Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 27-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 37

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er oppe alene og har allerede dusjet. Planer for dagen er 50årsdag til svigerrinna min, det blir sikkert koselig. Jeg skulle egentlig i en sosial sammenkomst i kveld, men jeg er ikke i form så det tror jeg at jeg står over.
Postet 27-01-18 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Helgas planer er skolearbeid. Idag skal jeg sette meg på biblioteket på skolen. Håpe jeg ser lyset, eller no...
Postet 27-01-18 kl 09:14 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen! Vært oppe med barn siden 6, pussig hvordan seksåringen som må dras opp av sengen hver morgen spretter opp i helgen. De har litt skjermtid, så jeg har både ryddet kjøkken, lest bok og drukket kaffe. Ingen spesielle planer for dagen, utover husvask og lufting og handling.
Postet 27-01-18 kl 09:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg ligger under dyna fortsatt. Har ligget våken en stund og ventet på at mannen skulle våkne og fyre opp i peisen. Det tar litt tid før varmen setter seg i veggene på hytta. Plan for dagen er å teste ut nye felleski.
Postet 27-01-18 kl 09:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eneste som er oppe. Kaffen er klar. Vi skal på gratis kino, eldste skal i bursdag i kveld, jeg skal hente på flyplassen og litt andre ting må ordnes.
Postet 27-01-18 kl 10:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Her er eldste syk med høy feber så hun må holde senga i dag. Vi andre får rydde og vaske litt og komme oss ut i solen i løpet av dagen.
Rolig lørdag.
Postet 27-01-18 kl 10:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har kommet oss etter gårsdagens diskobursdag. 12-årige jenter roper overraskende mye.

Nå skal snuppa snart spille håndballkamp, ogvi må legge en plan for å få knerten hjem fra kompisen som han rømte til i går for å slippe unna jentehordene.
Postet 27-01-18 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Dag tre med migrene og jeg er lett utslitt. Må prøve å få slept meg ut i sola, trenger påfyllet av lys. Utrolig frustrerende med et hode som bare trøbler, til tross for at jeg ikke har spist sukker (den verste triggeren) siden nyttår.

Men altså, det er sol!
Postet 27-01-18 kl 10:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Her er det fortsatt bare jeg og det lille barnet som er våkne. Jeg er kjempesur, etter en UKE med dårlig form, flere dager hjemme fra jobb og greier, så ble jeg DÅRLIGESrE igjen i går! Det er URETTFERDIG!
Postet 27-01-18 kl 10:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
(Jeg er ikke så flink til å være syk. )
Postet 27-01-18 kl 10:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
@blondie har du ikke skikkelige medisiner??
Postet 27-01-18 kl 11:06 av Joika Joika er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Har medisiner i alle mulige varianter, men ingen som tar denne runden. Må bestille legetime igjen.
Postet 27-01-18 kl 11:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg kommet meg opp av senga. Det er fyr i peisen og vi har spist god frokost. Ute skinner sola fra skyfri himmel. Hedmarksvidda kaller. Skal bare drikke opp kaffekoppen og skifte først.
Postet 27-01-18 kl 11:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God bedring Blondie og Maverick! Kjipt å ikke være i form!
Postet 27-01-18 kl 11:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg ligger i senga (hvilket er helt utrolig siden jeg ikke kan fordra å ligge i senga med mindre jeg sover), og nå skal jeg snart opp og ut. Levere minste i bursdag, så dra og se om vi kan finne skøyter til gubben og meg. Sol!
Postet 27-01-18 kl 12:31 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er frisk som fisken, men har bakrus mann som påvirker meg i sofaslitende retning. Blir kanskje en spasertur ut etter hvert, men ikke trening eller ski.
Postet 27-01-18 kl 12:34 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg var tidlig på byen i går (Vintage Kitchen, ass ), på hysteriske Book of Mormons, fin og brisen og tidlig hjemme. :knirk: Nå har jeg har solomorgen, og skal være alene fra 15-20 igjen i ettermiddag. Hva skal man gjøre da, mon tro? Med dårlig skiføre og elendige løpeforhold der jeg liker å løpe, og ingen som vil leke?
Postet 27-01-18 kl 12:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På plass i en kiosk. For såvidt greit å ha dugnad når poden ikke spiller.
Postet 27-01-18 kl 13:00 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Håh, jeg skulle betalt i dyre dommer for en ettermiddag og kveld hjemme aleine! Gjøre? Slappe av? Se på serier? Yoga? Spise noe godt?

