Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-11-18 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Postet 08-11-18 kl 07:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her hvor dere vet alt, hvor vil vi sitte på Rammsteinkonsert på Ullevåll?
Postet 08-11-18 kl 08:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen!
Fortsatt hjemme i stua, skal på heldagsmøte med påfølgende middag og trenger ikke dra så tidlig.
Postet 08-11-18 kl 08:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Først kaffe, så jobb.

Regnskap it is - october, I'm coming to get you!
Postet 08-11-18 kl 09:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen ja. Jeg er usigelig trøtt om morgenen for tiden, om kvelden også for den del. Skal bli greit med avspasering og planleggingsdag med ungene i morgen.

Kan noen forresten fortelle meg hvor jeg kan ha lagt rettetanga da jeg brukte den sist for et år siden?
Postet 08-11-18 kl 09:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Tink, havnet bak en skuff på badet? Jeg burde egentlig gitt deg min. Ikke nok med at jeg har fått krøller på mine gamle dager, de er fullstendig motstandsdyktige mot rettetang også.

Og sånn ellers, når A-menneskebarnet mitt må lokkes ut av senga, DA er det mørk november, altså.
Postet 08-11-18 kl 09:34 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, forsov meg en smule i dag. Det er det gullfine med fleksitid, jeg kom ikke for sent på jobb.
Postet 08-11-18 kl 09:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk for tips Timar, jeg skal sjekke når jeg kommer hjem. Har ikke så voldsomme krøller, det hadde vært stas. Men nå har jeg klippet det så kort at det må strigles litt fra tid til annen. Nuvel, i dag får det holde med fri flyt.
Postet 08-11-18 kl 09:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Torsdager er mitt lille hvileskjær fra buss og jobbklær for tiden, hjemmekontorerer før kurs seinere i dag. Ulempen er kun én skjerm, det begrenser litt.

Ellers, startet dagen med Lemsip, og håper det mirakuløst redder meg fra forkjølelsen som ubønnhørlig gjør seg gjeldende.
Postet 08-11-18 kl 09:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg syntes torsdager er tunge dager om dagen så nå har jeg lukket døra til kontoret (er så og si alltid åpen) og satt på P7 juleappen og hører julemusikk.
Postet 08-11-18 kl 09:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gooood morgen! Jeg var oppe styggtidlig i dag og har allerede levert på min 9 o'clock deadline (allerede klokka 08:27!!! )

Nå er det jobbejobbejobbe i en time til her på kontoret, før jeg skal hjem til det syke barnet mitt. Streptokokker. Sukk.
Postet 08-11-18 kl 09:56 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Gjemmekontor mens noen særdeles hyggelige håndtverkere installerer ny peisovn. Hurra! Gleder meg til fyrings. God bedring til de som trenger det!
Postet 08-11-18 kl 11:45 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no