Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 30-07-19 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Kaffe, rydde innedag nå som det er kjøligere ute og en unge får besøk. Det er vel dagens planer..
Postet 30-07-19 kl 09:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Bra start på dagen når Vy kansellerer alle tog mellom syv og ni. Måtte stresse som gal for å rekke det ene toget som ikke var kansellert og som heldigvis var forsinket nok til at jeg rakk det. Rakk ikke kaffe, så den måtte tas etter at jeg kom på jobb.
Postet 30-07-19 kl 10:07 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så fint av Vy å hjelpe til med morgenstresset, Adrienne! Veldig omtenksomt.
Postet 30-07-19 kl 10:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har kommet meg på jobb. Bare meg og vaktmester her. Vedkommende som i følge ferielistene skulle vært på jobb i går glimrer fortsatt med sitt fravær.
Postet 30-07-19 kl 10:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Regn og torden i sør. Lummert ute, varm natt.
Postet 30-07-19 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
I går hadde vi 28 grader på kontoret, fordi vaktmesterne i bygget vi holder til i, "er i feriemodus", så de har ikke skrudd på kjøleanlegget...
Hakket bedre i dag, takket være regn og 15 grader dropp i temperaturen.
Postet 30-07-19 kl 11:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nyter fremdeles livet i Spania. Står opp noen timer før de andre og får min dose med lydbok og soling. Siste dagen til mannen her nede før han reiser hjem, det skal bli litt godt (han liker hverken varme eller konseptet avslapping så han har vært sur og grinete store deler av tiden han har vært her)
Postet 30-07-19 kl 11:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hjemmeferien blir betraktelig bedre av at det er 15 grader istedet for 32. :Phui: Jeg pusler litt rundt og later som at jeg nyter dagene. Nå har jeg aktivert IT-kontoen min på universitetet og har faktisk funnet frem den ene pensumboka.
Postet 30-07-19 kl 11:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 30-07-19 kl 11:51 av Blondie
Gammel
Blånn sin avatar
Her var det 30,4 grader på kontoret i morges. Blir bedre bår jeg setter opp gjennomtrekk. Oppdaget for litt siden at radiatoren står på. Det er unødvendig.
Postet 30-07-19 kl 11:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg satt opp døra ut til balkongen på full pip og nøt å sitte her og fryse. Det er godt med en dag pause.
Postet 30-07-19 kl 11:50 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er fortsatt noen og tjue grader på Nordvestlandet. Jeg har fått soleksem og skal holde meg i skyggen. Ungene er lei bading og spiller fotball.
Postet 30-07-19 kl 12:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har sendt gutta på froske/paddejakt. Var en som hadde hoppet inn kjellervinduet i natt og jeg rakk ikke å fikse det før jeg gikk på jobb. Siste rapport var at den hadde gjemt seg.
Postet 30-07-19 kl 12:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har sovet godt i natt og føler meg noenlunde i vater igjen etter gårsdagens lammende jetlag. Mer normal norsk sommer med 12 grder og lett regn hjalp godt på søvnen. Mannen legger nytt gulv på rommet som minste skal overta etter storebror som har flyttet ut. Jeg skal ut og kjøpe mat og div. etter hvert. Ellers rolig hjemmeferie ut uken. Det er godt etter utrolig opplevelsesrik Japantur.
Postet 30-07-19 kl 13:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Vi har levert masse til bruktbutikk (og kjøpt noe også derfra). Så har vi sett på fargekoder til hus. Nå tror jeg jeg skal bake boller.
Postet 30-07-19 kl 14:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag har vi pusset opp terrariet til kontortarantellen vår. Det innebærer jo da åpenbart å ta tarantellen ut, som jo er en interessant affære når alle er litt redd for den. Ble bra, da! Tipper han er fornøyd nå.
Postet 30-07-19 kl 14:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hva? Har dere tarantella på jobb, Mave? Litt kult, men mest skummelt synes jeg.
Postet 30-07-19 kl 15:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jepp. Adopterte ham via FP for en del år siden. Han er en trivelig fyr, gjør veldig lite ut av seg.
Postet 30-07-19 kl 15:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hva spiser en tarantell?
Postet 30-07-19 kl 15:31 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Sirisser.
Postet 30-07-19 kl 15:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Og kunder som ikke betaler fakturaene sine.
Postet 30-07-19 kl 15:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
*knis*
Postet 30-07-19 kl 17:51 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har guidet i dag, og sitter helt utslitt i sofaen. Ikke egentlig en slitsom tur, men styrtrike utlendinger med høye forventninger krever full fokus. Når man da har en buss som bryter sammen, blir det litt ekstra stressende. Jeg rakk ikke å spise mellom frokost og kl. 17, og fikk meg heller aldri kaffe.
Postet 30-07-19 kl 20:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mavs, du må lese Children of Time. Edderkopper blir aldri det samme igjen. :noia:
Postet 30-07-19 kl 20:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er jo egentlig ikke overbegeistra for edderkopper i utgangspunktet. Ingen av oss på kontoret er det. Pysa, derimot, har en helt egen plass i hjertene våre.

:notererchildrenoftime:
Postet 30-07-19 kl 23:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Du har selvsagt sett Arachnofobia fra 1980-tallet en gang?
Postet 30-07-19 kl 23:05 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Nei. Burde jeg?
Postet 31-07-19 kl 00:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Edit: filmen er fra 1990.

Både Jeff Daniels og John Goodman er med!

Sitat:
Dr. Jennings realizes people start dropping dead all around him -- and the killer might be a rare arachnid imported in a coffin from Venezuela. The itsy bitsy spider went up the water spout. It's covered in fur, loaded with venom, and it's coming to kill you.
Postet 31-07-19 kl 08:59 av Eia Eia er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no