Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-11-18 kl 08:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Først?
Lang dag, med rapportering, sangtime og første øvelse på nytt korprosjekt.
Postet 07-11-18 kl 08:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag sitter jeg på ordentlig gjemmekontor. Unnskyldningen er at jeg skal få besøk av en håndverker i løpet av dagen. Forhåpentligvis skal vi få varme i radiatorene våre. Det kan jo trengs snart.
Postet 07-11-18 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har fått kaffe. Været er fint.
Postet 07-11-18 kl 09:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på jobb og har kaffe og mat.
Postet 07-11-18 kl 09:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God onsdagsmorgen! Jeg har fått i meg kaffe både hjemme og på jobb, håper det hjelper! Litt nerdemusikk på øret og surfing for å finne hjernen først. Snart helg igjen dere, dette skal vi klare!
Postet 07-11-18 kl 09:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gjesp. På vei til jobb, men lille syke M har holdt oss våkne store deler av natten. Men nå har mannen min overtatt stafettpinnen hjemme. Trenger kaffe!!!!
Postet 07-11-18 kl 09:32 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

Jeg har trent og har kaffe og eple og P3 morgen. Hvis jeg bare kunne finne arbeidslysten min ett eller annet sted, så hadde dette vært en strålende dag.
Postet 07-11-18 kl 09:36 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har kaffe og varmer opp til en litt heftig jobbdag, håper hjernen henger med hele veien.
Postet 07-11-18 kl 09:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vært på jobb i 70 minutter og er allerede forsinket. Til alt.

Postet 07-11-18 kl 10:10 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Hadde en forelder på besøk på kontoret ved oppstart og hun lukket døra da hun gikk. Så da sitter jeg litt og nyter stillheten (alle tror jeg er ute siden døra mi alltid står åpen).
Postet 07-11-18 kl 10:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er vel bare å kjøre på, ingen nevneverdig pause i sikte før om ti timers tid.
Postet 07-11-18 kl 10:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sykt barn, gjemmekontor, besøk av en håndverker og utviklingssamtale for tenåringen. Hvordan er dette, er ikke eleven med? Timen er i skoletiden? Bmrk ungdomskolenovise.
Postet 07-11-18 kl 10:38 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb, dagens første møte ble flyttet så jeg puster litt før ViktigoglittskummeltmøteTM om ikke så lenge. La meg akkurat litt for seint i går, så litt trøtt, men game face og power suit får redde dagen noen timer til.
Postet 07-11-18 kl 10:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Martis: Læreren så det som en selvfølge at eleven var med på utviklingssamtale på vår ungdomsskole, og ble litt forvirret av spørsmålet.
Postet 07-11-18 kl 10:44 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven: Jeg tenkte og det er en selvfølge, men ser at alle timene er lagt i skoletiden, så derfor stusset jeg. Antar lærerene passer på at elevene kommer til timen, iom at jeg ikke har oversikt over klasserommene.
Postet 07-11-18 kl 10:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Eleven er alltid med på utviklingssamtale på ungdomsskolen. Jeg regner med at de selv sørger for å komme seg dit i tide.

Mannen min er lærer selv, så vi må alltid ha utviklingssamtaler etter skoletid for at han skal kunne være med.
Postet 07-11-18 kl 10:55 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det forventes nok at eleven klarer å komme seg til timen selv. Jeg lurte også på det, men hun var på plass når hun skulle. Om hun fikk en påminnelse av læreren vet jeg ikke så mye om.

Jeg vet ikke hvordan folk uten fleksitid løser problemstillingen, men her legges også alle utviklingssamtaler i skoletiden og det ble ikke oppgitt som noe alternativ å legge det før eller etter.
Postet 07-11-18 kl 11:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg gjennomfører ikke foreldresamtaler uten eleven tilstede. (vgs)

Jeg er på jobb, har nok å gjøre. Sliter litt med å henge med i svingene, men hey - jeg stunter etter beste evne. Får en gjeng damer på besøk i kveld og håper det ramler inn i hodet mitt hva jeg skal servere dem etterhvert.
Postet 07-11-18 kl 13:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Det koker i hodet pga mye å gjøre så derfor er jeg her...
Postet 07-11-18 kl 13:57 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Jeg har billetter til Eddie Izzard!
Postet 07-11-18 kl 14:01 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har heldigvis utviklingssamtalene på kvelden for barneskolebarnet, det er jommen nok som skjer i arbeidstiden med barnehagebarnet. Fleksitid betyr jo ikke automatisk at det er greit å være borte midt på dagen. Men jeg skjønner jo behovet for å avvikle sånt på dagtid, altså. I morgen har vi til og med utviklingssamtale på kulturskolen! På kvelden.

Jeg har unnagjort dagens skumle møte, og antakelig skapt mye jobb for meg selv. Men akkurat nå har jeg en velfortjent pust i bakken.
Postet 07-11-18 kl 14:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Utviklingssamtale på kulturskolen?! Jeg var imponert nok da de sendte ut et kort evalueringsskjema for spilletimene, jeg.
Postet 07-11-18 kl 14:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg vil også på Eddie Izzard. Bør kanskje bestille NÅ for å få billetter?
Postet 07-11-18 kl 16:30 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Vet ikke? Jeg fikk på 19 rad, så endel har nok gått.
Postet 07-11-18 kl 16:30 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi fikk ikke noe i kategori A. Så endte opp på 5. rad på balkongen.
Postet 07-11-18 kl 16:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Rad 2 takket være min flinke søster
Postet 07-11-18 kl 18:47 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Var det ikke ganske nylig han var i Spektrum?

Måtte sjekke og det er vist blitt noen år.
Postet 07-11-18 kl 21:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Ikke lenge siden sist, nei. 28.04.17 klokken 21:30 oslo konserthus
Postet 07-11-18 kl 22:28 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no