Bh-er – litt hjelp, takk!
Jeg lurer på om jeg sånn helt plutselig har endret BH størrelse. Etter 3 runder med amming, opp og ned i vekt og godt over 30 år er det en del heng og sleng, men slett ikke ille egentlig.
Problemet er at jeg "plutselig" har økt en cup. For ti år siden var jeg en B 70, de siste årene har jeg passet str c 75. Nå passer de ikke lengre, puppen kikker liksom over kanten av BH'ene Jeg prøvde D 75 igår og den passet. Det er over 3 år siden forrige ammerunde.
Jeg har slanket meg minst 7 kg siste året og ellers er det ikke noe som burde tilsi at brystene skulle bli større. Kanskje er det bare det at de er mer løse i konsistensen? Litt som godt hevede hveteboller.
Jeg har forsøkt mange ulike merker opp gjennom årene, og har egentlig vært godt fornøyd med Lindex sine, men også der er jeg nå øket opp en cup. Utvalget på D-cup var jo mye mindre enn på C og B? Resultatet er at jeg har minst tjue bh'er som er helt ubrukelige, og bare et par som jeg såvidt får klemt meg inni..
Jeg trenger nye- jeg liker bh med bøyle men ser at d-cup ofte er uten bøyle og padding inni. Hvor finner jeg fine behagelige BH er i D-cup med bøyle og mykt for? Jeg bor et sted med et par spasialforetninger for undertøy og med de vanlige kjedebutikkene...
|