Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 30-01-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Tiff taff tuff. Jeg synes det er utrolog at det enda er januar. Denne starten på året har vært lang altså! I natt har jeg i allefall sovet, det er jo en forbedring.

Morgenyoga here I come.
Postet 30-01-18 kl 07:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Morgon! Koselig å se deg, Heilo!

Jeg har Vinteraktivitetsdag med elevene i dag, de kan velge mellom aking, skøyter, skileik og liten skitur. Jeg skal snøre på meg ski og få betalt for det, juhu! Beklager min noget irriterende morgenfriske fremtoning, men jeg liker at det kom 10 cm nysnø i går.
Postet 30-01-18 kl 08:02 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Her er det meldt fem pluss og sol. Får litt vårfølelse, deillig.
Postet 30-01-18 kl 08:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Kan eg komme til deg, millact? Her er det minus 11. Drittlei av vinter. Jaja.
Postet 30-01-18 kl 09:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Melder meg inn i klubben som er lei vinter.
En stk syk unge hjemme idag og, snart fått i meg all kaffen så levere minsta i barnehagen snart.
Må ta en yoga økt i løpet av dagen kjenner jeg og rydde mer på pc'en.
Postet 30-01-18 kl 09:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Potte tett, men på jobb. La meg kl 7 i går og er bedre, men ikke mye bedre.

Oh, well. Work to be done! :svosj:
Postet 30-01-18 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har sovet sammenhengende til kl. 6 i dag og så ligget i sengen en time til. Usedvanlig god natt til meg å være så selv om jeg fremdeles er sylteforkjølet så føler jeg meg faktisk ganske bra.

Og det er bra for dagen og de to neste er ganske hektisk. Det er bare å snøre på seg jobbeskoene.
Postet 30-01-18 kl 09:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg gikk til bussen under mørkeblå himmel og oransje fullmåne i dag, og med snødekte trær. Det er de stundene som får meg til å sette pris på vinteren. (I motsetning til de sure kuldegradene som møtte meg da jeg kom av bussen igjen. Jeg jobber i et skikkelig kuldehøl).
Postet 30-01-18 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Urolig natt med den syke, så vi er hjemme og fyrer i ovnen idag også. Han er heldigvis bedre enn igår, så kanskje jeg få sneket meg til 30 min trening senere idag.
Dagen brukes på litt hjemmekontor og litt studier og pleie av den syke.
Postet 30-01-18 kl 09:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Takk Minerva!

Jeg må straks svosje. Men sjelen henger etter.
Postet 30-01-18 kl 09:45 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Det var lyst da jeg busset til jobb i dag. Og jeg har sovet to netter uten å bli vekket kl 5 av 6-åring som lurer på hva klokka er. Genistrek å gi henne klokkeradioen min.
Postet 30-01-18 kl 09:47 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Minste har skidag i dag, og jeg hadde en aldri så liten smørekrise på morgenen, blåswixen var borte vekk. Heldigvis ordnet naboen opp.

Jeg syns det er så vanskelig å kle på til skidag i minus ti, de skal jo ha klær som er behagelige å gå på ski med, men samtidig må de være varme nok til del to av dagen der de skal ake og grille. Krysser fingrene for at jeg fant balansen.
Postet 30-01-18 kl 10:14 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har også sovet godt i natt, etter en meget tvilsom natt til mandag. Ah! Ikke er det spesielt vinterlig her heller på 51 grader nord.
Postet 30-01-18 kl 10:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg skjønte ikke hvorfor vekkerklokken ringte klokken 6 når det vitterlig var helg!

Stakkars, stakkars kroppen min. Begynte på jobb igjen i går etter å hatt fri/sykemeldt siden rett før jul.
Postet 30-01-18 kl 10:49 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg har så god start på dagen for tiden med å gå til jobb. Helt super tur over fjellet og nå begynner det å bli litt lysere også. Krokusene har begynt å titte opp av jorden, snart vår!
Postet 30-01-18 kl 11:16 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Krokus? Her er flere meter snø...
Postet 30-01-18 kl 11:37 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Krokus? Herrejemini. Hos oss er snøskavlene høyere enn husene, nesten.
Postet 30-01-18 kl 11:47 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har glemt å se om krokusene under hekken hjemme er på vei. De er alltid tidlig, av en eller annen grunn. De ligger i skyggen til langt ut på våren.
Det sludder i Bergen, men ellers er det ikke så verst. Jeg fikk vårfornemmelse i går og kjente at jeg gleder meg til våren. Dessverre pleier vårfornemmelse a la Ru å bety at det kommer til å snø masse fremover.
Postet 30-01-18 kl 12:02 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Våren føles uendelig langt unna her hvor det er blankpolert is så langt øyet kan se og brøytekanter som får Danmarks fjell til å blekne. Jeg synes dog det er utrolig deilig at det snart er februar, da hjelper det veldig altså. Jeg digger forventningene som ligger i å vente på den lyse tiden.
Postet 30-01-18 kl 12:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Det har blitt merkbart lysere allerede, ja. Det er da noe. (Det er vel det eneste, sånn strengt tatt, men dog. Ser til min forferdelse at det skal snø tett både i morgen og torsdag også. )
Postet 30-01-18 kl 12:20 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Jada, kom sørover, hele FP, det er så flott her i dag. Sitter på jobb og ser utover blå sjø, holmer og sol, vakkert.
Postet 30-01-18 kl 12:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Her skrøt de også på seg sol i dag. Den har vi ikke sett.
Postet 30-01-18 kl 13:06 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her Snør det igjen....
Postet 30-01-18 kl 13:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en dag full av skumle arbeidsoppgaver. I dag har jeg ringt masse folk og spurt om ting som jeg virkelig ikke har peiling på. Men jeg tror jeg har kommet igjennom på et vis.

Jeg har lyst til å stå på ski i kveld, men det tror jeg ikke at det blir tid til.
Postet 30-01-18 kl 15:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tror det kanskje er sol i kollen, jeg sitter under tåken og håper på bedre tider. Her er det grisetravelt, lurer på om jeg skal få tid til å få ferdig noe som helst før jeg slutter ved påsketider?
Postet 30-01-18 kl 16:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er ferdig med skummelt møte. Og riktignok har jeg fått kjeft for et brev. Av den personen som insisterte på at brevet skulle skrives på akkurat den måten. Men ellers gikk det overraskende bra.

Nå tror jeg at jeg skal unne meg å skrive ferdig referat med en gang slik at jeg kan gå hjem med god samvittighet og kose meg på kurs i morgen uten å tenke på at jeg burde ha jobbet med det.
Postet 30-01-18 kl 16:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Åh, det var bra Blå!!
Postet 30-01-18 kl 16:41 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no