Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 24-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Appelsin sin avatar
Våknet lenge før lyset, prøver å sove litt mer.
Postet 24-09-17 kl 08:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Våknet i en smal overkøye på hytte på fjellet. Venninnehyttetur, altså!
Postet 24-09-17 kl 09:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten gjør seg klar til håndballkamp på hel bane for aller første gang. Jeg frykter de skal få skikkelig juling.
Postet 24-09-17 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Vi skal vestover til kretsbannerkonkurranse i speiding og hente eldste som har vært på kurs siden fredag.
Postet 24-09-17 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Straks avreise til håndballkamp. På tide å stå opp!
Postet 24-09-17 kl 10:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Tjorven, da eldste gikk fra liten til stor bane i håndball gikk det kjempebra. De fikk endelig løpt og spilt ordentlig håndball. Så det er ikke sikkert de får juling. Jentene her syntes nemlig det var mye bedre å spille på hel bane.

Idag er det fotballcup med mellomste, og før og etter fotball Blir det vel rydding og forberede pakking til Hellas tur på meg.
Postet 24-09-17 kl 10:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Frokost er spist og snart setter vi kursen enda litt østover. To nye svenske haller kan hukes av etter helgen.
Postet 24-09-17 kl 10:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mellom to fotballkamper i høstsol. Og i ettermiddag skal vi på kino.
Postet 24-09-17 kl 12:08 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Eldste har hatt venninner på overnatting. De har stekt frokostpannekaker til oss og nå spiller de Ludo.

Vi sitter på verandaen og nyter varm høstsol og den svake lyden av sykkel-VM fra andre siden av dalen. Vi kan såvidt skimte syklistene og kan dermed notere enda en dag der vi vagt har lagt merke til sykkel VM. Sånn sett er det greit å bo sentralt i Bergen denne uken. Det berører oss egentlig overraskende lite.
Postet 24-09-17 kl 12:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eldste har hatt venninne på overnatting. De sovnet overraskende tidlig og sov like overraskende lenge. Nå er venninnen gått hjem og vi er alle fordypet i hver vår dings.
Postet 24-09-17 kl 13:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har vært på flyplassen med Frøkna. Hun har vært hjemme i helga pga brytestevne (nordkalottkamp mellom Norge, Sverige og Russland), men nå reiser hun tilbake til Fredrikstad (eller "hjem", som hun allerede sier ).
Postet 24-09-17 kl 15:06 av Stompa Stompa er aktiv nå
Oppdatert 24-09-17 kl 15:39 av Stompa
Gammel
Poden er i gocartbursdag, jeg tømmer bag etter helgens hyttetur i Gol.
Postet 24-09-17 kl 15:20 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er hjemme etter fotballcup, snart begynne på middag tenker jeg.
Postet 24-09-17 kl 17:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Søndagen min er nesten Facebook-worthy. Jeg har trent, gjort husarbeid og på komfyren putrer det nå kjøttsuppe lagd fra bunnen.
Postet 24-09-17 kl 17:08 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært ute og gått tur, kom hjem til åpen dør, men ingen hjemme. Jaja, alt er her så ingen skade skjedd.
Postet 24-09-17 kl 17:12 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Laget til knerten fikk slett ikke juling. De spilte uavgjort den første kampen og tapte med noen få mål i kamp nr 2. Jeg synes fremdeles at de gjør veldig mye merkelig, men det gjør heldigvis motstanderne også.

Jeg må jaggu si at jeg setter pris på den nivådelingen som de gjør i seriepåmeldingen. Knertens lag er påmeldt på nivå 2. Og så har klubben et lag til som er påmeldt på nivå 3. Der er det flere som sliter med å ta imot sentringer og/eller er fullstendig nybegynnere. Men når motstanderne er jevnbyrdige så får alle en god opplevelse.

Snuppa spiller også på et nivå3 lag i håndball, og har i dag fått oppleve å score sitt første mål. Hvis hun er med på å "fylle opp" på nivå2 så drukner hun helt, men når hun spiller på nivå3 så tar hun ansvar og prøver seg frem. Litt flaut var det da mamma og pappa stod med hendene i været og jublet på tribunen ved den første scoringen, men det må da være lov.
Postet 24-09-17 kl 18:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Begge gutta mine spiller kamper på både nivå 1 og 2. Trenerne rullerer gutta på en fin måte. Mellomste skal også spille kamper på nivå 2 for de som er ett år eldre.
Postet 24-09-17 kl 18:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg ligger i sofaen med benet opp i luften og har noen ukers sykemelding foran meg. Akkurat nå legger jeg opp netfix-og HBO-skjema.
Postet 24-09-17 kl 18:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Her ble det forresten en nervepirrende kamp hvor vi til slutt vant.
Postet 24-09-17 kl 18:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjemme fra Lindesnes med speiderne. Bare snu for å pakke til leirskole i morgen.
Postet 24-09-17 kl 20:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemme fra hyggelig hyttetur i Trysiltåken, mannen, jeg, minste og hennes venninne. Nå må jeg finne ut av hvilken kjøkkenvifte jeg vil ha, kjøkkenfornyelse coming up!
Postet 24-09-17 kl 22:41 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no