Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-08-20 kl 09:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Våkna halv fem i dag og fikk ikke sove. Nå er jeg stuptrøtt.
Postet 26-08-20 kl 09:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tilbake på kontoret etter noen dager med hjemmekontor og forkjølelse. Tror jeg skal fortsette med å bytte på litt, det kan nok gjøre logistikken enklere fremover også.
Postet 26-08-20 kl 09:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret i dag. Når jeg er her så forsøker jeg å kompensere for all skravlinga jeg ikke har fått gjort det siste halvåret, så jeg er litt usikker på hvor effektivt dette er.

Vel, jeg skal i 5 møter i dag, så da får jeg kanskje gjort noe. (Jobben min består mye i å være i møter og gi oppgaver til andre, så møter er ikke bare en tidstyv for min del.)
Postet 26-08-20 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det hjemmekontor for både mannen og meg. Jeg skal liksom skrive. Nnnggghhh.
Postet 26-08-20 kl 09:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Planlagt hjemmekontor fordi jeg er på to-dagers teams-seminar. Må si jeg savner lunsjen og pausepraten intenst. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å skravle litt når du først er på kontoret Tjorven. Det er viktig med sosialt lim.

Det var ikke fullt så planlagt at jeg skulle få hjemmeskole for 3. klassing med forkjølelse. Det blir MYE ipad for å si det sånn, men jeg slipper å bruke av sykt-barn-dager da.
Postet 26-08-20 kl 09:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stakkars Nenne. Det er vondt å ikke få sove

Og Tjorven, veldig gjenkjennelig. Det må nesten arbeidsgiver finne seg i, at man får prate den ene dagen man er på kontoret.

Jeg har hjemmekontor og trenger å være veldig effektiv i dag. Vi får nå se. Men det er nydelig vær og jeg har planer om å avspasere litt på formiddagen for å trene for å gi meg selv energi til resten av dagen.
Postet 26-08-20 kl 09:33 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret!

Kjenner meg veldig igjen i skravling på kontoret, det er jo så mye man skal ta igjen! Hjemmekontor er veldig effektivt, men jeg er utrolig takknemlig for at vi kan variere.
Postet 26-08-20 kl 09:36 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Teams-møte.
Postet 26-08-20 kl 09:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har rigget meg til for webinar med kaffe og litt til.

Fotballkampen minsten skulle være med på, er blitt flyttet på grunn av at for få spillere meldte seg og for få kunne kjøre. Det er så synd, for minsten hadde avtalt at noen kompiser han har på den plassen, skulle komme å se på.
Postet 26-08-20 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor første halvdel av dagen og så et hyggelig møte siste halvdel. Jeg er med i et jobbnettverk som treffes 6 ganger i året og nå blir det ute i frisk luft, coronatiltak.
Postet 26-08-20 kl 10:02 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Ufrivillig hjemmekontor i dag. Har blitt småforkjøla og hoster akkurat nok til at jeg ikke er velkommen på kontoret. Bedre lykke i morgen eller noe.
Postet 26-08-20 kl 10:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
kontor-kontor på meg. Jeg gjør tre ting på en gang, dessverre er en av de ikke-produktive. Har begynt på en bok jeg ikke klarer å legge fra meg.
Postet 26-08-20 kl 10:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kontor her også, med litt iblandet action. Etter strømstans i går er det meste av elektronikk utslitt i dag. Artig å bli bevisst på hvor avhengig vi er av ulike dingser iløpet av en dag. Elevene var litt i stuss da jeg ba dem om å finne frem blyant og papir.
Postet 26-08-20 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Så blyant og papir er et fremmed konsept blitt?
Postet 26-08-20 kl 10:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fy søren så vanskelig det er å stå opp. Men kommet meg på jobb. Time hos fysio på slutten av arbeidsdagen.
Postet 26-08-20 kl 10:45 av star star er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
På kontoret i dag her også. Første gang etter sommerferien (karantene og påfølgende forkjølelse gjorde at jeg måtte holde meg hjemme).
Kjenner at jeg irriterer meg over kollegaer som snakker - litt for vandt til freden og roen hjemme. Ja,ja. Kjekt å se folk og snart er det møremaraton.
Postet 26-08-20 kl 10:51 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor her gitt, tror det blir slik ut året for min del.

Vært travelt som fy i dag og har enda mye å gjøre, heller det enn for stille tenker jeg.
Postet 26-08-20 kl 11:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag skulle være hjemmekontor, men internettet hopper ut og DET går ikke ass, så da blir det kontorkontor i stedet for med IKKE FORSTYRR FOR FANDEN-lapper på glassveggene
Postet 26-08-20 kl 11:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt ikke svar på prøven min. Så hjemmekontor.
Postet 26-08-20 kl 11:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fake it till you make it. Dagens mantra. Jeg møtte uforberedt i et møte der jeg åpenbart var ment å skulle presentere, så da måtte jeg ta det på hælen. Det gikk helt fint.
Postet 26-08-20 kl 15:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sitat:
Så blyant og papir er et fremmed konsept blitt?
Jepp, moroklumpene kalte meg retro.
Postet 26-08-20 kl 15:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Enda bra de ikke sa vintage.
Postet 26-08-20 kl 21:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no