Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 31-01-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
first!
Postet 31-01-18 kl 07:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Akkurat når det virket som at det ikke gikk an å bli glattere, da diskes det opp med underkjølt regn. Artig å være fotgjenger om dagen, heldigvis har jeg overvunnet mine aldersnevroser så jeg har brodder.
Postet 31-01-18 kl 08:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Opp grytidlig (til meg å være) for å reise til en naboby på andre siden av fjorden på jobb.
Postet 31-01-18 kl 08:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å synge bursdagssang - 2 ganger - for både mannen min og snuppa har bursdag i dag. Frokostbestilling fra Morgenlevering var en suksess, og det ble en veldig koselig start på dagen.
Postet 31-01-18 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Oppdatert 31-01-18 kl 09:22 av Tjorven
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer til både stor og liten Tjorven.
Her er det fortsatt sykdom i hus men idag trår mormor og bestefar til så a mor kommer seg på jobb noen timer.

Såpeglatt ute ja.
Men i morgen er det i det minste februar
Postet 31-01-18 kl 09:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer til både mann og barn, Tjorven!

Her startet jobbdagen med retur til heimen for å hente gjenglemt veske (med mobil som også er jobbtelefon). Der satt to surmulende gutter uten nettverk (konsekvens fra i går). Vi får se om det går an å få til en prat om nettbruk i ettermiddag.

Men først kaffe og jobb.
Postet 31-01-18 kl 09:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Good morning! Til tross for drittvær er jeg i relativt godt humør. Jeg har god kaffe, Jeg har nettopp fått svar på at et firma jeg bestilte en kjøkkenmaskin gjennom og trodde var litt smådodgy nå sender meg nytt lokk og bolle, siden de andre røk og livet er ganske yey!
Postet 31-01-18 kl 10:17 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Her i Old Blighty er januar som april. Det er jammen ganske deilig. :gnir det inn:

Jeg har startet morgenen med å ekspedere en ekstremt forsinket rettebunke, så nå føler jeg meg superflink.
Postet 31-01-18 kl 10:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Artig vær i dag, gitt. Jeg tok buss i dag, og på veien til bussholdeplassen så var det totalkaos av foreldre som skulle kjøre sine håpefulle til skolen (sånn at de skulle slippe å gå på glatta i regnværet) og så ble de stående og spinne på glatta på vei inn til skolegården og sperret for alt av trafikk. Til slutt var det en fotgjenger som tok på seg rollen å dirigere trafikken, det var ganske morsomt å se på.

Det er altså ungdomsskoleelever vi snakker om, så de hadde ikke hatt vondt av å gå, det var ikke så glatt, for på fortauene var det mer slush enn is.
Postet 31-01-18 kl 10:38 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for bursdagsbarn!

Jeg er helt urimelig trøtt, treåringen er tett i pusten for tida og sover dårlig. Jeg sitter hjemme ved kjøkkenbordet og forsøker å finne sjela mi i en tekopp, men lurer på om den ikke har gjemt seg i kanelsnurrene hos bakeren. Best å plukke med et par på vei til jobb. Ingen undervisning i dag, bare planlegging og rettebunke og møter, men jeg burde strengt tatt ha vært i gang allerede.
Postet 31-01-18 kl 10:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Her er det fullt mannefall i heimen. Mannen og eldste datteren i seng, mens jeg og yngste var syk i forrige uke.

Prøver å gi vekk teaterbiletter til i kveld, litt surt om de ikke blir brukt (refunderes ikke), men det er litt kort varsel. Har spurt noen jeg vet om som liker å gå i teater, men hvis jeg ikke får napp, nå legger jeg de ut på FB.
Postet 31-01-18 kl 11:19 av him him er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til mann og barn Tjorven.

Fyrer i peisen i det dårlige kjipe været. En unge er syk, en skal på skiskole og en på skøyter i sludde været.

Jeg er bare trist og lei om dagen.
Postet 31-01-18 kl 11:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har visst pådratt meg influensa, det er jo ikke så stas. Sånt pleier jeg egentlig ikke å drive med. Vel, da er jeg i alle fall hjemme i morgen, når vi skal få levert noen nye møbler, men på den annen side tror jeg ikke jeg orker å rydde plass til dem i dag.
Postet 31-01-18 kl 12:14 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lungebetennelsemann og omgangssykt barn ga meg den fristende stillingen som sykepleiekontor idag. God bedring til alle pjuske der ute!
Postet 31-01-18 kl 12:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg driter i været, for det er -3 på Tryvann!

BM Nyfrelst slitsom skientusiast
Postet 31-01-18 kl 12:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
På jobb, har nok noe influensaliknende, men ikke tid til å være syk. Night nurse og Day nurse er inntatt, så det holder meg i vater til jeg kan flate ut når jeg kommer hjem.
Postet 31-01-18 kl 13:01 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til de som trenger det!
Postet 31-01-18 kl 13:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Uff, god bedring til alle sammen! :grouphug:

Jeg er halvsjuk, men har innsett at sånn er bare livet fremover. På jobb og noenlunde effektiv.
Postet 31-01-18 kl 13:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fniser hemningsløst av Candy, innimellom kaos på jobb.
Postet 31-01-18 kl 14:34 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært på ny jobb for å hilse på lærerne der. Skummelt og spennende. I morgen er det 6 år siden jeg begynte i nåværende jobb.
Postet 31-01-18 kl 16:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Uææææ, mobilen min vil ikke lades. :skrekk: Har prøvd 3 forskjellige ladere, så det er nok ladeinngangen som er gåen. Ikke er jeg hjemme og lønn er ikke før neste fredeg. :krise:
Postet 31-01-18 kl 17:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sjekk om det er noe rusk i inngangen. Bruk en tannpirker f.eks. Det har reddet mobiler her i huset flere ganger.
Postet 31-01-18 kl 17:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her sitter jeg på vakt. Uten tilgang til server. Det er jo litt kjipt når jeg skal hjelpe folk via chat ...
Postet 31-01-18 kl 19:59 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hm, nå sitter jeg i bilen på Tryvann med litt mindre entusiasme enn før i dag, kjenner jeg. Jepp, det snør, men for noen mengder!
Postet 31-01-18 kl 20:45 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg tusla i lysløypa på Fossum i kveld. Det er sjelden jeg syns nedoverbakker er kjipe, altså, men jeg så jo Ingenting i snøværet!
Postet 31-01-18 kl 22:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det var utrolig mye tyngre i dag enn på mandag, ass. Nesten ikke spor, og skiene gled like mye sidelengs som fremover.
Postet 31-01-18 kl 22:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Snøvær altså.
Postet 31-01-18 kl 23:28 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no