Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 21-11-18 kl 07:27 av Kaffestuggu



Hjelp: Kalenderpiken mangler 14 deltakere på at det skal bli jul i år. Trekning på tirsdag.

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har blitt tante i natt
Postet 21-11-18 kl 08:13 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurra for tante Palme!
Postet 21-11-18 kl 08:15 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer, tante Palme!

God morgen. Her er det vante takter, så kaffe først og så produksjon.

I kveld skal jeg partere lam.
Postet 21-11-18 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Palmen!

Vi forsov oss litt hele gjengen, kryss i taket når femåringen sover til sju! Nå er mann og barn avgårde. Jeg har gjemmekontor i noen dager grunnet ganske sucky uke, men i det minste kan jeg fyre i peisen og for en gangs skyld la eldste få fri fra SFO. Silver lining, og sånn.
Postet 21-11-18 kl 09:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Å være tante er så stas. Masse kos, men ikke noe ansvar!

Jeg har sovet i hele natt ... for andre natta på rad. Allikevel er det i dag jeg føler meg fullstendig svimeslått selv 2 timer etter at jeg har stått opp. Jeg gikk av t-banen en stasjon for tidlig bare for å få beveget meg littegrann før jeg satt meg ned på jobben, men det hjalp ingenting. Jeg er fremdeles helt ute å kjøre.

Er ikke det litt underlig?
Postet 21-11-18 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar
Gratulerer Palmen!

Tjorven, kan det ha noe å gjøre med at det er november? Tar du D-vitamin?
Postet 21-11-18 kl 09:14 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer Palmen.

Jeg er hjemme og skal prøve å finne igjen meg selv eller no. Tøffe tak om dagen.
Først: få kontroll på hodepinen.
Postet 21-11-18 kl 09:20 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tar ganske store mengder kosttilskudd i samråd med lege. Men det minner meg egentlig på at det er litt for lenge siden sist jeg var til kontroll, så jeg burde kanskje sjekke ut at jeg har alt jeg trenger.
Postet 21-11-18 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
allium sin avatar
Har du begynt å bruke lampen? Dårlig søvn er signalet for meg.
Postet 21-11-18 kl 09:49 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er da typisk at dag to er en reaksjonsdag. Kroppen har hatt underskudd av søvn og en natts god søvn med (u)jevne mellomrom gjør at hodet holdes over vann og man greier å fungere. Når man plutselig får to netter på rad der man sover greit, så får jo kroppen sjokk og kjenner litt på at det som har vært egentlig ikke er normaltilstand og roper etter mer søvn for å dekke opp.

Det er i alle fall min teori.
Postet 21-11-18 kl 10:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det Fersken sa. Da ungene var mindre og vi i en lang periode sov i snitt 4 timer per natt, ble jeg nesten helt ødelagt av å få et par netter med normal søvn.

Men slitsomt er det.
Postet 21-11-18 kl 10:22 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg finner ikke laderen til dagslyslampa mi etter at vi har flyttet.
Postet 21-11-18 kl 10:23 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Snart utfordre den sosiale angsten min igjen, tre møter på 30min. Hvor jeg vet at flere at de som skal delta er sinte.
Postet 21-11-18 kl 10:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på kurs i websak. Skolen går over til elektronisk arkiv 30. november. I dag er det teori, i morgen tastekurs.
Postet 21-11-18 kl 10:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Oi, en hel dag med teori var voldsomt, Blånn! Håper du har kaffe. (Og ja, jeg jobber med sånt, så jeg har lov til å si at teorien er noe tørr. Folk trenger å taste og prøve seg frem)
Postet 21-11-18 kl 11:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Alle er trøtte hjemme hos oss også, Tjorven. Jeg har hengt opp lapper med HUSK TRAN på kjøleskapet, men er det noen som husker det? Neida.
Postet 21-11-18 kl 11:07 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ingling: Bare halv dag. Og belønningen er en tur innom den nye garnbutikken på Fyrstikktorget på vei tilbake til skolen.
Postet 21-11-18 kl 11:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Heisan! Gratulerer tante Palmen. : blomst:
Jeg starter dagen med frokostmøte om Mobbing og trakassering- vrldig bra og interessant så langt.
Også begynner jeg å bli syk- men med syk unge i over 1 uke er det kanskje ikke rart?
Postet 21-11-18 kl 11:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det høres bra ut, Blånn!

God bedring, Millen!
Postet 21-11-18 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Har fått blått lys i fleisen og nå er det attpåtil sol ute - og den er synlig. Jammen ikke verst!

Gratulerer tante Palmen!
Postet 21-11-18 kl 12:03 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for sprett ferskt tantebarn! DET er magisk, det. Jeg går rundt og venter på mitt første grandtantebarn, det blir også fint.

Jeg henger såvidt sammen om dagen og produksjonsnivået mitt er ganske labert. Jeg er nå på jobb, det får holde.
Postet 21-11-18 kl 12:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer tante Palmen, herlig!!

Jeg var på apoteket og gikk forbi hyllen med diverse legemidler. Gikk da på et naturpreparat med pasjonsblomst, og tenkte at det kan nok ikke skade. Forsøker meg frem med en tablett 30 min. før leggetid. Kan ikke si det ble så mye mer søvn, men følte meg mye roligere under oppvåkningen(e), og sovnet igjen fortere. Våknet nokså trøtt, men rolig og avslappet. Det er da noe.
Postet 21-11-18 kl 12:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Og lyslampe ja!
Postet 21-11-18 kl 12:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Garnbutikk på Fyrstikktorget? Du får rapportere om den var verdt besøket.
Postet 21-11-18 kl 12:46 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Garntopia åpnet forrige lørdag. Masse deilig garn i for meg ukjente produsenter. De har fjesbokside med en del informasjon. De skal åpne nettbutikk også: https://www.garntopia.no
Postet 21-11-18 kl 13:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer tante Palmen .
Postet 21-11-18 kl 13:42 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer tante Palmen, så stas!

God bedring, Millen!
Postet 21-11-18 kl 20:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tusen takk for koselige gratulasjoner! ��
Postet 21-11-18 kl 20:29 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no