|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Har alle fått selvangivelsen?Hverken jeg eller Andamannen har fått, og det er jo greit å sjekke tall før fristen om to uker...
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Men dere kan jo sjekke den elektronisk alikevel, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Jeg har ikke fått. Regnet med at om jeg ikke sjekket på Altinn så kom den i posten, men det gjorde den ikke, men fan til slutt kodene fra MinId og sjekket på søndag. Penger til overs
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Hvis du har sjekket den elektronisk i det hele tatt så kommer den ikke i posten? |
![]() |
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Jeg mener at jeg ikke har valgt å få den kun elektronisk, men har likevel ikke fått den i postkassa enda. Det er dog en viss mulighet for at jeg husker feil.
![]() |
#9 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?sf; du tror jeg vet hvor jeg har kodene mine, du?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Joa - men da jeg logget meg på fikk jeg melding om at siden jeg hadde logget meg på så hadde jeg godtatt å ikke få brev. |
![]() |
![]() |
#12 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Jeg har heller ikke fått den. Men min kjære fikk den i forrige uke. Nå bestilte jeg koder i går, for kodebrev har en tendens til å bli borte. Og passord glemmes like fort som de lages.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Jeg har ikke fått den, men jeg burde kanskje grave frem de kodene, hvis jeg har dem og sjekke på nett. Husker ikke om jeg valgte kun elektronisk sist jeg heller
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Jeg har ikke fått den i posten, og har ikke haket av for at jeg kun ønsker elektronisk levering. Ringte i påskeuka, og da sa de at de fortsatte utsendelsen i to uker etter påske, tror jeg. Mannen min fikk for snart en måned siden.
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Begge har fått, men som selvstendig næringdrivende skal vi ikke levere den på lenge enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Har fått den, rettet den og levert den. En like stor lettelse hvert år |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Da har jeg fått selvangivelsen min i dag. Og det var bare en ting å si.
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har alle fått selvangivelsen?Både elektronisk og papirutgave, ja.
![]() |
|
|