Bill.mrk. sliten småbarnsmor
Postet 27-01-18 kl 13:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mjææææ! Hilsen Ekstrovert.
Postet 27-01-18 kl 13:08 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville er hos en klassekamerat for å filme naturfagseksperiment ("jeg tror jeg er den eneste jenta som ikke skal danse på fredagssamlingen, mamma!"), både hun og jeg skal bort i kveld - og det var vel alle helgens planer.
Postet 27-01-18 kl 13:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Kast deg med på en time på Oslo yogafestival, Candy! Jrg skal på virya beat kl 15.
Postet 27-01-18 kl 13:37 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ser ut som det er venteliste på alt jeg kunne rukket ...
Postet 27-01-18 kl 13:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Java sin avatar
Sikker på at skiføret er dårlig? Mest sannsynlig er løypene kjørt på nytt og da er føret strålende i dag.
Postet 27-01-18 kl 14:01 av Java Java er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det meldes om knallføre i Østmarka, faktisk.
Postet 27-01-18 kl 14:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Skiføret i Østmarka må vente til i morgen, i dag skal vi i femårsdag til niese i byen. Laaang sovemorgen, godt med store barn. Musikeren dro tidlig på talentsamling, studenten dro til skolen for å lese da jeg stod opp. Minste sov til over 11.
Postet 27-01-18 kl 14:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sitat:
Men spesielt i lavereliggende områder blir det fort hardt på den kramme snøen, så vær forberedt på skarpt føre om det ikke kommer litt påfyll av ny snø. Scooterløypene er nå så harde at de ikke blir bedre av å kjøres før det kommer mer snø, så disse vil være av varierende kvalitet, og fort vekk harde! Vær også oppmerksom på at på vann, myrer og enkelte bekker kan det være overvann etter mildværet, men vi håper dette tørker opp med litt kaldere vær.
Det tror jeg ikke jeg gidder, ass. SÅ glad er jeg ikke i ski.
Postet 27-01-18 kl 14:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du kan pludre på nett, Candy!

:kjedermeg:
Postet 27-01-18 kl 14:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg hadde tenkt å tekste deg for en instant margarita, men så er du jo sjuhuk.
Postet 27-01-18 kl 14:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åhhhh!
Postet 27-01-18 kl 14:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Det er så rart. For inntil ti år siden var jeg som Candy. «Hva kan jeg gjøre?» «Hvem kan jeg treffe?» Nå er jeg bare sofa, sofa, sofa. Litt trist, egentlig.
Postet 27-01-18 kl 14:53 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Vi har hatt bursdag med barnehagevennene til tvinsa, og etter 2,5 time mer huset fullt av 3-4-5 åringer er konklusjonen -) fy flate så ferdig jeg er med småbarnsperioden og b) nå fortjener jeg sofa. Men for all del, supervellykket bursdag, de små var helskjønne og oppførte seg fint og bursdagsbarRna er lykkelige.
Postet 27-01-18 kl 16:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har innfunnet meg med at dagen skal bestå av sofajobb, puddelkos og franske spioner.
Postet 27-01-18 kl 16:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det var hardt, men gøyalt føre i dag, Candy. 19 km på meg, inn fra Sporten og til Glåmene. RunKeeper påstår at det er min raskeste tur på den lengden. Selv jeg, med mine dårlige knær, klarte meg i utforkjøringene i dag.
Postet 27-01-18 kl 18:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg klarte å slå ihjel tiden med Friends på Netflix, også skulle plutselig 13-åringen hjem litt før - så da fikk jeg gått på restaurant med ham i stedet.

Nå snør det, så jeg vurderer en tidligtidlig tur i morgen. Jeg vet ikke hvor Sporten (eller Glåmene) er.
Postet 27-01-18 kl 19:32 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Du, da. Sporten=Frognerseteren, dvs sportsstue ved siden av restauranten. Glåmene er 3/4 til Kikut, så kan man gå fin en runde via Kobberhaugen og Skjennungen tilbake.
Postet 27-01-18 kl 19:45 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Å. Jeg trodde den het Skistua, men det er visst bare barnehagen.
Postet 28-01-18 kl 00:23 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no