Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 22-09-17 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Våken, altfor tidlig.
På vei til konferanse som nok blir veldig bra.
Postet 22-09-17 kl 08:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Har kaffe og det trengs. :trøtt:
Postet 22-09-17 kl 08:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har vært oppe lenge og jobbet en god stund allerede. Vi skal kjøre til fjellet i ettermiddag, og vil komme avgårde noenlunde tidlig. Innimellom jobbing må jeg pakke ferdig og henge opp en vask og sånt, så blir ikke helt i pluss i dag, tror jeg. Håper det blir opplett i helgen så vi kan være mye ute! Minste og en venninne skal være med, de store skal være hjemme alene.
Postet 22-09-17 kl 08:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er sjuk, men det går ikke i dag. Jentungen derimot er også sjuk, så hun skal nok få bli hjemme med sin far i dag.
Postet 22-09-17 kl 08:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Maverick.

Jeg er heldigvis ikke syk, men jeg er trett og stresset og har litt for mye å gjøre. Lillesøster reiser på fotballcup i dag og storesøster skal være med venninner i kveld og jeg skal bare sitte på jobb til jeg er ferdig tenker jeg. Og så håper jeg at det ikke blir alt for sent på kvelden.

Jeg får glede meg med at det blir mye juleferie av sånt.
Postet 22-09-17 kl 09:03 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg fortsetter å sutre over ryggen. I dag måtte jeg krype på badet, bare gråt når jeg forsøkte å gå. Skulle nok ikke ha gått på jobb i går gitt.
Postet 22-09-17 kl 09:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Uff, god bedring til Maverick og Frøy!

Litt uffen og sår i halsen her og, men ingenting som kan fikses med litt varm drikke og utsikter til en fredelig helg. Eller så fredelig den kan bli når man er alene med 3 barn og i tillegg skal våge seg ut i en 30 årsdag i morgen.
Postet 22-09-17 kl 09:17 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
God bedring til Frøy og Maverick!

Eldste skal avgårde på speidertur og pefkurs i helgen, yngste har bursdag i morgen, så her må det bakes i ettermiddag og ryddes.
Postet 22-09-17 kl 09:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til Maverick og Frøy!

Full fart i dag også - tjohei hvor det går. :svosj:
Postet 22-09-17 kl 09:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Frøy og Maverick.

Frøy; kan du få akutt time hos kiropraktor?
Postet 22-09-17 kl 09:47 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til Frøy og Maverick! Og Maverickminien, da.

Jeg er på jobb, og veldig fornøyd med at det snart er helg. Piffen min er fullstendig borte. Heldigvis står besøk hos finefrisøren på planen etter jobb, så kanskje jeg kan føle meg litt fjong i det minste. Og i morgen skal jeg ut med en venninne!
Postet 22-09-17 kl 10:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har bursdag!
Postet 22-09-17 kl 10:34 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Ru.
Postet 22-09-17 kl 10:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hipp, hipp, Ru!!
Postet 22-09-17 kl 10:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratuerer med dagen, Ru!

Postet 22-09-17 kl 10:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med dagen, Ru!

Hele hundremeterskogen kommer for å feire deg!

Postet 22-09-17 kl 11:12 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Hipp hipp hurra for Ru!
Postet 22-09-17 kl 11:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Ru.
Postet 22-09-17 kl 11:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Ru!

Postet 22-09-17 kl 11:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring til de syke og gratulerer med dagen til Ru

Endelig helg, skal på konsert i morgen ettermiddag og ellers er helgen helt åpen, ingen planer. Deilig.
Postet 22-09-17 kl 15:25 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tåtti sin avatar
Hurra for Ru-dag!

Jobbet til sent på kveld i går, så nå blir det straks helg!
Postet 22-09-17 kl 15:38 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har gjort ferdig den arbeidsoppgaven som hastet mest. Og som jeg trodde at jeg kom til å måtte bruke helgen til å ferdigstille. Så jeg er superfornøyd.

Siden jeg hadde planlagt litt ekstraarbeid, så blir jeg nok sittende en stund til, men nå blir det for å komme i gang med neste store oppgave og det er mye mer lystbetont akkurat nå.

Kontorkameraten har gått hjem, og jeg har hatt fredagskos med kaffe og sjokolade og nå er det musikk og konsentrasjon og snart helg.
Postet 22-09-17 kl 16:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, helg! Og en dag helt uten bussing av elever. Det er deilig, det. Nå skal jeg kjørt en hel haug unger på trening i to forskjellige haller. Før jeg skal plukke dem opp igjen skal jeg trene selv.

Hipp, hurra for Ru!
Og god bedring til syke og pjuske.
Postet 22-09-17 kl 16:40 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
I dag har jeg faktisk sett noen syklister. Jeg bor rett veden av VM traseene og i dag var det noen som syklet da jeg gikk fra bussen. Så nå kan jeg si at jeg har sett litt VM jeg også.

Ellers har jeg fått mat og vin og synes egentlig st dette er en helt fin fredagskveld.
Postet 22-09-17 kl 20:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Svigermor og svigerfar var plutselig her. Hverken jeg eller mannen husket at de skulle komme innom i kveld. Godt det er hyggelige folk...
Postet 22-09-17 kl 20:44 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Loppehelg og dugnad i dag, morgen og søndag med blide engasjerte foreldre. Og en nydelig hektisk jobbuke som kulminerte med jobbhotellfrokost i dag. Sukker sliten og henført.
Postet 22-09-17 kl 21:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no