Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 23-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Tåtti sin avatar
Fotballdag, men siden den starter tidlig er den ferdig til lunsj og det blir tid til ordentlig lørdag etterpå.
Postet 23-09-17 kl 09:12 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Har niåring i dag, finfint! Vi skal ta oss en bytur og dra på forskningstorg.
Postet 23-09-17 kl 09:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 9-åring Millact.

Ingenting er som å våkne av unger som krangler og hyler.
Idag står håndball på programmet ellers åpen lørdag.
Postet 23-09-17 kl 09:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Gratulerer med 9 åring Millact!

Fin fin og rolig start på lørdagen. Sovet litt frampå, mekket god frokost til ungene og nå nyter jeg kaffen i fred. De små ting!
9 åringen har gledet seg hele uka til å treffe kompisen som bor i en annen bygd, og har planlagt antrekk og det hele.
Postet 23-09-17 kl 10:36 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe, frøken fryd. Morsomt.
Gratulerer med bursdag, millact!

Her er det fotballcup og det er rimelig heftig siden jenta kom heim fra leirskole i går... Ho er ikkje heilt i form så me får no sjå. Ellers er det rolig lørdag.
Postet 23-09-17 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med 9åring, millact.

Her er det rolig start på dagen, min 9åring er i matlagingsfokus for tida, så denne uka har han lagt pannekaker en dag, egg og bacon og muffins en dag, og i dag blir det omelett til frokost, kan bli vant til dette, gitt.
Postet 23-09-17 kl 11:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så herlig Polarjenta.
Postet 23-09-17 kl 11:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer med 9åring Millact

Fekk og jente heim frå leirskule i går. Trøtt, sliten og klarte ikkje å tenke ein tanke. Då var det jo greit å sende ho og søskene til faren i helga. Han skulle nemleg passe nevø og niese og rekna med at ungane ville ta mesteparten av jobben

Eg har brukt formiddagen til å gjera ferdig oppgåva mi. No må eg berre finne ut av referansegreier, så sender eg den inn.
Postet 23-09-17 kl 12:16 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Her er eldste på speidertur hele helgen. Hjem i morgen kveld for å pakke til leirskole mandag morgen.

Forskertorg var stas! Og jeg fikk en prat med noen fra UiA og forskerlinja på den videregående skolen her.

Nå har jeg plutselig seks gutter her som akkurat har fått pølse og kake. De må være ute siden det blir litt familiefeiring senere.
Postet 23-09-17 kl 14:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Når man møter et lag som spiller grisete håndball er det ekstra deilig å dra i land en seier de siste to-tre minuttene! Nå klesvask og strikking.
Postet 23-09-17 kl 15:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mindfullness-workshop fredag kveld og lørdag formiddag er en vel egnet inngang til helg! :zen:
Postet 23-09-17 kl 15:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er alle slitne etter uken og har sovet vel og lenge i dag. Nå er ungene ute sammen med venner og jeg planlegger ukesmeny.
Postet 23-09-17 kl 15:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på Ekeberg og jobber pr tlf mens jentungen henger med ponniene. God deal!
Postet 23-09-17 kl 16:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
I dag har jeg sittet pal i sofaen, løpt tempoøkt på ei mil, og sitter nå pal i sofaen igjen. Jeg skal egentlig vaske badet, noe som fristet veldig da jeg skulle på løpetur, men nå frister det derimot veldig lite. : prokrastinerer med kaffe:
Postet 23-09-17 kl 17:10 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på fjellet i firmahytte, staselige greier. Her i østlige fjellheimen er det dønn tåkete og nesten regn. Men vi kom oss ut på tur da, nå skal jeg straks ned i dalen og hente takeaway sushi.
Postet 23-09-17 kl 19:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var på drinkebonanza i går, og er dermed på smågodtkjøret i dag. Jaja, neinei. Godt jeg skal en halv uke på firmakonferanse.
Postet 23-09-17 kl 19:29 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no