Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Aller siste tirsdag i 2019

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Aller siste tirsdag i 2019

Postet 31-12-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Huhei! Venter på at andre skal stå opp, sånn at jeg kan skifte til turklær, og jakte på dagslys på årets siste dag.
Ingen store planer i kveld, det blir helst stille og rolig med husets beboere.
Postet 31-12-19 kl 10:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Jeg har startet dagen med å gjøre yoga sammen med valp. Det var interessant. Det blir rolig feiring hjemme i kveld her også, og jeg gleder meg.
Postet 31-12-19 kl 10:46 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Også oppe idag må jeg ut en tur.
Sikkert jobbe litt hjemme Også, til og feiring her i huset også.
Men først kaffe.
Postet 31-12-19 kl 10:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har kommet meg på jobb en liten tur. Skal ikke gjøre så mye, ca to timer, men de to timene kommer til å gjøre torsdagen bedre, så det er verd det.

Jeg er fremdeles skrekkelig forkjølet og kommer nok til å forkorte feiringen i kveld litte grann.
Postet 31-12-19 kl 10:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Og siste dagen i Buskerud. No blir me Viken. Øke no særlig altså. Bortsett frå det, er alt bra.
Postet 31-12-19 kl 11:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hjemmekontor, men går litt sakte, men det er ikke så mye å ta tak i.

Skal straks vekke 11-åringen. Eldste gikk akkurat i dusjen. De var sent i seng i natt (og resten av julen), så greit å få sove litt ekstra.
Postet 31-12-19 kl 11:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her og, foreløpig i sofan og på mobilen. Jeg skal ha fri hele uken, men greit å ha oversikt og ta evt problemer med engang. Foreløpig er det kun jeg og minstemann som er våken. Han fikk Google home i julegave og har nå lært seg konseptet vekkeklokke!
Postet 31-12-19 kl 11:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi skal rydde og gjøre klart til middag og overnattende nyttårsgjester, ellers har jeg ingen andre planer enn strikketøy, broderi og te/kaffe de neste timene.
Postet 31-12-19 kl 11:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Blir ikke noen nyttårskavalkade herfra, for meg kan 2019 ta seg ei bolle. Jeg sier som Ingrid Bjørnov, det fine med bunnpunkt er at det bare kan gå oppover.

Ut i sola etter litt kaffe, så blir det nok bra.
Postet 31-12-19 kl 11:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Fornøyd bursdagsjente i hus, med nye klær og et hoverboard. Straks ut for å spise is.
Postet 31-12-19 kl 11:38 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemmekontor her også, men lite å gjøre.
Postet 31-12-19 kl 11:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har fri, stille stue, kaffe og sol inn vinduet. Skal lage treretters middag i dag, vi blir sju til bords. Blir fint med nytt år og tiår!
Postet 31-12-19 kl 11:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med bursdagsbarn, Dali!
Postet 31-12-19 kl 11:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Dali

Rolig dag her i dag.
Postet 31-12-19 kl 12:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten skulle på trening i dag, så både han og jeg måtte stå opp "tidlig". Han kommer seg dit selv, men jeg stod opp i sympati med ham. Jeg tenker at han vil ha veldig godt av et par timers bevegelse.

Selv har jeg trent yoga på årets siste dag, og kjenner at jeg er aldri så lite stolt av den forvandlingen som har skjedd med meg i løpet av 2019 når det gjelder trening. De siste årene trente jeg ikke noe, men i år startet jeg med å melde meg inn på Sats og faktisk gjennomføre. Jeg har blitt en som trener!
Postet 31-12-19 kl 12:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Dali! Appelsin har vel også i dag?
Vi har to bursdagsbarn som ble vekt med kanelboller og gaver i dag. Nå er det noen timer i skibakken.
Postet 31-12-19 kl 12:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Gratulerer med dagen til både palmefrøa og Dali!

Eg har akkurat meldt avbud til nyttårsfest og skal ha ein fredelig dag heime. Jul tar på, så tre kviledager var visst ikkje nok. Snodig, før ville det vore krise å vore utav form på nyttårsaften. Nå er eg meir sånn «:shrug:, det er bare ein dag».
Postet 31-12-19 kl 14:02 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen til Palmejentene! Kos dere i skibakken.

Nokon: Håper du kommer deg raskt.
Postet 31-12-19 kl 14:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Takk. Det går fint, altså. Bare kombinasjonen høgtid og kronisk sjukdom som ikkje tar ferie som tar på. Og sånn er det jo.
Postet 31-12-19 kl 14:32 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for alle bursdagsbarna!

Jeg har kastet ut juletreet, støvsuget, skiftet på senger og skal snart skru opp hylle.
Postet 31-12-19 kl 14:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg har også ryddet ut mesteparten av julen. Resten går i morgen.

Nå må vi ut og få litt trim og frisk luft.
Postet 31-12-19 kl 14:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har svømt. (i dag også).
Postet 31-12-19 kl 16:16 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gått meg ein siste tur på fjellet for i år.
Postet 31-12-19 kl 17:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er verdens kjipeste kone. Mannen min la de villeste planer for nyttårsmiddagen (det blir bare oss fire + en venninne av snuppa). Jeg protesterte og ba ham senke ambisjonsnivået, men han ba om å få forsøke seg. Så jeg sitter i sofaen og strikket/surfer, og han kokkelerer noe veldig. Jeg dekker bordet og sånt da.
Postet 31-12-19 kl 19:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi starta bråket tidlig. Alarmen på bilen min lever sitt eget liv. Upåvirket av trykking på noen av knappene på bildingsen på nøkkelknippet. Stille for øyeblikket. Men nå tror jeg at det er min bil som ha bråkt på jobben også. Men siden den ikke har blinket med lysene så har jeg trodd det var en annen.
Postet 31-12-19 kl 19:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig kveld i stuen her. Vi har spist middag og dessert, minsten er i ferd med å bli lagt og så skal vi se Harry Potter med eldste. Utmerket slutt på året!
Postet 31-12-19 kl 21:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hummer, and og sherrypudding her.
Postet 31-12-19 kl 22:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hva slags ville planer var det, Tjorven? Ble det bra?
Postet 01-01-20 kl 14:38 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no