Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 20-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig oppe, men en helg uten særlig annet en hyggelige planer. Jeg har krøpet inn i joggedressen og funnet frem boka.
Postet 20-01-18 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Bare jeg og mini som er våkne. Fått laget meg en kaffe og tent opp. Det er minst ti minus ute så litt usikker på hva gutta skal til med idag. Mini skal på besøk vet jeg i løpet av dagen og må prøve å aktivisere han tiåringen. Jeg holder meg på stua idag også.. Håper noen stikker innom på besøk. Har vondt og klarer lite, men kjeder meg litt også. Ramler vel inn noe familie i løpet av dagen.
Postet 20-01-18 kl 08:54 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken men ikke stått opp enda.
Trene og handle, måke snø...
Rolig lørdag er helt perfekt.
Postet 20-01-18 kl 09:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Morn!
Jeg og vesla er våkne, mannen sover. Det snør. Planen for i dag er tur med hunden nå snart, så hjelpe vesla å lese til prøve i samfunnsfag, vaske litt klær og kanskje bake boller.
Rolig lørdag og det er godt.
Postet 20-01-18 kl 09:32 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
På vei ut på en liten morgenskitur, første trening i januar! Bihuler ftw. Wish me luck.
Postet 20-01-18 kl 09:54 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Det regner, snøen forsvinner nok. Friidrettsstevne for begge.
Postet 20-01-18 kl 10:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Scones i ovnen, straks frokost. Spent på om klementinmarmeladen jeg kokte i går har stivnet litt i kjøleskapet. Lykke til med bihulene Candy!
Postet 20-01-18 kl 11:10 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg bedriver min favorittsyssel. Se min datter trene. Det er meningsløst å kjøre fram og tilbake, så da sitter jeg her og slår i hjel tid i Vallhall. Vel, man kan drikke kaffe og lese avis her og.
Postet 20-01-18 kl 11:44 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg drikker kaffe, spiser kjeks og skal snart se litt mer Broen. Mannen og jeg skulle starte på sesong 4 i går, men så innså vi at vi ikke hadde sett sesong 3.
Postet 20-01-18 kl 11:48 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg er alene på hotell i hovedstaden. Jeg bor ikke så ofte på hotell lenger, og jeg ble oppgradert til businessrom, så jeg blir her til de kaster meg ut om en times tid.

Oslo oppsummert: to gode møter, god mat på Sentralen, fin konsert i går (Iron & Wine) og helt OK hotellfrokost i dag.
Postet 20-01-18 kl 12:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dugnadsvakt i Lørenskoghallen. Laget til mellomstw har vunnet sin kamp, men han spilte ikke denne kampen. Minste soiller nå. Mellomste skal spille i en annen hall snart.
Postet 20-01-18 kl 12:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellooo hooomans.

Jeg ligger i badekaret og er sur fordi jeg fortsatt er forkjøla og det tar altså ikke veldig mange dager med sofaregime før jeg blir halvgal av rastløshet.

Det er et hardt liv.
Postet 20-01-18 kl 12:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, jeg sitter her i pysjen og venter på helgeluksusfrokost. Mmmm!
Postet 20-01-18 kl 12:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Barnebursdag coming up! Hvor mye sjørøvergreier klarer man å putte inn i EN fest, mon tro? Bordpynten gir seg selv, spotifylista og fargen på muffinsene like så.

