Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 25-12-19 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God jul! Bare jeg og ungene oppe her. Ble en veldig hyggelig julaften og gutta var fornøyde. De er superdeilig at de er såpass store at de venter pent på tur og takker pent for alle gavene. Men samtidig stor entusiasme. Det søteste er egentllig at guttene ga hverandre det som de har laget på skolen. Og lillebror gledet seg skikkelig til å gi storebror pynten han hadde laget. . Jeg fikk et deilig ullpledd fra bunadspledd fra mannen og kidsa. Superfint.
Postet 25-12-19 kl 09:46 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God jul. Bare jeg som er oppe her.

Fin julaften her også, ungene fikk være lenge oppe, så jeg har tenkt å la de sove, og ta julefrokost i morra. Vi skal til foreldrene mine og spise middag, så det blir for kort tid mellom en stor lunsj og middag.
Postet 25-12-19 kl 10:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God morgen! Jeg har sovet hos et vennepar og sto opp tidlig med barna deres. 3-åringer er ufattelig sjarmerende når man ikke må stå opp med dem hver dag.
Postet 25-12-19 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen, og god jul. Det ble en rolig og veldig fin julaften her også. Bare kjernefamilien. Alle i godt humør hele dagen, alle ble fornøyd med gavene sine. Idag reiser vi til besteforeldre for et par dager, men først noen timer med ro og fred i sofaen her hjemme.
Postet 25-12-19 kl 10:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen og god jul til alle.
Jeg var dårlig i går men alle hadde en fin kveld. En stor gjeng samlet hos mine foreldre.
Idag blir det rolig for min del, barna skal i selskap på farens side.
God frokost etterhvert skal vi ha da.
Postet 25-12-19 kl 11:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen og god jul!
Vi hadde en koselig julekveld, og skal ha slaraffendag i dag. Ungene fikk beskjed om å komme stelte og pene til juledagsfrokost klokka 11. Nå er klokka 10, og jeg vurderer om jeg kanskje burde ha sagt 12 i stedet. Det er SÅ lite fristende å krype ut av dynene.
Postet 25-12-19 kl 11:04 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
God morgen! Vi hadde en flott kveld vi og med deilig mat og fine gaver. I dag må jeg nok hjelpe yngste å skru sammen gamingstolen han fikk.
Postet 25-12-19 kl 11:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Flott kveld her også. Unga er veldig fornøyd. Gaming stol må monteres her også, dvs når de kommer hjem. Lite vits å montere hos besteforeldrene.
Postet 25-12-19 kl 11:25 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Bare jeg som er oppe her. Vi hadde en veldig rolig og fin julaften. Det hjelper på å ha store barn. 90-åringen krevde langt mer tilrettelegging og hjelp enn ungene, men det funker jo greit når det bare er en generasjon som trenger hjelp av gangen.

I dag skal vi i trippelbursdag. Nevøen min har bursdag i dag og tvillingsøstrene hans rett over nyttår, så da blir det stor feiring i dag. Byrsdagspresanger ligger klar.
Postet 25-12-19 kl 11:40 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Nå lurte jeg veldig på hvordan det gikk an, men de er søstrene hans som er tvillinger, ikke 2 stk av hans tvillinger med ulik fødselsdag, nei.
Postet 25-12-19 kl 11:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Rolig start på dagen og fortsatt sover 30% av huset. Julekvelden var veldig koselig, med en pakkegal treåring og to nesten like pakkegale 11 åringer. Første gang på mange år at hele familien er i samme land på juleaften. Veldig koselig.
Postet 25-12-19 kl 12:07 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God jul! Fin julekveldsfeiring med 4 generasjoner. Alle var fornøyde med gavene etter å ha tenkt seg litt om.
Slaraffenliv i dag, skal gå rundt i de nye pysjen og bare kose oss.
Postet 25-12-19 kl 12:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Candy: Nevøen har søstre som er tvillinger. Broren min har 4 barn og alle er født dagen etter en helligdag.
Postet 25-12-19 kl 12:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Daffedag her og. Kino litt seinare. Jentene skal sjå frost 2. Eg og eldstemann skal sjå tunnelen.
Postet 25-12-19 kl 12:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Deilig juledag her også. Begge ungene fikk trådløse headset til jul, så det er også veldig stille.
Postet 25-12-19 kl 14:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Minsten er litt snurt over at han ikke fikk øreplugger (eldste fikk). Men de han vil ha er jo ikke å få tak i enda. Ikke lenge til bursdag da.
Postet 25-12-19 kl 14:26 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Vi kjøpte trådløst headsett til datteren og så er det ikke kompatibel bt versjon.
Postet 25-12-19 kl 17:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ai, Pappalille. Begge mine fikk også trådløse, men det har ikke falt meg inn at de ikke skulle passe. Hvordan sjekker man det??
Postet 25-12-19 kl 23:05 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no