Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 30-04-19 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Snart på jobb, ikke så mange timer etter at jeg til slutt pakket snippsekken og dro hjem i går kveld.

Jaja, møtebonanza og er det plutselig fri igjen! 😁
Postet 30-04-19 kl 08:58 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ugh, nok en morgen med tåkesyn og gørr i øynene, vond hals, har hostet halve natten. Blæh! Vil ikke mer av dette! Men, ikke tid til å være syk eller allergisk, her er det full fres fremad! "Fri" i morgen, men skal ut og spille for arbeiderne, har for så vidt meldt meg frivillig, men angrer litt nå, kjenner jeg.
Postet 30-04-19 kl 09:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Denne dagen er full av overlappende møter, kamper og musikkøvelser.
Postet 30-04-19 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Addison.

Jeg er egentlig frisk, men har sovet dårlig i to netter og har litt en følelse av å være i bakrus. Det er ganske urettferdig når jeg ikke en gang har hatt gleden av å drikke alkohol.
Postet 30-04-19 kl 09:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært dårlig siden påske, men hangler meg på jobb. Det er en reaksjon på gluten og motivasjonen blir ikke bedre av at jeg vet det kan henge igjen i flere måneder. Jeg skulle egentlig løpt mitt først mosjonsløp i kveld, men det orker jeg jo ikke.

Fest i kveld, håper jeg varer lenger enn kl 21.
Postet 30-04-19 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no