Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 19-01-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Førstemann! Er altså sååå trøtt. Kan det ikke få sagt hvor mye jeg ser frem til en hel natts søvn. Vel, skal bistå for å få gutta ut av huset og håper på dupp på sofa. Mannen kjører meg en tur på jobb i ettermiddag så jeg kan hilse på.
Postet 19-01-18 kl 07:33 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

vixen. Jeg husker hvor vanskelig det var å få sove da jeg hadde brukket armen.

Jeg er på jobb. Trett, men blid. I går trente jeg for første gang på to måneder. Det ble bare sånn at det ble en litt lang pause. Men det var en god trening og jeg er overraskende lite støl i dag, så jeg er stort sett glad og fornøyd.

Fin helg med husarbeid, bok og selskap på lørdagen. Så på ingen måte ille.
Postet 19-01-18 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn. Sofadag idag når kroppen ikke funker.
Men har mange serier og har kaffe.
Postet 19-01-18 kl 08:58 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Morn morn! Et sykt barn ble til to, så da nyter jeg morgenkaffen i sofaen. Det er ikke så aller verst! Men alt jeg burde gjort på jobb murrer i bakhodet...
Dersom sjuklingene kommer seg tror jeg vi prøver å komme oss på hytta senere.

God bedring, Vixen!
Postet 19-01-18 kl 09:10 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det fine med å ha arbeidsledig mann er at han er hjemme når en av barna plutselig begynner å kaste opp midt på natten slik at mor kan gå på jobb og få spyet på avstand.
Postet 19-01-18 kl 09:34 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ny rekord, minstemann er på skolen for fjerde dag denne uka. Håper det fortsetter sånn.

Jeg er sliten, så er glad det er fredag, blir godt med helg.

Vixen; Håper du snart får sove godt, må være slitsomt med både ondter og for lite søvn.
Postet 19-01-18 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til alle som trenger det!

På jobb, straks på vei til hovedstaden for spennende jobbmøte, hyggelig gjensyn med tidligere jobbpartner og konsert i kveld. Det blir bra!
Postet 19-01-18 kl 09:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Morn!
Ene naboen har barn som liker at de tuter, så i dag tidlig, kl 06.03 så velger far i familien å legge seg på hornet. Så her vekket de hele vår familie.
Dagen kan jo bare bli bedre.
Postet 19-01-18 kl 09:53 av Christa Christa er aktiv nå
Gammel
Høst sin avatar
Denne fredagen er ekstremt velkommen. Herlighet, så godt det er at det går mot lysere tider.
Postet 19-01-18 kl 09:55 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er SÅ enig med høst, (du burde skifta navn til vår med den uttalelsen der) og heier på polarjenta og guttungen.

Sjøl sit eg heime med noko lett udefinerbart, totalt utan krefter og veldig rar. Trur rådet er ei blanding av psyke og fyke, og klassen må klare seg aleine for andre dag på rad. Men det går vel over. Det er godt det er helg.
Postet 19-01-18 kl 10:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, for andre gang denne uka. Det har jammen vært en god miks av alt mulig. Jeg startet uka med stor og prestisjefull presentasjon på mandag (omtalt i lokalpressen i etterkant ), så var det hjemmekontor i snøføyka på tirsdag, rett ut syk på onsdag, fulldagsmøte på kundes advokatkontor på torsdag og så en helt vanlig kontordag i dag.

Egentlig har knerten og jeg lyst til å dra opp i Tryvann senere i dag, men jeg er ikke riktig sikker på om formen min tillater det. Når er jeg på min tredje kopp med varm te.
Postet 19-01-18 kl 10:20 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Fortsatt syk. Argh.
Postet 19-01-18 kl 10:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Syk her også. Snakk om eviglang omgangssyke. Buæh. Jeg har vært dårlig siden tirsdag. (On the other hand - når jeg bare blir frisk igjen skal jeg feire at jeg aldri mer skal være gravid. For akkurat sånn som dette er det jo å være gravid. Fyyyy f!)
Postet 19-01-18 kl 10:51 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Etter litt startproblemer er jeg på jobb. Dyna var god i dag. Bråvåknet da jeg kom opp i stua. Da gikk innbruddsalarmen. Flinke gutter som ikke hadde fått med seg at jeg fortsatt var hjemme. Godt jeg hadde kledd på meg. Det går nemlig direktebilder til alarmselskapet når alarmen går.
Postet 19-01-18 kl 10:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Oida, Blånn.

Jeg kjenner også på det når omgangssyken herjer, Pepper Lemon. Noen dager mot månedsvis. Men kjipt er det nå likevel, da. God bedring!

Jeg er også dårlig fortsatt, ikke omgangssyke heldigvis. Det går visst i barnehagen, så bare å stålsette seg. TV og sofa i dag og, så håper jeg at jeg blir litt kvikkere snart.
Postet 19-01-18 kl 11:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal snart på jobb. Der er det ikkje mange igjen, for som så mange andre plasser, herjer omgangssyken der og. Har slått ned både hjå ansatte og elevar.
Postet 19-01-18 kl 11:26 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nok en omgangssyk melder seg. Kroppen skriker etter næring, ingenting sitter.

Pjusk til medsyke.Nå skal jeg finne godstolen og drikke små slurker...
Postet 19-01-18 kl 11:28 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til alle syke.
Postet 19-01-18 kl 12:45 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Stemmen min er helt borte! Veldig fascinerende. Mannen og bikkja som også er hjemme nyter stillheten.
Postet 19-01-18 kl 13:17 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no