Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 11-06-18 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 11-06-18 kl 07:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gjeeeesp, ja. Hotellfrokost etter seriøst dårlig søvn i vond seng. Ikke akkurat pigg og klar for å lede heldagsworkshop. Gjesp!
Postet 11-06-18 kl 09:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Jeg skulle våknet i hotellseng i Porto i dag, men det ble avlyst så i stedet er jeg hjemme hvor jeg våknet til regn og 15 grader. Det har sluttet nå, nesten synd, vi trenger det.
Postet 11-06-18 kl 09:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er juni, og jeg burde ha lært for mange år siden at det er dumt å godta eksterne møter denne måneden. Men neida, fortsatt like naiv og tenker «det rekker jeg!», og trykker aksepter på møteinvitt.
Postet 11-06-18 kl 09:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Busy hjemmekontor før møte i sentrum - og har morgenjogget med bikkja. Uforskammet positive, med andre ord.

Det var så deilig med det regnet i går!
Postet 11-06-18 kl 09:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Ny uke, ny dag og nye muligheter! :krampevåken:

Det er teaterfestivaluke i byen, og det er alltid like heseblesende og moro. Så langt har jeg blinket ut fire forestillinger jeg skal se, og så deltar jeg selv på lørdag med dagarrangement (ikke teater). Mannen jobber for festivalen hele uka, så det blir jonglering en masse hjemme. Men det pleier å ordne seg.

Men først jobb.
Postet 11-06-18 kl 10:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På kontoret etter relativt hektisk helg med barnebursdag og greyer. Kjenner at regnet i natt gjorde godt for luften ute, og var i grunnen greit fornøyd med 16 kontra 26 grader i morges. Helt vanlig dag med kun ett møte i dag, det er helt greit kjenner jeg.
Postet 11-06-18 kl 10:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg orker egentlig ikke å være på jobb om dagen, men det er liksom ikke noe tema å la være midt i eksamenssesongen heller. :sigh: Kom plutselig på at jeg skal til London om to uker da, det er et gedigent lyspunkt!
Postet 11-06-18 kl 11:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Rapporteringsinnspurt - jeg veksler mellom å føle at jeg har kontroll og å føle at det må være noe jeg har glemt. Men jeg har meldt meg på jobbseminar i sydlige strøk i september, bestilt billett (med en ekstra dag i hver ende), og kjenner at jeg har godt av noe å glede meg til.
Postet 11-06-18 kl 11:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Bah. Ikke klar for en ny jobbuke, men får bare bite tenna sammen et par uker til. 2 uker jobb på kontoret, så en uke jobb på "hjemmekontor" i vest.
Postet 11-06-18 kl 11:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Travel uke, men variert, det er veldig greit.
2 uker til F.
Postet 11-06-18 kl 13:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg og minste er hjemme og sløver i dag. #studentliv Jeg er litt trøtt etter å ha drevet skjære-jakt inne i stua klokka fire i morges. Hva er det med denne stua og fugler som flyr inn?!
Postet 11-06-18 kl 13:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er veldig glad for at det regnet i natt og at det ble litt kjøligere, jeg sover mye bedre da.

Men den ene etter den andre av kollegene som kom ut på kjøkkenet til lunsj undret seg høylytt over «Hva? Skal vi spise inne?!». Det føltes helt eksotisk etter å ha spist på takterrassen i ukevis.
Postet 11-06-18 kl 14:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi har spist ute på Sehesteds plass i ukesvis, så det var litt nedtur å spise inne, ja. Men jeg er veldig glad for at det er litt kjøligere. I går kveld løp jeg meg en tur i regnet, det var aldeles fantastisk.
Postet 11-06-18 kl 14:26 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Sånn bare for å være litt motvekt her inne - det er så UTROLIG deilig at det ikke har regnet på en halvtime!! Vi TRENGER litt tørke nå! Og så utrolig GODT at det blir litt varmere - om jeg sover litt dårligere gjør det ingenting så lenge jeg kan bruke en time eller to på å la ungene gå ute uten lue og hansker!



Jeg skjønner "søringer" altså, men virkelig - sender gjerne over regn hvis det betyr at vi kan få noen stakkars dager med opphold og temperaturer over 6 grader liksom.....
Postet 11-06-18 kl 15:25 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Og idet jeg skrev dette, begynte regnet igjen.
Postet 11-06-18 kl 15:26 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Ja, jeg mener absolutt ikke å klage over været, Høst.
Postet 11-06-18 kl 15:36 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Som Knøttet i går utbrøt, lettere fortørnet og storøyd når vi skulle gå søndagstur (regn, men hele 8 (!) grader ute og vindstille);

"Uten hua og støvvel? Går det an?!?"

Jeg lovte å ta med hua i lomma, og hun fikk ta på støvler. Vinterstøvler.
Postet 11-06-18 kl 16:10 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
På flyet nå på vei fra strålende, varm, hektisk og morsom voksenkorpstur. Skulle ønske jeg hadde ferie resten av uken, søvn stod ikke øverst på listen.
Postet 11-06-18 kl 17:25 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg synes faktisk det er helt innafor å bli lettet over regn når vi bor helt oppi skogen som er så tørr at jeg tør ikke tenke på hva som ville skjedd om det begynte å brenne her nå ...
Postet 11-06-18 kl 17:58 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ikke regn her, men betydelig kjøligere. Nå håper jeg varmen fordeler seg litt mer rettferdig slik at nordre del av Norge også får sommer. Lue og hansker i juni er kjipt.

1,5 uke til F, og jeg er litt stresset. Vi drar samme dag som skolen slutter, så jeg får ikke roe ned før jeg må svosje avgårde sørover.
Postet 11-06-18 kl 18:07 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg ser det virker surt det jeg skrev, var ikke sånn ment. =)

Jeg forstår godt problemet med lue og hansker på sommeren. #giftmedennordlending
Postet 11-06-18 kl 18:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Neida, Pappalille, du virket ikke sur. Hele Sør-Norge trenger regn nå, både avlinger og skog er knusktørr. To-tre netter med skikkelig øspøs hadde gjort seg, men det kan godt være sol på dagtid. Nord-Norge er godt nok dynket, så de kan få sol både dag og natt.
Postet 11-06-18 kl 18:25 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg ble lett euforisk da bilen viste at det var 10.5 grader da jeg kjørte hjem ca halv fire. Husker ikke sist vi var over 7-8 grader!
Postet 11-06-18 kl 20:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Og dyrene og fuglene. Jeg syklet til jobb idag og det var en mengde fugler som satt og drakk vann av små vannpytter i søkk og hull i asfalten.
Postet 11-06-18 kl 22:36 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Regnet ble ikke noe særlig av og det ble varmt igjen. Håper det varmes opp både i nord og sør, men vi i sør trenger mer regn nattestid.
Postet 11-06-18 kl 23:01 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no