Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 25-08-20 kl 08:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Det var fire grader halv seks!
Postet 25-08-20 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jobbe noen timer før det blir en del timer på sykehuset, er på tide med en ny runde med infusjon på guttungen.
Postet 25-08-20 kl 08:26 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min skal på kontoret i dag, og jeg skal være alene på hjemmekontoret. Han var en tur innom kontoret på kveldstid en dag i mai for å hente en ekstra skjerm, men ellers har han bare jobbet hjemme. Jeg kommer til å savne ham så fælt!

Jeg hadde ikke min mest effektive arbeidsdag i går, men har kompensert med å få sendt avgårde hele to brev før klokken er 8, så i dag må jeg si meg fornøyd.
Postet 25-08-20 kl 08:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor i dag – lenge siden sist, så jeg får være litt streng. Men først: mer kaffe!
Postet 25-08-20 kl 08:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! 5,8 grader kl 7. Sykling lell, men med vanter og lue på.

Ja, her er den nye normalen produksjon. En gang får jeg vel tid til skippertak på kontoret også, men foreløpig nyter vi ordreinngangen. Så, ut med seg!
Postet 25-08-20 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Mellomste tråkket over igår så vi venter på legetime.
Siden jeg er forkjølet så får jeg vente ute. Jeg har forøvrig vært småforkjølet siden mars eller no så får ta nok en coronatest vel, nr 6 i rekken.
Postet 25-08-20 kl 08:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Trixie. Høres kjedelig ut.

Lykke til til alle hjemmekontorister. Jeg er også hjemmekontorist, men med både et lite digitalt møte og et to timers webinar, så skal jeg i hvert fall få hørt litt fra andre mennesker i dag.

Dagens program ellers er klesvask, trening og kanskje litt hagearbeid. Yuhuu.
Postet 25-08-20 kl 09:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. I går ble det akutt grunnet lett forkjølelse, i dag er det planlagt første av to hele dager med seminar på teams... en bonus da med selskap av yngste og eldste. Føles helt teit å sende beskjed til en lærer på vgs om at snart 16-åringen er litt snufsisnufs.
Postet 25-08-20 kl 09:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er på opplæring- og prøve vakt!!
Postet 25-08-20 kl 09:30 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også i dag, regner med at jeg er friskt nok til å være på det ordentlige kontoret i morgen. I går var mannen også hjemme, men i dag er det bare meg og det er i grunnen ganske deilig med litt tid helt alene.
Postet 25-08-20 kl 09:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Hadde egentlig tenkt meg på kontoret i dag, men siden jeg muligens må kjøre arvingen til legen senere i dag holder jeg meg hjemme. Nok å gjøre. Fullt program og møter til sene kvelden.
Postet 25-08-20 kl 09:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret.
Først noen timer forelesning på BI, deretter en tur innom fjernkontoret. Er litt småstresset over at jeg må få fikset en feil i dag, og jeg har bare noen få timer på meg etter forelesningen.
Postet 25-08-20 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så fantastisk å lese, Pappalille!!! Håper du får en fin vakt!

Jeg sitter med kaffekoppen og sovende valp ved beina og manner meg opp til et skikkelig møtemaraton i dag. Må nok ta med kaffe på termos, for påfyll blir det ikke tid til.
Postet 25-08-20 kl 09:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Pappalille!
Postet 25-08-20 kl 09:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå ble jeg skikkelig glad, Pappalille!

Jeg sitter som observatør i et teamsmøte og sliter med konsentrasjonen.
Postet 25-08-20 kl 10:39 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Pingis sin avatar
Hipp hurra, Pappalille!

Jeg har det helt motsatt av Tjorven. Mannen min har også hatt forskrekkelig mye hjemmekontor, men nå har han hatt noen dager på fysisk kontor, og jeg nyyyyter å ha huset for meg sjøl.
Postet 25-08-20 kl 10:55 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så bra, Pappalille!

Jeg ønsker meg også helt tomt hus. Mannen er grei altså , jeg er bare så alt for sjelden helt, helt aleine. Eldste er fortsatt hjemme fra skolen, og jeg må prøve å delta på noe som egentlig fordrer fysisk oppmøte, via Teams. Jeg er lei.
Postet 25-08-20 kl 11:00 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Så flott Pappalille!

Jeg er jo i karantene pga halsen...og er nå sykemeldt ut uka. Jeg føler meg ikke så syk akkurat, utenom litt halsvondt og hodevondt. Så da benytter jeg anledningen til husarbeid. I dag står badet for tur... Vasking av vegger og alt! Få vekk "gammal drit" fra han som bodde her før. I tillegg har jeg på VH1 classic med masse 80-talls hits. Gjør husarbeidet litt lettere!!
Postet 25-08-20 kl 11:23 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Hurra, Pappalille, så utrolig bra!

Yngste fremdeles hjemme, men regner med det bare er vanlig forkjølelse etter leirskolen.

Timar, høres nydelig ut å ha valp ved beina altså.
Postet 25-08-20 kl 11:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hurra for Pappalille!

Her er det formannskapsmøte hele dagen. Skikkelig høstvær ute i dag.
Postet 25-08-20 kl 11:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så flott, Pappalille

Jeg har falt litt i kjelleren etter gårsdagens skravletime. Føler for å gjemme meg på rommet med kontorutstyret og rydde. Det trengs for å si det sånn. Men har litt anna å gjøre.
Postet 25-08-20 kl 11:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra Pappalille!

Jeg har hjemmekontor/hjemmeisolasjon i påvente av prøvesvar.
Postet 25-08-20 kl 12:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hurra Pappalille.

Her er vi begynt på fjerde timen på sykehuset, klarer ikke helt å se for meg hvordan dette skal bli en vane.
Postet 25-08-20 kl 14:10 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt kjæresten på middag. Veldig fint med de små lommene vi finner på hektiske hverdager.
Postet 25-08-20 kl 18:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg. Er. Utslitt! Det er deilig, det!
Postet 25-08-20 kl 19:18 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no