Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 28-02-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Kaldt i dag. Sitter vest i havgapet. Gradestokken viser -7 ute, og det blåser skikkelig.
Postet 28-02-18 kl 08:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Høyner med -16 på min lille høyde på Østlandet.
Postet 28-02-18 kl 08:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
14 kalde her i tillegg til vind = iskaldt. Lei vinter nå.
Dagens plan: 2.gangsintervju.
Postet 28-02-18 kl 08:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lykke til Millen!
Postet 28-02-18 kl 08:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Yey, Millen, så bra! You can do it!

Brr og god morgen. Jeg sitter på iskaldt kontor, med vifteovn på fullt.

I dag blir det kake i lunsjen - avtalesignering må feires.
Postet 28-02-18 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til, Millen.

Her har vi visst ikke vann i dag..
Postet 28-02-18 kl 09:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Oppdatert 28-02-18 kl 09:54 av Mex
Gammel
Tjorven sin avatar
Masse lykke til i dag!

I dag er min siste dag som ansatt i et lite selskap. I dag har jeg 15 kolleger og i morgen har jeg ca 2800. Det er ikke jeg som bytter jobb, men selskapet jeg jobber i som skal fusjoneres inn i noe veldig stort. Vi har jobbet tett med dem hele tiden, så overgangen blir nok ikke så altfor stor, men allikevel ...

Så i kveld skal vi ha gravøl.
Postet 28-02-18 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Syk niåring, så her blir vi hjemme i dag både jeg, henne og lillebror. Ingen grunn til å gå ut om jeg ikke MÅ. Jeg har utviklet astma i voksen alder og har aldri fått så sjokk som i går da jeg rett og slett ikke fikk puste skikkelig ute. O.o Holder meg inne i dag.
Postet 28-02-18 kl 09:14 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Millen.

Jeg sitter her og forbereder meg mentalt på langt og vanskelig møte. Jeg har spist havregrøt og drukket kaffe. Og gleder meg til å ha fri i morgen.
Postet 28-02-18 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har bevilget meg et par vinterferiedager, og de er helt uten planer. 12 kalde utenfor kjøkkenvinduet mitt her i Bergen. Fyringsvakten er klar!
Minste og jeg fylte i noen plastskåler med vann igårkveld, de står ute og skal bli islykter. Det er sjelden man kan lage her på bruket.
Postet 28-02-18 kl 09:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Minus 9 her, men med vinden er det visst effektive minus 22. Iskaldt i alle fall.
Postet 28-02-18 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Bra start på dagen: Oppdaget lus på de to yngste, så vi rakk lusekur og dusj på begge før avmarsj. Jeg holder meg hjemme og kurer meg selv og vasker alle sengeklær mens jeg prøver å jobbe litt innimellom.
Postet 28-02-18 kl 09:47 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Lykke til Millen!!

Lykke til Tjorven, jeg har vært med på den reisen, fra lite, til større, til enormt, via oppkjøp og fusjoner. Nå snart, etter mange år, tar jeg steget ut igjen fra enormt til relativt lite, fra globalt til norsk. Samme bransje, men blir nok veldig annerledes.

Veldig kaldt, -14 og vind, men elbilen er deilig oppvarmet og går som en klokke i kulden. Litt kortere rekkevidde så klart, men holder fint dit jeg skal.
Postet 28-02-18 kl 09:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 28-02-18 kl 10:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Fin start på dagen som ble til møkkastart på arbeidsdagen da dustebussjåfør kjørte rett foran nesen på meg. Totalt unødvendig, spesielt når det er -15 og 15 minutter til neste buss.

Den fine starten var en hyggelig stund med Knøtteliten før hun ble levert på håndballskole hos favorittinstruktørene sine. Hun har dem rundt lillefingeren, men det er ikke mitt problem.
Postet 28-02-18 kl 10:51 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 28-02-18 kl 10:53 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til med intervju, Millen!

Begynte arbeidsdagen med avlyst møte, men så fikk vi gjort noe annet i stedet, så det var jo greit. Nå har jeg ikke flere møter før tre, så da skal jeg få hentet meg inn etter noen dager sykmeldingsfri.
Postet 28-02-18 kl 11:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg...
Postet 28-02-18 kl 11:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å, Tjorven, det har jeg også vært gjennom en gang. Vi hadde gravøl for ganske nøyaktig 7 år siden. Jeg sørger fortsatt, egentlig... Skal dere beholde "dere selv" som en egen avdeling, eller spises dere helt opp?
Postet 28-02-18 kl 11:52 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Fy, det var surt ute i morges! Det så jo så pent ut, med strålende sol, men det var ordentlig sur vind, og yr.no hadde helt rett i sin «-11, feels like -22»-advarsel.
Postet 28-02-18 kl 12:05 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi beholder oss selv som egen avdeling, så de fine folka skal jeg fremdeles ha rundt meg. Og vi synes at vi plasseres inn på et logisk sted i organisasjonen, så det er ikke bare ille.

Jeg har blitt kjøpt opp en gang tidligere. Det var et gode for selskapet, men ikke for meg personlig.

Det kommer til å gå bra, men jeg forbeholder meg retten til å sørge litt.
Postet 28-02-18 kl 12:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@Skilpadda: Netatmo-en hjemme rapporterer også slik, akkurat nå er den -6,8, feels like -15. Jeg er heldigvis innendørs, på jobb, og skal være her en stund.
Postet 28-02-18 kl 13:29 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Fytti, så kaldt! :fryser:

Har stor ullcardigan og digert sjal og varm drikke og ser ut på vakkert finvær, men sno som raser forbi vinduene mine.
Postet 28-02-18 kl 15:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det er helt surrealistisk å sitte inne, godt og varmt med solen steikende i ryggen og blå himmel der ute, og så åpner man vinduet og slipper iskulden inn, lizzom.
Får reneste vårstemningen!
Postet 28-02-18 kl 15:57 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Og så gikk strømmen :gulp:
Postet 28-02-18 kl 21:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Shiiit Appelsin! Hvor kaldt er det hos deg ute? Håper du har vedfyring og stearinlys!
Postet 28-02-18 kl 22:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no