|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Hunterstøvler raidet på Smart ClubMorsom sak (synes jeg) i DN i dag: "Støvler sporløst borte". Smart Club hadde fått inn et parti Hunterstøvler og annonserte dem til en pris som ligger 400,- lavere enn feks Lille Vinkel. En person kom og kjøpte 1800 par, kjørte bort i lastebil. "Lille Vinkel skal ifølge Coop være deres hovedmistenkte i oppkjøpet." Og slik fortsetter det.
02, 04, 08 Sist redigert av valborg : 04-05-10 kl 23:12. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg har ikke Hunter, men Ilse Jacobsen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart Club
Ville du vært upåvirket av om alle dagens Vikingbrukere plutselig gikk rundt med Ilse?
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Eh, ja. De aller fleste går jo allerede rundt i Ilse. :vurderer å skifte til Viking: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Akkurat. Hunter diskriminerer folk med fotball-legger, så jeg håper uansett de går konken snart. Sist redigert av rine : 04-05-10 kl 23:33. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Flott.
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Klart vi vil at kvalitet skal koste så lite som mulig? Jeg vet lite om støvle-produksjon, så jeg aner egentlig ikke om man betaler vel mye for merket når det gjelder f.eks I.J. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubKontroll over distribusjonskanalene er jo kjempeviktig for dyre merker.
|
|
|
#10 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg fikk Ilse-støvler i bursdagsgave i fjor. Noen mnd etter kom de som salgsvare på Coop Obs (i begrenset opplag og farger) og jeg tipset alle jeg kjenner om det. Så gode støvler på salg er jo kjempebra - at "alle" har dem bryr jeg meg nada om.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubFlott med en mer faglig oppsummering fra Polyanna.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg har Ilse støvler, mine king size legger passer ikke inn i Hunter ...og jeg synes personlig IJ er finest. Når det er sagt så bryr det meg katta hvorvidt "alle andre" har like støvler som meg, så lenge jeg er tørr og varm på bena!
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Skynder meg å legge til: Jeg tror ikke at dette er rocket science altså. Synes bare saken var underholdende og illustrerende.
|
|
|
#14 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg synes det er festlig da merkevarer selges rimelig på nye utsalgssteder, og fniser godt av de som heller betaler dobbelt pris for balsam hos frisøren fordi de ikke vil handle på -nille for eksempel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubDet var jo et litt morsomt oppslag, men personlig sverger jeg fortsatt til min brors fravokste Panter-støvler fra 1988. Det kunne ikke på noe vis falle meg inn å kjøpe verken Hunter eller Ilse Jacobsen - ikke engang hvis de dukket opp til 699 på Obs.
|
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg har Ilse-støvler, ene og alene fordi de er korte, og dermed passer til de tykke leggene mine. Ja - også syns jeg de er varmere enn andre støvler da.
|
|
|
#17 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg har Ilse fra Obs. Og Viking fra Eurosko.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg hadde blitt lykkelig om jeg fikk plass til fotballeggene mine i et par Hunterstøvler, og like lykkelig om jeg fikk billigere Ilse Jakobsen støvler. Hva de koster er uinteressant egentlig, og også hvilket merke det er. De er fine, og det er det eneste som betyr noe for min del. |
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg hviner av fryd hver gang jeg finner redken ol. hos europris, og hadde blitt superlykkelig over å finne Hunterstøvler på Obs. Og det bryr meg midt i ræva om alle andre kjøper det samme.
|
|
|
|
#20 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hunterstøvler raidet på Smart ClubJeg betaler gjerne litt mer for noe som er et etablert merke, men jeg håper jo det betyr bedre kvalitet også.
|
![]() |
|
|