|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Hvem er de beste sjåførene?http://www.vg.no/bil-og-motor/artikk...artid=10044447
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Vi kjører ganske likt egentlig, jeg tror ikke det er så stor forskjell. Men han er definitivt flinkest til å rygge og parkere, der kommer jeg ikke i nærheten engang.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Jeg er så beskjeden at jeg mener jeg er bedre enn han til å lukeparkere også! Bortsett fra med henger. Men jeg øver meg stadig og blir bedre og bedre
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Tja, vi er gode på forskjellige ting. Han har "lekt seg" mer med bilen enn meg på glatta og slikt, så jeg tror at han er bedre enn meg på unnamanøver. Han er også mye bedre enn meg til å rygge med henger. (men jeg øver meg stadig vekk, så jeg satser på å ta han igjen på den)
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Han. Men så har han hatt lappen i snart 20 år, og jeg i et halvt.
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Vi kjører ganske behagelig begge to. Jeg er nok litt mer "hissig" enn han. Kjører fortere.
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?
Joda, mannen er god på langkjøring her også. På E6 kl 03 om natta, sommerføre og ingen biler på veien. Den skal han få
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Jeg. Han har ikke lappen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er de beste sjåførene?For meg handler ikke det om å være god å kjøre bil å være flink til å parkere, rygge "effektivt" o.l. Mye handler om hvordan man klarer å lese trafikkbildet og faktisk kunne reglene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Jeg innrømmer glatt at i de aller aller fleste tilfellenne jeg irriterer meg
|
|
|
#17 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Når det gjelder ulykkesstatistikken i heimen vinner jeg overlegent. Jeg har kjørt bil i 21 år (!), det samme har han.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Samme her. Det hadde vært rart om jeg skulle vært bedre enn han, som kjører på hundrevis av mil hver uke. Han lukeparkerer med semitrailer |
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Sv: Hvem er de beste sjåførene?Helten har kjørt siden han var 18, jeg har kjørt siden jeg var 30. Det sier seg selv at han har *litt* mer erfaring enn meg, men jeg mener vi kjører tilnærmet like godt. Ingen av oss har vært i noen ulykke/uhell, men begge har laget liten bulk ved parkering én gang.
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hvem er de beste sjåførene?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:10. |
|
|
|
![]() |
|
|