Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 01-10-19 kl 10:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Litt treg dag. Jeg skal i gang med månedsavslutning, men venter på at ting skal bli klart til avstemming.
Postet 01-10-19 kl 10:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Time hos reguleringstannlege med minsten er unnagjort. Bilder og avstøpning av tennene i dag. 17. oktober kommer reguleringen på.
Postet 01-10-19 kl 10:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I dag er ikke en god dag.

Noe gikk helt skeis på et møte i går. Litt min skyld, men ikke så veldig, men det ble en enorm sak av det og alt ble unødvendig ubehagelig. Jeg har sovet dårlig i natt og kom på jobb til en ubehagelig epost i dag. Så dette er en litt langsom dag, der jeg jobber det jeg får til og ellers selvmedisinerer med kaffe og søtt. Enn så lenge har det søte vært druer og youghurt, men det er faktisk mulig at det blir sjokolade på en hverdag etter hvert. Jeg er virkelig ikke i form.
Postet 01-10-19 kl 10:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb, men føler meg malplassert. Er ikke i form.
Postet 01-10-19 kl 10:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så utrolig kjipt, Blå! Sender deg mange styrketanker.

Jeg er så trøtt at jeg er helt fascinert. Det er vondt å bevege seg, vondt å holde øynene oppe og jeg får gjort særdeles lite. Det passer jo litt dårlig når jeg er på jobb.
Postet 01-10-19 kl 11:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på Blå, sånt er så fælt. Håper det går seg til.

Jeg hjemmekontorerer hos mamma, men er i ganske elendig form. Håper den kommer seg til jeg skal kjøre meg selv og åtteåringen til flyplassen i ettermiddag. Gleder meg til å se minstejenten igjen! Og mannen, da.
Postet 01-10-19 kl 11:11 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Så pyton Blå, høres utrolig utmattende ut! Håper det løser seg!

Nydelig men iskald høstmorgen, men langt å foretrekke fremfor regn og tåke. Har bestemt meg for å være en "høstfargeperson" og ikke en "høstmørkeperson" denne høsten, så får vi se om det hjelper på mørketidstungsinnet. /
Postet 01-10-19 kl 11:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Mange tunge dager, her. Klemme på alle som trenger det.

Jeg leste en fin tekst om høsten og høstfarger på Instagram-kontoen til Fetmenfattet i går. Den anbefales.
Postet 01-10-19 kl 11:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Slike møter og dager etterpå er utrolig energikrevende, Blå.

Bestemte meg for at jeg skulle tidlig på jobb i dag. Men den vekkerklokken ble slått av etter første ring og jeg sov videre og bråvåknet av at ungene var på vei ut døra. Så da var ejg her normalt sent likevel.
Postet 01-10-19 kl 11:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vaskemaskin har vært litt teit i noen dager og ikke tømt seg for vann og jeg har snakket med Siemens to ganger, andre gang i dag. De ba meg sjekke pumpen gjennom lokket foran og slangen bak maskin. Og når jeg skulle gjøre dette for andre gang ville begge gutta ble med og «hjelpe» og eldstemann tok på seg grillvotter! Så jeg lurte på hvordan de skulle hjelpe meg? Jo de trodde jeg skulle sjekke vaskemaskinen for slanger!
Postet 01-10-19 kl 14:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Ja, jeg fant en krone i pumpen og nå virker maskinen igjen, helt uten å få servicemenneske på besøk!
Postet 01-10-19 kl 14:05 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Martis!
Postet 01-10-19 kl 15:10 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Martis
Vi plukket tre-fire gitarplektere ut av pumpeslangen vår nå i sommer. Gutta har fått beskjed om å tømme lommene bedre etter det.

Her er hus overlevert til nye eiere. Jeg har en liten rast før jeg skal overta nyhuset mitt.
Postet 01-10-19 kl 15:11 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ooooh! Kanskje det er slanger i maskinen min også! Jeg må sjekke. :tømmersegikkeforvannordentlignemlig:
Postet 01-10-19 kl 15:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Veldig lettet over å ikke finne slanger i vaskemaskinen, ja!
Postet 01-10-19 kl 16:15 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no