Jeg ønsker meg Blondie sin helg, kjenner jeg, men det er vel bare å stå løpet ut. Min observante datter påpekte at det var på tide med kaffe, så kanskje det hjelper. Om ikke annet så er det fantastisk å få oppleve hvor stas det er å bli 5 år. Endelig!
Postet 20-01-18 kl 12:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 20-01-18 kl 20:23 av Timar
Gammel
Det er kaldt i en treningshall, altså. Men de har grei mat.
Postet 20-01-18 kl 12:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har om ikke alle hodepiners mor, så i alle fall et lite oldebarn, men har fått dusj og Paracet og varm te. Lå forkjært i hele natt og har strekt nakken. Kanskje jeg klarer å riste det opp igjen på aketur med svigers. Blir sikkert hyggelig, sjøl om det akkurat nå frister mest med te og slumring på sofaen. Fortrinnsvis uten kakafonien av Dora med venner, Stephen Hawking og Minecraft som høres der ute nå.
Postet 20-01-18 kl 12:56 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Oppdatert 20-01-18 kl 13:19 av Matilda
Gammel
Heilo sin avatar
Marmeladen ble bra! Litt bitter, og veldig distinkt på smak. Mannen var overbevist, 14-åringen prøvde tappert, 10-åringen "liker uansett ikke marmelade ".
Postet 20-01-18 kl 13:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Minsten var blek og dratt etter kamp. Ser ut som jeg har sendt febersykt barn på kamp. Good mum...
Postet 20-01-18 kl 13:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Mannen og jeg var på restaurant i går og feiret 3^3 år sammen, og i dag er vi passe trøtte og har egentlig ingen planer. Deilig. Kanskje vi skal se den første Paddington-filmen, det høres passe slisomt ut.
Postet 20-01-18 kl 13:53 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag skal det ryddes og bakes til familiebursdag i morgen. Foreløpig sitter vi med hver sin dins.
Postet 20-01-18 kl 14:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi har brukt dagen fram til nå i en idrettshall, nå skal vi bare sløve og gjøre minst mulig i et par timer. Hurra!
Postet 20-01-18 kl 14:16 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har brukt dagen til å rydde, vaske, lese, strikke og sjå på ski på tv. Resten av dagen skal eg lese, strikke og sjå på ski på tv. Litt godt med barnefri helg.
Postet 20-01-18 kl 15:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Forrige helg forsvant i fotballcup, men denne har potensiale for egentid. Kaffe og marsipangris og meg i lekerommet. Og jeg har nettopp funnet ut hvor Jensen skal tilbringe påsken i år!
Postet 20-01-18 kl 17:04 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har fortsatt pysj på, men har da bidratt litt til ommøblering av jentenes rom. Dobbel rammemadrass inn til tenåringen, hennes seng inn til minste, det krevde full omkalfatring av alt som var der. Pluss noen runder klesvask og det vanlige. Nå skal jeg i dusjen straks, så blir det litt brødbaking og lage middag. Skitur i morgen, tenker jeg. :mañana:
Postet 20-01-18 kl 17:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Forrige helg forsvant i fotballcup, men denne har potensiale for egentid. Kaffe og marsipangris og meg i lekerommet. Og jeg har nettopp funnet ut hvor Jensen skal tilbringe påsken i år!
Postet 20-01-18 kl 19:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har handlet felleski til oss voksne og til de to minste guttene. Eldste gadd ikke være med på XXL, så da kan det være det samme. Slalåmskiene arver vi bare nedover. For første gang arver mellomste. Eldste har derfor ikke slalåmutstyr heller. Vel, han får gidde å være med på butikken...
Postet 20-01-18 kl 19:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er for kort og tjukk for å kjøpe ski. Jeg grein på utsiden av sportsbutikken i dag.
Postet 20-01-18 kl 21:13 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nei, ikke si det da Pappalille! Det finnes ski for alle. Derimot finnes det ikke alltid dyktige ekspeditører. Spør her, så er det garantert noen som kan hjelpe!
Postet 20-01-18 kl 21:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skal bare komme over denne ekle følelsen så skal jeg spørre oraklet.
Postet 20-01-18 kl 23:57 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tviler på det Pappalille! Jeg har hatt ski da jeg var 20 kg mer enn nå, og da var det mer å gå på. :jupp: Kan gi deg noen tips! (Har jobbet med salg av ski i 10 år).
Postet 21-01-18 kl 02:38 av Joika Joika er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no