Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 08-02-20 kl 06:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Tidlig oppe i dag, jeg skulle egentlig på dugnad for idrettslaget, men den ble endret i siste liten. Klager ikke over å slippe å stå i en kiosk i to timer. Resten av familien sover enda!
Postet 08-02-20 kl 09:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Prøver å dra meg ut av senga. Alene i huset; Herremannen har fått seg kjæreste.

Planen i dag er å vaske, strikke, gå en tur - og kanskje lage en nynorskprøve. :muhaha:
Postet 08-02-20 kl 09:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Veldig klar for kaffe nå.
Må en tur på et senter for å hente en bestilling etter klikk og hent igår kveld.
Ellers begynne å se på innleveringsoppgave som er frist 19 februar.
Og barnebursdag i ettermiddag for minsta på lekeland som har bursdag i vinterferien.
Postet 08-02-20 kl 09:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er allerede lyst ute!
Postet 08-02-20 kl 10:00 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En stk mann har dratt på jobb, jeg har kommet meg i treningsklær. Ambisiøs. Ryddet kjøkken og drikker litt kaffe.
Planen for dagen er sengetøyskift og slamsuging av huset. Noen ærender, og starte pakking for minstebabyen som skal på leirskole til uken.
Postet 08-02-20 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kaffe laget og kvinner meg opp til en hel dag som sekretariat oppi hallen på håndball. Ikke ferdig før halv sju. Ikke gjort det før og ser for meg sinte trenere og foreldre dersom jeg gjør noe feil.
Postet 08-02-20 kl 10:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her titter solen frem gjennom melisdryss - ser ut til å bli en nydelig dag på fjellet.
Postet 08-02-20 kl 11:03 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Hat pyntet kake til kakelotteri og sitter nå hos frisøren mens gutta får en klipp.
Postet 08-02-20 kl 11:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Foreløpig lat, men har jobbet litt nå og skal prøve å få gjort et eller annet treningsaktig før jeg pakker sakene mine og drar til byen. Stor fest for den yngste av storesøstrene mine i kveld, og hotellovernatting i natt. Jeg kan like det.
Postet 08-02-20 kl 11:57 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Planen for helgen er å late meg mest mulig og gjøre minst mulig. Litt klesvask og handling er eneste som er påkrevd.
Postet 08-02-20 kl 12:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Superlat lørdag så langt her, men jeg har en rettebunke jeg nok burde ta en titt på.
Postet 08-02-20 kl 12:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Lat dag her og. En rydder rommet (hun så selv det var nødvendig), en spiller og jeg rydder også her og der. Må handle litt mat bare. Senere skal tenåringen, jeg og noen venninner av henne se Chicago som MDD linjen har satt opp.
Postet 08-02-20 kl 13:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er iferd med å gå i frø, skal på date med lovende fyr.
Postet 08-02-20 kl 15:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Blondie.
Jeg rydder, det trengs.
Postet 08-02-20 kl 15:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til, Blondie!

Jeg har akkurat spist lunsj til frokost og prøver å bidra med punkter til ukehandlelista, mens jeg forsøker å ignorere ringing i ørene, stressnakke og lurende migrene. Så mange vikartimer som jeg hadde forrige uke skal jeg ALDRI ha igjen. Må bare komme meg gjennom de fire ekstra timene neste uke, men det skal gå. Plan for resten av dagen er å se en eller annen serie om amerikansk historie mens jeg strikker.
Postet 08-02-20 kl 15:54 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Blondie! Kos deg!
Postet 08-02-20 kl 16:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Med ønsker om en hyggelig kveld Blondie.

Jeg har vaska skap på bad, bakt brød, vært på butikken, og nå er føttene slitne.
Postet 08-02-20 kl 18:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har rydda vaskeskapet og funnet utrolige mengder med vaskeremedier for alskens. Hobbyskuffer er også raidet, og redusert fra 2 til 1. Og så rakk jeg trening etterpå. Da har jeg fortjent både vin og smågodt.

Lykke til, Blondie!
Postet 08-02-20 kl 19:27 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no