Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 26-01-18 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Endelig fredag! Denne uka har vært lang. Her skal det, visstnok, trenes før jobb. Mon tro hva b-kroppen min syns om det. Og ellers fortsetter vi kakebaking- og bursdagsfeiringstrenden en stund til.

Ha en flott dag, straks helg! 😁
Postet 26-01-18 kl 08:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her har junior skidag så kakao og pølser er pakket. I kveld får jeg overnattingsgjester og det gleder jeg meg til. Har sovet elendig i natt pga vond arm så må sove litt nå på formiddagen.
Postet 26-01-18 kl 09:11 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God fredag! Mer strategi, flere forhandlingsrunder og litt søknadsskriving, og så bærer det til Göteborg for forsinket nyttårsfeiring med de beste vennene!
Postet 26-01-18 kl 09:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Lillesøster er fremdeles syk og jeg er sylteforkjølet. Så i dag er det veldig rolig sofakontor og jeg har avtalt med sjefen at det bare blir en halv dags produksjon herfra. Veldig deilig og avslappende. Så nå har jeg te, P3morgen og en ikke alt for anstrengende arbeidsoppgave.
Postet 26-01-18 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg har kaffe i den store koppen og litt spennende arbeidsoppgaver foran meg. Men er først og fremst veldig klar for helg.
Postet 26-01-18 kl 09:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gooood morgen! Eg er frisk nok til å gå på jobb og det er så deilig!! God helg alle sammen!
Postet 26-01-18 kl 09:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. I dag håper jeg å klare noe jeg ikke fikset i går; holde meg på bena og unngå å denge bakhodet i isen. Jeg tror ikke hodet ville hatt godt av sånn behandling to dager på rad.
Postet 26-01-18 kl 09:34 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjelp! Jeg trenger trøst! Pc'en min har gått heden (mest sannsynlig harddisk ifølge IT- mann) og jeg som hadde begynt på ny søknad og hadde cv klar...
Heldigvis har vi flere pc'er så nå sitter jeg her, men jeg må allikevel gjøre mesteparten på nytt selv om jeg har noe gamle utkast å gå etter. DEtte bare trengte jeg ikke nå... har kaffe da.
Postet 26-01-18 kl 09:41 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi sitter på jobb og har ikke internett. Jeg har smarttelefon, men store deler av jobben min er faktisk ikke mulig å gjøre på den. Og ingen andre løfter en finger for å fikse noe som helst. For alle forventer at fikse-og-ordne-Tjorven ordner opp nå igjen. :blæh:
Postet 26-01-18 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Bruke mobilen som router, Tjorven? Jeg gjør ofte det, bruker delt internett fra mobilen, da kan jeg jobbe på pc som vanlig.

Jeg skal holde et foredrag om noen få strakser, fyller kroppen med kaffe mens jeg venter på publikumet mitt. Litt sent i seng i går så litt trøtt i dag, men absolutt verdt det. Og så er det fredag.
Postet 26-01-18 kl 09:45 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Min pc har en feil som gjør at den ikke liker å bruke mobilen som router. Det burde jeg selvsagt ha fått fikset, men mannen min (systemutvikleren) klarer ikke å løse det og min erfaring med helpdesk på jobb er at hvis han ikke klarer det, så klarer ikke de det heller. Vi har virkelig ikke landets beste helpdesk altså.
Postet 26-01-18 kl 09:58 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Endeleg ein normal dag og i tillegg er det helg om nokre timar. Og ungane kjem i ettermiddag og. Så masse ekstra som eg har jobba denne veka, så føler eg at eg verkeleg fortener helg.
Postet 26-01-18 kl 10:23 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her også er nettet nede, adminnettet er helt umulig å bruke, så det er mobilnett som gjelder, men alle arbeidsoppgaver og mail har jeg ikke tilgang til. Litt behagelig, men mest frustrerende.

Møter ferdig, håper jeg ikke har noen flere som jeg glemt, på grunn av kalender som ikke er tilgjengelig...
Postet 26-01-18 kl 11:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Jeg slapp trening før jobb, siden treningskompis måtte trekke seg. Så da blir det trening i kveld istedenfor, før øl og plikt-taco. Barna hjemme på selvstyr i dag, så det spørs om det blir tidlig helg.
Postet 26-01-18 kl 12:07 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet med mageknip i natt og har siden løpt på do, så ikke noe på jobb på meg i dag.
Postet 26-01-18 kl 13:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff Fersken, samme her! Dvs. har roet seg nå, men ble sengen på meg i dag. Viste seg at min venninne som spiste samme rett som meg på restaurant i går, også hadde reagert, så da ble det mysteriet oppklart.
Postet 26-01-18 kl 16:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sånn. Da er vi snart klare for diskobursdag for den kommende 13-åringen. Opprinnelig 13 jenter og 4 gutter, men et par sykdomsforfall på tampen gjør at vi kanskje har sitteplass til alle.
Postet 26-01-18 kl 17:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi utnytter en helg uten kamper og reiser til fjells. Det skal bli godt. Bare to barn som ble med, da. Eldste er hjemme.
Postet 26-01-18 kl 20:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Storebror er i bursdag, skal hentes kl 21, men etter det skal jeg bare sløve på sofaen. I morra er det 50årsdag til svigerrinna min, og når den er ferdig så skal jeg legge meg på sofaen og samle krefter, formen er liksom ikke helt på topp.
Postet 26-01-18 kl 20:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no