Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 27-02-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Idag er planen å ta livet med ro og komme til hektene etter bisettelse til pappa igår. Det var en veldig fin seremoni.
Postet 27-02-18 kl 08:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb, og forsøker å finne motivasjon. Jeg holder på med et prosjekt som er helt forskrekkelig kjedelig, som jeg bare MÅ bli ferdig før jeg kan begynne på det som er gøy.
Postet 27-02-18 kl 08:48 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Men tenk Tjorven, jo fortere du blir ferdig med Det kjedelige kan du begynne på det morsomme.
Postet 27-02-18 kl 09:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, Millen. Noen tøffe dager du har.

Tjorven; know the feeling. Bare at jeg har ikke noe spennende eller moro som venter når dette er ferdig. Jeg har mye jobb, og bare enda mer jobb i dagene, ukene og månedene frem til mai og leveransedato. Og det er bare så utroooolig kjedelig.

Ungene skal på shopping og kinotur med besteforeldrene i dag. Jeg skal bare jobbe, jobbe og se på det nydelige været ute..
Postet 27-02-18 kl 09:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på millen.

Og en liten sympatidult til Tjorven og det kjedelige prosjektet. Jeg har ikke egentlig så kjedelige ting å gjøre, men jeg er trett og umotivert og har bare lyst til å ha fri i det fine været. Heldigvis avspaserer jeg på fredag og skal på slalåm, så fødselsdagslørdag (ikke meg) med stor familiemiddag og så skal jeg se om jeg klarer å dra med meg familien på langrenn på søndag. Det er greit å ha noe å se frem til.
Postet 27-02-18 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
på Millen.

Ungene skal ha skidag i dag, og været er aldeles nydelig men bitende kaldt! Satser på sola varmer litt utpå dagen.
Eldste er for øvrig syk med et eller annet, har hatt hodeverk og vært pjusk av og på i ukesvis nå, men null feber.
Postet 27-02-18 kl 09:34 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg håper at litt kaffe kan gjøre denne dagen litt bedre.

Skal skrive kjedelig rapport og sliter med å finne ordene. :går og henter mer kaffe:
Postet 27-02-18 kl 09:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg har syklet til jobb i 7 minus, snøføyke og motvind, men det gjør ingen ting, for i dag blir endelig den viktige avtalen, som jeg har forhandlet så lenge, signert!
Postet 27-02-18 kl 09:53 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
til Millen!

Jeg er sånn passe motivert, har kun noen uker igjen i denne jobben nå, men vil egentlig gå ut med flagget høyt, så forsøker å kjøre på. Ser fram til helg igjen, må innrømme det! Samt morsom pubtur torsdag med tidligere og nåværende (og ny!) kolleger, og Les Mis med mannen fredag. Lørdag håper jeg det blir vær til måneskinnsskitur, det blir stas! Men først, jobbe-jobbe!
Postet 27-02-18 kl 09:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg er i så dårlig humør i dag at jeg sannsynligvis burde holde meg borte fra folk. Livet er ikke for pyser, og jeg blir ikke annet enn sur av det. Dårlig strategi, jeg vet. Jeg har snart bursdag, og jeg gruer meg til det. Jeg fortjener bedre en det, ass.
Postet 27-02-18 kl 09:57 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Huff Sol, høres ikke greit ut! Veldig lov å ha skikkelig sure dager når ting er kjipe!
Postet 27-02-18 kl 09:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har migrene i dag, men gikk til jobb likevel. Angrer litt på det nå, men har tatt smertestillende. Håper det holder til undervisning er ferdig kl 13.40.
Postet 27-02-18 kl 10:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Klem til Millen.

Jeg skal på teater i dag og se "En handelsreisendes død". Gleder meg. Håper det blir bra.
Postet 27-02-18 kl 11:29 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Jeg var på trening i går for første gang i år (!) og det var så gøy! Det som ikke var fullt så gøy var at den dumme ankelen som har vært småhoven siden før jul ble dobbel så stor igjen, så etter å ha levert Knøtteliten på håndballskole dro jeg innom fastlegen etter time. Og fikk time 20 minutter senere, så det gikk jo som smurt. Fastlegen konstaterte strekt leddbånd a.k.a overtråkk, sikkert av mange-små-slaget, men at det var helt ok å fortsette å trene, men må bare holde foten hevet etterpå. Som en bonus ble det hjemmekontor, for ellers hadde jo hele dagen gått med til buss frem og tilbake - sånn blir det når man plutselig havner utenom rushtiden og buss hvert 5 minutt.

-3 grader ut, føles som -11 sier Netatmoen. Inne er 20,8 grader, så jeg lider ingen nød.
Postet 27-02-18 kl 11:38 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har lært et nytt ord i dag.
Postet 27-02-18 kl 14:31 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hvilket ord da, Pappalille?

Nå er det kaldt i Bergen. Var ute en tur på et møte og ble stående igjen og diskutere en sak - det gikk fort unna i den blåsten som er nå. Brrr ...!
Postet 27-02-18 kl 22:32 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
-6 på fremsiden av huset (Netatmo), -8 på siden (sånn inne/ute-termometer). Netatmo-en melder at de -6 føles som -14.
Postet 27-02-18 kl 22:37 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Odiøst. Et ord med schwung. =)
Postet 28-02-18 kl 09:03 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no