Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 10-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Elendig søvn så da fant jeg ut at jeg kunne stå opp og begynne å jobbe litt. Må bare først...
Om to uker er det ferie, og det skal ikke bli feil, må bare bli ferdig med denne uendelige lista først.
Postet 10-06-18 kl 08:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Tre av fire barn oppe. Har to tantebarn på overnatting og skal ha med fire barn på cup. De spiller på hvert sitt lag så nå gjelder det å holde styr på 13 kamper. Har bakt pizzasnurrer og mor kommer med campingstol og lomma full av cash Når det er siloslått så må alle mann på dekk og jeg fikk da jobben som cupansvarlig. Men hyggelig det.
Postet 10-06-18 kl 09:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har begynt å sove !enge(til meg og være) så dermed ble det ingen alenetid på morran. Så nå er både jeg og lillebror oppe, han leker med beyblade og jeg ser litt på tv og surfer.

Plan for dagen er å levere lillebror i bursdag og å levere bilen på verksted.
Postet 10-06-18 kl 09:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe og ferdigspist her. Vurderer dagens plan. Kroppen må beveges på, nå rasler det i alle ledd. Men hva, hvor og hvor mye er frågan.
Postet 10-06-18 kl 11:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
To oppe, to sover, bacon og avocado til frokost. Nyter at det ikke er alt for varmt ennå.
Postet 10-06-18 kl 11:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi startet dagen tidlig i Abra Havn med sjørøvershow, så bar det rett i Dyreparken. Nå venter jeg på sted de selger kaffe...
Postet 10-06-18 kl 11:20 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sjørøvershowet er gøy.

Vi må nok bade, minsten maser allerede.
Postet 10-06-18 kl 11:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal jeg trosse elendig forkjølelse (Måtte avlyse københavntur ) og gå på fjellet. Og hjelpe sjefen med noe nyrediagnostikk fra hjemmepc, så da kan jeg også dille/vaske/strikke litt i tillegg. I hvert fall hvis jeg nå kan komme meg ut av senga
Postet 10-06-18 kl 11:37 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Lykken er å stå opp, dusje og spise frokost i bikinien. Om litt skal vi feire nevøen vår sin treårsdag.
Postet 10-06-18 kl 12:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg fortsetter å rydde og vaske, en er på sykkeltur og sistemann lager bursdagskort.
Postet 10-06-18 kl 14:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Fortsatt høy på livet etter Via Ferrata i går, og i dag har vi gått fra Olden til Lovatnet og tilbake. Nå må vi nå være kjørbare.
Postet 10-06-18 kl 14:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Er på Dissimilisfestivalen med femtenåringen som spiller med to band her. Koselig, men vesentlig mindre folk enn tidligere år, så vidt jeg kan se.
Postet 10-06-18 kl 16:44 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no