for innbæring. Der jeg bestiller fra koster det ekstra å få det helt inn. Fordi de da må stille med en ekstra mann. Eller om man skal ha det lenger inn enn første inngangsdør, fordi det tar lenger tid. Men dette gjøres det da meget klar over ved bestilling. |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Dårlig service?Hos oss hjelper de ikke bare til med å bære nytt inn, men også med å bære gammelt ut og tar med seg gammelt bort. Men det er en veldig hyggelig lokal leverandør da. Han er veldig serviceinnstilt og kan helt sikkert ikke sammenlignes med større firma.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dårlig service?Min erfaring er at dette må avtales på forhånd.
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Dårlig service?
Ja, jeg og ville ha sjekket.
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Dårlig service?Vi har aldri fått levert hvitevarer uten at de henter med seg det gamle (dersom det skal leveres inn) og setter det nye pent på plass; dette gjelder levering fra både mindre og større forhandlere - jeg hadde forventet såpass dersom man betaler en klekkelig sum for frakt/levering. Jeg ville absolutt sjekket opp hva den aktuelle forhandleren har å si om det.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Dårlig service?Da vet man jo bare at man ikke kjøper noe der mer. |
![]() |
![]() |
#14 |
Tatt på
|
![]() Sv: Dårlig service?Det synes jeg var slett service. Alle hvitevarer vi har kjøpt har blitt bært inn og satt på plass og emballasje har blitt tatt med tilbake.
![]() |
#15 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Dårlig service?Kan jeg få spørre hvem du har handlet med?
![]() |
#17 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Dårlig service?En ting er at de ikke var villige til å hjelpe dere inn med varen, en annen ting er at kjøleskapet kom 4 uker for sent.
![]() |
#18 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig service?Da jeg jobbet på elektrobutikk kjørtes varene til døren og ble bært inn av muskelsterke menn og plassert der kunden pekte. Jeg hadde krevd pengene tilbake for transporten hadde det vært jeg som opplevde det dere gjorde!!
![]() |
#19 |
Det kommer seg
![]() Sv: Dårlig service?
![]() |
#20 |
Det kommer seg
![]() Sv: Dårlig service?Nå leste jeg igjennom innlegget ditt igjen.. Du var jo ikke informert om den siste forsinkelsen heller...
![]() |
|
|