Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 29-04-19 kl 08:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Trøtt morgen og travel uke i vente. Godt det er fri onsdag.
Postet 29-04-19 kl 08:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 29-04-19 kl 08:21 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Sol og kort uke.
Postet 29-04-19 kl 08:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jaggu fullt program i dag.
Postet 29-04-19 kl 09:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Vond nakke, vond rygg, elendig søvn.
Postet 29-04-19 kl 09:15 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fri på onsdag, ja!

Fjørti møter i dag og noen leveranser som haster. Brutalt på en mandag med så mye pollen, altså!
Postet 29-04-19 kl 09:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Innlevering historie, norsk hovedmål tentamen, konfirmasjon og travelt på jobb. Gleder meg til søndag!
Postet 29-04-19 kl 09:46 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Det føles som at denne arbeidsuka har vart siden tirsdag, men det er jo nok ei stutt uke! Føler meg skikkelig ungdommelig fordi jeg skal på fest i morgen. Lenge siden jeg festet natt til 1. mai.
Postet 29-04-19 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det dingler en mengde baller i lufta over meg, må få tatt ned noen i løpet av dagen for vurdering videre.
Postet 29-04-19 kl 10:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Litt bedre morgen i dag enn de 2-3 foregående, "bare" gjenklistrede øyne, ikke noe vesentlig hoste i natt. Litt tett men det er forhåpentligvis på retur. Var inne hele helgen, jeg som elsker sol og varme. Denne deilige kombinasjonen av forkjølelse og allergi er skikkelig robust altså!
Postet 29-04-19 kl 10:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er ikke før man ser barnehageunger i skjorter og bluser man husker det er barnehagefotograferingsdag. Jaja, blir autentisk Lilleroo denne gangen også.
Postet 29-04-19 kl 10:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
På det ene barnehagebildet til minsta er hun så skitten og rufsete, at jeg nærmest fikk latterkrampe da jeg så bildet.
Postet 29-04-19 kl 10:41 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn!

Har vært der, ja, Maverick.

Advarsel - syting:
Forbaskede skulder! Ligner på forrige runde, kalkdannelse som har skapt meget betent område i skulder, og som hindrer all fremover- og utoverbevegelse av armen. Jammen godt jeg skal til legen allerede i morgen (for noe annet), for jeg tåler dårlig mange slike netter til. Og jeg trenger å funke både på jobb og i konfirmasjon til helgen. Funker det som sist, bærer det rett til (j.... vond men effektiv behandling) for fiksing med ultralyd og sprøyte.
Postet 29-04-19 kl 10:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Autentiske barnehagebilder er de aller beste.
Postet 29-04-19 kl 10:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det blir de fineste barnehagebildene, ja!

Litt kaotisk start på dagen da jeg ikke fikk start på lille elbilen, men det førte til en kort busstur, noe minste elsker, og en fin spasertur hjem for meg etterpå. Viste seg at det var brukerfeil, da. Så da får jeg både ukehandlet og hentet barn sånn etterhvert. Frimandag, med lett blanding av huslige sysler, kaffe, sløving, og aller best: Aleinetid!
Postet 29-04-19 kl 11:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morgen! Jeg er supertrøtt, men det hjelper jo med sol og skikkelig vårstemning, da. Får fylle på med kaffe utover dagen.
Postet 29-04-19 kl 11:04 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag, jeg er på plass på kontoret, har vært på AMUmøte, og nå vurderer jeg om jeg skal gå opp og være sosial i lunsjen eller bare sitte her og være usosial.
Postet 29-04-19 kl 11:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ingenting sier mandag som piller og sykemelding. Vonde ledd som ikke helt fungerer, så da blir det dop og en uke hjemme. Skal bare levere en rapport først...
Postet 29-04-19 kl 11:49 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Stive muskler etter fotballkamp. Verre skal det vel bli.
Har fått kaffe og vann og snart er det lunsj.
Postet 29-04-19 kl 11:55 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Vært hos legen med kroppen. Takket pent nei til sykemelding, men fikk kraftig dop og beskjed om å komme meg til fysioterapeut. Stressnakke med det han betegnet som betente muskler gjør at jeg stivner helt om natten og sover elendig. Så medisinen er smertestillende, forhåpentligvis søvn og dermed bedre dager.
Postet 29-04-19 kl 13:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg hadde glemt/fortrengt at Osloturen i morgen skulle gå med SAS... 16 timer tog eller skype?
Postet 29-04-19 kl 14:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Har du tid til tog så er det jo en nydelig tur.

Er det mulig å ta nattog? Med soveplass? Eller er ikke møtet viktig nok, for da er det jo greit med Skype. Eventuelt videokonferanse om dere er flere.
Postet 29-04-19 kl 14:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er så ineffektiv i dag at jeg er direkte sur på meg selv. Og det verste er at jeg ikke har tid til å sitte så mye ekstra verken i dag eller i morgen. og ikke så veldig lyst til å jobbe på 1. mai, selv om det selvfølgelig er et alternativ.
Postet 29-04-19 kl 14:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Takk for råd Blå, det blir nok skype/video. Dersom ikke pilotene blir magisk enige over natten...

Møtet er i og for seg viktig, men det er også et fungerende familieliv de to ettermiddagene som evt. forsvinner i reising.
Postet 29-04-19 kl 16:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Da er konfirmasjonsinvitasjonene sendt.
Postet 29-04-19 kl 19:43 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no