Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 21-04-19 kl 09:44 av Kaffestuggu

Jakten er i gang:

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her våknet jeg til masse vær. Håper det bedrer seg litt utover dagen.

Plan for dagen er å spise middag hos foreldrene mine.
Postet 21-04-19 kl 10:22 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Sol og blå himmel. Ingen planer, men det har visst barna. Blir nok en gåtur et eller annet sted i alle fall.
Postet 21-04-19 kl 11:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her våknet jeg på pikerommet etter en impulstur med ungene rett fra Gardermoen i går.

I dag er planen å gjøre "ikke'no" for første gang i påsken, og da er det selvsagt overskyet. Jeg blir nok den eneste som kommer tilbake fra påskeferien like blendahvit som jeg var da jeg dro. Jaja, fin ferie ellers da!
Postet 21-04-19 kl 11:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har tutlet oss over Strynefjell, nedover Gudbransdalen, forbi Mjøsa og hjem i byen. Til tross for fullt hus og mange mennesker hos svigers har det vært en veldig fin og avslappende påskeferie.
Postet 21-04-19 kl 18:10 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er på jobb og retter tyskstiler. Frøkna ville gjerne ha venninnebesøk, og vi har så liten leilighet at alternativet var å sitte i senga på rommet mitt og lese, og da var det like greit å gjøre noe fornuftig.
Postet 21-04-19 kl 18:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Vi er hjemme etter helt grei tur over fjellet, overraskende lite kø til å være første påskedag. Påsken har vært så som så, med syk mor og mange bekymringer og praktiske gjøremål, men ungene har kost seg med mye skjerm, turer, is og godteri, og den snille mannen har stått opp tidlig så jeg har fått sove litt lenger. Vi får ha ferie i sommer, eller noe.
Postet 21-04-19 kl 22:58 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no