Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 30-12-19 kl 10:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Først, selv nå? (Var innom for en time siden, da).
Jeg er en liten tur på jobb, før jeg skal bytte julegaver og dra hjem for å forberede morgenkvelden.
Postet 30-12-19 kl 11:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg var også innom og kikket for en god stund siden. Jeg jobber i dag, og på igjen på torsdag og fredag. Så mer vanlig helg i vente her nå, så kort uke og ny helg. Får ta det positive man kan!
Postet 30-12-19 kl 11:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Der ja! Jeg har vært og kikket noen ganger.

Jeg er på jobb, skal flytte saker og folk i dag. Fint med litt hands on-oppgaver, kjenner jeg. Etterpå er det litt handling og så familieselskap. Må finne mer kaffe.
Postet 30-12-19 kl 11:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg jobber alle dager unntatt den røde denne uka, og er på plass på hjemmekontoret. Litt groggy etter å ha brukt natta til å lære valpen å sove i egen seng og på gangen...
Postet 30-12-19 kl 11:13 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fri og tenker at jeg må utnytte dagslyset i dag. Ser ut til å bli litt sol etterhvert også.
Postet 30-12-19 kl 11:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Verdens lengste og dypeste undersjøiske tunnel åpner i dag.
Postet 30-12-19 kl 11:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har fått litt fri denne julen, så jeg ferierer fortsatt. En tur på trening blir det idag eller i kveld. Jeg lurer på om jeg skal rydde litt i en bod på loftet, mye som kan fjernes derfra. Klør litt i fingrene, med andre ord.
Postet 30-12-19 kl 12:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har hatt arbeidshelg i den ene jobben, så i dag har jeg bare latmannssofahjemmekontor i den andre jobben. Valpen synes ikke noe om at jeg har vært på jobb, så i dag fotfølges jeg grundig.
Postet 30-12-19 kl 12:39 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Jeg er på jobb, har det stille og fredelig = arbeidsro. Offisielt har vi stengt, men vi er noen her likevel. Ingen i min etasje, så jeg må kanskje ta en tur opp trappa snart og se om jeg finner mer kaffe.

Sjelden jeg skriver i kaffebloggen, men jeg leser ofte.
Postet 30-12-19 kl 12:49 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har ferie i dag, og sitter i stua og ser solen skinne gjennom noen vinduer som virkelig burde vært vasket. Men det tror jeg ikke jeg gidder i dag, selv om det er mange plussgrader og man nesten skulle tro det var vår og ikke midt på mørkeste vinteren.
Postet 30-12-19 kl 13:02 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God romjul! Jeg skal hente pakke til meg selv på posten, og så skal alle over grensa til bestevenninna mi og hennes familie. Vi skal feire nyttår sammen for 20. gang. Tror vi - skal finne det ut sikkert i løpet av de neste to dagene.

Fin tradisjon er det åkke som!
Postet 30-12-19 kl 13:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da er jeg og jentungen på bussen for å teste vår nye reisevei til byen, første gang uten noen form for båt.
Postet 30-12-19 kl 13:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Man skal ikke kimse av økonomibevisste foreldre, gitt. Pappa kom innom for å få hjelp med noe bonuspoenggreier han hadde fått e-post om, der kjøpesenteret skal avvikle ordningen og i dag var siste frist for å hente ut gavekort. Tenkte at jeg like godt kunne sjekke om jeg var registrert i samme slengen - og resultatet ble gavekort for 2200 kr!
Postet 30-12-19 kl 14:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har snudd døgnet fullstendig og sover 10 timer hver natt. Skal på jobb torsdag og fredag.
Postet 30-12-19 kl 14:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy: Fortell om turen, da. Min eks bor jo der inne, så vi tester den snart med bil. Tviler på jeg vil like den, for lang for min del.

Stompa: så deilig med slike uventede penger.

Vi har spist frokost på hotell med venninne, årlig tradisjon i romjulen. Så har jeg vært på søpla med diverse og handlet litt mat samt levert klær hos venninne.

12-14 grader ute, liker slik vinter.
Postet 30-12-19 kl 15:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Millact tunnelen var ganske magisk, kommer ikke på at den er så lang. Litt kaos med buss med sånn er det jo første dagen med alt, og siden ikke alle tunnelene er åpnet enda så er det litt unntakstilstand.
Postet 30-12-19 kl 16:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tunellen er ganske kul, med en sal underveis.
Postet 30-12-19 kl 17:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har fått en fin skitur i sola før vi satte kursen hjemover igjen etter noen fine romjulsdager på hytta til mamma og pappa.
Postet 30-12-19 kl 18:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hmm, så tunnelen er ikke skummel? Godt lys?
Postet 30-12-19 kl 22:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har løpt gjennom den. Det er lyskunst, og en slags iglogorm midtveis. Kjedelig kanskje, men ikke skummelt.
Postet 30-12-19 kl 22:16 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Veldig godt lys, hjelper på at det ikke er møtende trafikk også, trygt og godt.

Skal bli spennende neste mandag hvordan det er å komme seg til og fra jobb.
Postet 31-12-19 kl 01:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Ja, godt det ikke er møtende trafikk. Ble ikke det foreslått før de Gikk i gang?

Sett reportasjer på NRK. Ser flott ut!
Postet 31-12-19 kl 01:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no