Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 28-01-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Venter på kaffe og senere idag skal vi på Disney om Ice..
Postet 28-01-18 kl 08:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

I går var det full fres hele dagen med skileik for yngste og deretter bursdagsfeiring med huset fullt.

I dag blir det en rolig dag. Kakerestespising og en liten skitur står på planen. Og kaffe!
Postet 28-01-18 kl 10:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
7 timers vaffelsteking og pølsesalg på planen i dag. Yey! Eller no'.
Postet 28-01-18 kl 10:07 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Er så stolt at jeg nesten sprekker. At Snuppa er en habil fotballspiller har vi visst lenge, og der har hospitert opp på eldre lag i noen år. Men i dag skal hun jaggu meg spille oppover i håndball også.

Nok en tidlig håndballmorgen, riktignok. Men det overlever vi. Jeg har alltid vært sånn middels god i gym, så dette har hun IKKE etter meg.
Postet 28-01-18 kl 10:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi har pakket oss ut av hytta og tar en liten tretimers omvei via Trysil hjem. Spent på om beinet til mannen holder en økt i bakken.
Postet 28-01-18 kl 10:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg var egentlig oppe klokken åtte, for jeg ble vekket av den evig perfekte nabofamilien som pakket bilen full av skiutstyr. Det var ikke lyst ute engang. Noen er en smule mer sporty enn andre, altså. Men så kjente jeg at det var for tidlig for meg, så jeg sov i to timer til. Jeg skal trene og så besøke en venninne. Jeg har ikke bilen i dag, så jeg vurderer å GÅ til nærmeste t-banestasjon, sånn for å slå to fluer i en smekk. Det blir ca. en times gange i raskt tempo, og det bør holde som trening.

Men akkurat nå har jeg ikke kommet lenger enn til drikke kaffe i pysj-stadiet.
Postet 28-01-18 kl 11:16 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Så artig, Tjorven!

Jeg har skrivesperre og må få ut finger'n.
Postet 28-01-18 kl 11:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har ei hyper venninne som ville me skulle gå tur allerede galv tolv, so det er berre å kjøre på.

Så høyrer eg gjennom les miserables for me skal sjå den om to veker, og eg innser at det kjem til å bli mange grineøyeblikk. Annleis no enn når eg såg han i London i 89. Knirk.
Postet 28-01-18 kl 11:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Håndballcup og kaffe. Satser på skitur etterpå.
Postet 28-01-18 kl 12:01 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg leste ferdig boken min, Fever Dream, i stedet for å kappkjøre til parkeringsplassen for køskigåing i dag, og angret ikke på det. Men den var så god og så creepy at jeg ikke klarer helt å riste den av meg.
Postet 28-01-18 kl 12:58 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Møkkavær. Spiser sjokolade og prøver å overtale meg selv til at det finnes ikke dårlig vær osv. Surfer etter ferie også. Er det politisk korrekt å bestille en uke i varmen i mai for meg og yngste? Mye billigere enn å ta med hele flokken....., de andre kan jo få sjokolade fra taxfree i premie :glorie:.
Postet 28-01-18 kl 13:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ikke noe mindre stolt når hun klarte å bli toppscorer.
Postet 28-01-18 kl 13:20 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Og nå er jeg klar for 5 timer med vaffelsteking i hallen litt nærmere hjemme. Åh, jeg elsker livet som håndballmamma. Litt sant og litt ironisk.
Postet 28-01-18 kl 13:33 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Det kom snø i natt. Litt før jeg skulle gå 20 minutter oppoverbakke hjem fra fest. Da har jeg vel gjort unna søndagsturen, i grunn?
Postet 28-01-18 kl 13:56 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Hurra. Det tok bare 44 minutter å gå til nærmeste t-banestasjon, og det på vinterføre. Nå føler jeg nesten at jeg bor sentralt.
Postet 28-01-18 kl 14:15 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Så gøy, Tjorven, gratulerer!

Her er det grønt og fint, men mye vind. Vi har luftet oss litt og ryddet. Ungene baker muffins.
Postet 28-01-18 kl 15:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Benzo sin avatar
Spiller hun for 04, Tjorven? Vi har aldri møt Vålerenga i serien, visste ikke at de hadde håndballlag en gang.
Postet 28-01-18 kl 18:09 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Både 04 og 05 har 3 lag i hver av seriene, så de har definitivt lag.
Postet 28-01-18 kl 18:37 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
mkj sin avatar
Vi møter også Vålerenga i håndball, men på 03 er de ikke så veldig gode. Gøy at det kommer opp flere bra klubber.
Postet 28-01-18 kl 23:33 av mkj mkj er ikke aktiv
Gammel
Benzo sin avatar
Såpass! Det er jo så mange klubber som har mange lag, så det er kanskje ikke så rart vi aldri har møtt Enga. Skal dere til Fredrikstad cup?
Postet 29-01-18 kl 08:10 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, vi skal til Fredrikstad cup. Hele familien. Både knerten og snuppa skal spille. Knertens lag er helt elendig, så de kommer til å tape ALT. Snuppas lag gikk til kvartfinalen i fjor enda de stilte med to jevne lag fremfor å toppe ett og la ett lag tape. Men de satser på jevne lag i år også, ser det ut til. I fjor hadde snuppa spilt i litt over en måned da cupen ble arrangert. Nå har hun blitt litt mer erfaren.
Postet 29-01-18 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Benzo sin avatar
Så gøy, da ses vi kanskje! Vi har ikke nok spillere til å dekke 04, så vi må låne fra 05...varierende hvordan det går.
Guttungen spiller for Kolbotn og de pleier ikke å prioritere Fcup da det er uka etter Kolbotn cup. Hadde vært veldig greit om begge hadde spilt samme cup...blir en del helger som går med på cuper, men det er jo gøy da!
Postet 29-01-18 kl 13:46 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppas inntreden på 04-laget i går var jo en suksess. Og fotballaget hennes har god erfaring med å låne spillere fra både ett og to år under. Det er jo ofte de litt bedre spillerne som tør å lånes ut. (Og strengt talt er jo ikke aldersforskjellen på din og min datter særlig stor.)

Hun skal nok spille for 05 på Fredrikstad cup, altså.
Postet 29-01-18 kl 13:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Benzo sin avatar
Nei, det er vel bare noen uker. ��
Våre lånespillere sliter mest i angrep, motspillerene våre er til tider så digre at de rett og slett ikke kommer igjennom.
Postet 29-01-18 kl 18:53 av Benzo Benzo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Å, nå er det SILKEFØRE i marka!
Postet 29-01-18 kl 23:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no