Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 24-08-20 kl 09:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På legesenteret for å få fjerna stinga. Sitter helt alene. Skravletime i den andre enden av arbeidsdagen.
Postet 24-08-20 kl 09:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her var det rolig... to timar på jobb, for-og etterarbeid, behandling og eg trur det blir ein fin dag.
Postet 24-08-20 kl 09:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontor. Mye å gjøre og litt for få mennesker. Det kan bli en lang høst.
Postet 24-08-20 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Møter nesten hele dagen. Blæh!
Postet 24-08-20 kl 09:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var tomt for kaffe på hjemmekontoret. :krise:

Heldigvis bor vi over en dagligvarebutikk, så nå er det innkjøpt.

Jeg måtte være litt tante Sofie på butikken. Det var en gjeng med ungdomsskoleelever innom samtidig med meg, og vi kjøpte noe fra samme hylle. Gutta kjeklet litt og da han ene roper "JÆVLA HOMO" til kompisen sin for 3. gang bare en halvmeter unna mitt øre, så klarte jeg ikke å la være. "Jeg synes du umiddelbart skal slutte å bruke det uttrykket som et banneord", kommenterte jeg tørt. Det falt ikke i så god jord, men noen må jo gi tilbakemelding på at det ikke er greit. De prater ganske sikker ikke sånn hjemme.
Postet 24-08-20 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Tomt for kaffe her også, lurer på om jeg skal be mannen ta en tur i butikken eller om jeg skal klare meg med pulverkaffe til etter arbeidstid. Jeg har ikke tenkt meg i butikken før jeg er ferdig med å være forkjølet, selv om koronatesten heldigvis var negativ.
Postet 24-08-20 kl 09:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Hjemmekontor her også. Plan for dagen er å fylle hele kalenderen resten av uken med møter. Så langt har jeg klart å fylle morgendagen. Det er jo en start.
Postet 24-08-20 kl 09:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Så tøff du var, Tjorven! Viktig at de får beskjed.
Postet 24-08-20 kl 09:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Tøft gjort Tjorven

Hjemmekontor her også. Startet tidlig, så nå skal jeg snart skvise inn en løpetime på SATS. Noen fordeler med hjemmekontor må det jo være.

Senere skal jeg være med arvingen til legen. Tredje forsøk på å operere en tå som har plaget henne lenge. Håper det går i boks i dag.
Postet 24-08-20 kl 09:51 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! I dag må jeg plukke frem noen voksne klær, høye hæler og greier, for et litt viktig møte. Sånt har jeg ikke drevet med på et halvt år, lurer på om jeg husker hvordan man oppfører seg.
Postet 24-08-20 kl 09:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Det var den artikkelen igjen, da.
Postet 24-08-20 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Lykke til med arvingen sin operasjon, løve.

Godt sagt, Tjorven.

Ha en fin mandag, alle sammen.
Postet 24-08-20 kl 10:00 av nolo nolo er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på jobb. Hulltime første timen, så er det alle timene etterpå.
Postet 24-08-20 kl 10:01 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Litt snufs og snørr på både liten og stor, så jeg føler meg hensatt til mars med hjemmekontor og en frisk syk unge hjemme som helst skal gjøre noe annet enn å se på ipad hele dagen.
Postet 24-08-20 kl 10:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er på vei til jobbintervju og er så nervøs at jeg er kvalm og skjelven. Dette blir bra.
Postet 24-08-20 kl 10:06 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På hjemmekontoret.
Det er blitt høst kjenner jeg, kaldt på kontoret i dag, pysjbukse og ullgenser er dagens outfit.
Postet 24-08-20 kl 10:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til, Pappalille!

Starter uken med et prosjektmøte og skal nok få gjort litt denne uken også.
Postet 24-08-20 kl 10:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er lei hjemmekontor.

Lykke til Mave og Pappalille.
Postet 24-08-20 kl 10:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til, Mave og Pappalille.

Jeg har hjemmekontoruke. Og har levert bikkja til vet for narkose og tannrens. Hun blir så redd at hun gjemmer seg bak meg og legger seg så flat hun kan på gulvet. Lurer på hva de forrige eierne drev med.
Postet 24-08-20 kl 10:22 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjemmekontor/forkjølelseskarantene på meg i dag. Venter på time til testing i og med at det vil få store konsekvenser Om keg er positiv (hele ledelsen og administrasjon i karantene med unntak av rektor). Veldig fint at fjernarbeidsløsningen kneler akkurat i dag og at jeg skulle vært på et viktig møte. Deltar på teams regner jeg med.
Postet 24-08-20 kl 11:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til med møte og intervju!

Hjemmekontor på meg, angrer litt på det nå kjenner jeg, men det var enkleste løsning. Eldste er hjemme, men så vidt jeg kan hørt uten et eneste host, så da håper vi på skole i morgen siden hun har vært der hele én dag siden de begynte... Niks skoleopplegg fortsatt, da. Skjønner for så vidt det, men litt vanskelig å vite hva vi skal sette henne i gang med.
Postet 24-08-20 kl 11:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Time til testing kl. 15. Så satser jeg på raskt svar

Og så luret jeg på om jeg blir lett forkjøla eller hva det er. Tredje eller fjerde gangen siden 12. mars. Jeg har aldri vasket mer hender, holdt met avstand, truffet så få mennesker og spritet så mye. Burde jo ikke blitt syk.
Postet 24-08-20 kl 12:46 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til med møter og intervjuer!

Hvorfor sitter jeg her? Ut i produksjonen med seg!
Postet 24-08-20 kl 13:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Der kom ettermiddagsknekken. Blir merkbart mindre effektiv når den knekken kommer. Bare en time igjen nå, dette klarer jeg, kanskje.
Postet 24-08-20 kl 14:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har fått en skikkelig hodepine og på tross av både smertestillende og strekk-bøy-og-tøy-øvelser gir den seg ikke.
Postet 24-08-20 kl 16:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no