Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 26-12-19 kl 10:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen
I dag er planen en tur i skibakken med guttene som vil teste ut de nye skiene sine.
Postet 26-12-19 kl 10:10 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig morgen her i huset. Fikk med meg nyhetene om Ari Behns bortgang i går kveld og det er så trist. Søsteren mistet samboeren sin på samme vis ifjor så dagens juleselskap blir nok preget av det.
Men først skal jeg gå en tur i sola og lufte tankene litt.
Postet 26-12-19 kl 10:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her blir vi 16 til middag i dag, så ikke noe latmannsliv i dag.
Postet 26-12-19 kl 10:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er sylte forkjølet og i elendig form. Skulle ha middagsbesøk i dag også, men må nok avlyse.
Postet 26-12-19 kl 10:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her skal unga også stå på ski, dvs slalåm, visstnok.
Postet 26-12-19 kl 11:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Rolig morgen her også. Skal i bursdagsselskap til niesen min senere idag, hun fyller 15 år.
Postet 26-12-19 kl 11:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Ingen planer i dag, men vi skal i alle fall ut i det fine vinterværet.
Postet 26-12-19 kl 11:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Morgenvakten med treårige niese. Nå har vi badet ogbørstet sylvaniafamilien av bjørner og pinnsvin og katter «100» ganger. Foreldrene skal tydeligvis sove leeeeenge.
Postet 26-12-19 kl 11:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her har mellomste invitert damebesøk i dag. Det blir første gang en av dem har med kjæreste hjem og jeg har lovet å oppføre meg pen.
Postet 26-12-19 kl 12:07 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg og blei så trist dp eg las om ari behn. Det er så fryktelig vondt, og eg tenkjer på barna hans og foreldrene og alle rundt... eg og skal ut og lufte vettet og få opp pulsen. Ellers er det ikkje besøk eller noe i dag, så eg og jenta skal egentlig berre kule.
Postet 26-12-19 kl 12:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Julens beste dag er her. Vi skal bare kose oss hjemme, med hamburgere til middag. Mann og sønn skal fortsette prosjektet med å pusse opp rommet hans og alt er bare chill.
Postet 26-12-19 kl 12:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ha familien til middag i dag. Mangler stoler om alle vil sitte rundt bordet, men noen av oss får sitte i sofaen. Det løser seg nok.
Postet 26-12-19 kl 13:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
MegaMie sin avatar
Jeg er også satt ut av at Ari er død. Han var en tvers igjennom fin fyr. Tenker på familien, spesielt broren hans som er en gammel kompis av meg.
Postet 26-12-19 kl 13:37 av MegaMie MegaMie er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Sløv andredag her og. Har innvilga fri flyt av iPad og pepperkaker. Vi har hatt nokre hyggelige juledagar med eksen og eks-svigerfamilien men det tar på, altså. Så i dag blir det lydbok og strikketøy til mor og iPad og kosedress til Ungen.
Postet 26-12-19 kl 15:02 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Og ja, einig i at nyheitene om Ari Behn var triste. Det er samtidig tøft og sterkt at familien vel å gå ut med dødsårsak. Eg trur det er klokt for å slippe spekulasjoner.
Postet 26-12-19 kl 15:12 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja eg synes det er sterkt og klokt og modig å seie det rett ut.
Postet 26-12-19 kl 15:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Nok en som er satt ut av at Ari Behn er død. Han levde stort, og jeg tror det er veldig klokt å fortelle om selvmord og være åpne. Det må være så tøft for familien.

Her har vi innvilget full sløvedag for alle, spill, telefon, sjakk og fotball blir nært tilstedeværende for alle i dag.
Postet 26-12-19 kl 15:34 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Enda en som synes det var leit og fælt med Ari Behn. Det er bare to måneder siden naboen tok livet sitt og en måned siden en ung kollega gjorde det samme. Stakkars barn som fikk julen ødelagt på en slik måte.

Vi kom oss på tur ved sjøen med julekaker og godteri.
Postet 26-12-19 kl 17:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
De fikk ikke jula ødelagt, men livet. Forferdelige nyheter.
Postet 26-12-19 kl 17:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fløyel sin avatar
Jeg er lei meg og sjokkert over nyheten om Ari Behn. Det at familien velger å gå ut med årsaken, er helt i Aris ånd, åpenhet, også om det som er vanskelig.

3 barn har mistet pappaen sin, foreldre har mistet sitt barn og søsken sin bror. Så uendelig trist. Jeg håper de nå får ro fra media. Men overalt hvor de ser så vil de bli påminnet. De er offentlige personer, han var en offentlig person. Det kan søren ikke være lett, når "alle" har innsyn i livet ditt og selv ikke sorgen blir privat.
Postet 26-12-19 kl 17:31 av Fløyel Fløyel er ikke aktiv
Oppdatert 26-12-19 kl 21:27 av Fløyel
Gammel
Du har rett i det, Blondie, men desto verre at det skjedde i jula, kanskje?
Postet 26-12-19 kl 18:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
daffy sin avatar
Enda en som er satt ut av gårsdagens nyheter. Jeg er vanligvis ganske hardkokt når det kommer til slike ting, men kjenner at jeg er skikkelig lei meg på ekte. Det er så tragisk for barna og de nærmeste at det går ikke an å sette seg inn i det. Og så skjønner jeg plutselig at jeg kommer til å savne Ari og kunsten/ sprellene/ galskapen hans. Han har virkelig sprengt plass for mer mangfold gjennom å være set selv.
Postet 26-12-19 kl 18:57 av daffy daffy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
For to måneder siden var vi i sjokk og sorg over en onkel som tok selvmord. Og nå Ari. Jeg håper åpenheten nå gjør at flere søker hjelp når alt er som mørkest. Forferdelig trist!
Postet 26-12-19 kl 21:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg håper de både ber om hjelp og faktisk får hjelp. Det er ikke alltid like lett det heller.
Postet 26-12-19 kl 22:37 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no