Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 08-10-22 kl 06:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Selma sin avatar
God morgen! Skikkelig hustrig ute i dag med vind og regn, så jeg starter dagen med å dra på trening
Postet 08-10-22 kl 08:03 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen herfra også! Vært våken mange ganger, men nå er rundstykkene i ovnen og jeg henger mer med mummikoppen min. SKal på kino med eldste i ettermiddag/kveld. Ellers prøve å motivere meg til å trene i formiddag. Jeg skal ha ferie to dager neste uke også, så denne helgene er bare pur glede. 5 grader og plaskvått ute. Tror jeg må intensivere jakten på regnkåpe.
Postet 08-10-22 kl 09:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hytta. Har bare to barn med oss i dag, den eldste dro på hyttetur uten voksne sammen med venninner for første gang. Høres ut som vi må kjøre oss en tur og finne halsdrops i løpet av dagen. Ellers står det på planen å jakte etter hullet hvor de tre musene vi har funnet kom seg inn.
Postet 08-10-22 kl 09:47 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Morn fra under palmene. Sommerferien som ble høstferie nærmer seg slutten, men vi har fortsatt sol og varme både i dag og i morgen. 10-dagers ferie er akkurat passe!
Postet 08-10-22 kl 09:53 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er litt betutta over nok en ferie med bare hjemmeliv, men det kunne jo vært verre. Ferie med litt slappere dager blir sikkert fint det også.
Postet 08-10-22 kl 10:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Her er det endelig etterlengtet høstferie i en hel uke!
Vi er på plass i fjellboligen og i løpet ev uka skal vi kjøre østover til familie på Gjøvik.
Været ser ok ut (=ikke høljeregn), så vi vurderer en tur seinere. Og så må jeg visst vaske vinduer ser det ut til.
Postet 08-10-22 kl 10:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Ungdommene har hatt høstferie; ikke jeg. Er i stedet blitt lange dager på jobb.

I dag er eldste på jobb igjen, yngste sover. Skal snart vekke ham. Han må pakke til speidertur i ettermiddag.

Sol ute, nydelig, jeg har kaffe i en blå Mummikopp og har akkurat sendt en søknad på en stilling i Fylkeskommunen.
Postet 08-10-22 kl 11:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det to arbeidsdager til høst"ferie" (mer langhelg) og jeg skal være hjemme da. Så deilig å kunne stresse ned! Blir kanskje tid til kaffe med ei venninne som er sykemeldt, til og med.

Sitter på treningssenteret og svetter ned etter løpetime. Nå skal jeg snart hjem og prøve å kutte 380 ord i arbeidskravet jeg skal levere i morra.
Postet 08-10-22 kl 11:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ingen ferie på meg, men unga har akkurat startet sin.
Tatt butikkrunden allerede.
Skulle bare se på innlevering nr.3 i går kveld og endte med å gjøre 4 av 5 oppgaver. Jaja, er det andre faget jeg bør gjøre noe i.
Postet 08-10-22 kl 11:16 av star star er aktiv nå
Gammel
oslo78 sin avatar
Nestsiste dagen i Spania, været har blitt stabilt nydelig etter litt regn og overskyet tidligere i uka. På plass ved bassenget med mattebøker (må oppdatere meg for å hjelpe Storesøster med 1T), ipad med filmer neslastet, bok (101 dager av Åsne Seierstad) og plenty av colabokser i kjølebag. Barna har fått beskjed om å komme ned bår de føler for det, så dette ser ut til å bli en finfin dag.
Postet 08-10-22 kl 11:39 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lurer på om jeg fikk med noe i vasken som klunker, eller om vaskemaskina virkelig driver og tar kvelden.
Postet 08-10-22 kl 12:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Håper den ikke tar kvelden, Star!

Sønnen er klar for speidertur, jeg er ikke. Forrige tur endte med en alvorlig brannskade på en, men ting endte godt kun fordi patruljen gjorde alt rett etterpå og fikk masse skryt for det.
Postet 08-10-22 kl 14:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Var vaskemaskina som lagde lyden, men vasket da ferdig uten andre "protester" og med rene klær.
Den er snart 12 år, så ikke akkurat overrasket.
Postet 08-10-22 kl 14:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar

Her er det avslappet stemning, to barn øver, sistemann spiller PS, jeg har fått vinterhjul på bilen, sett tre episoder av Etterglød, handlet, vært på apoteket, strikket ferdig genser til eldstebarnet, festet knapper i en cardigan, og kjøpt et vintage marokkansk teppe på finn
Nå skal jeg straks begynne på pizza.
Postet 08-10-22 kl 16:06 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Skal si du er effektiv, Appelsin! Jeg er godt i gang med søknad nr 2, fristen er ikke før om 9-10 dager, men jeg skal få den sendt i morgen.

Yngste sendt på speidertur, han trenger definitivt større tursekk. Han har vokst siden 5. klasse. Nå er han vel 172 cm. Han får bli med ut og prøve sekker en dag tror jeg, så kan det bli julegave, kanskje.

17-åringen er snart ferdig på jobb og tar buss hjem; ingen middag planlagt. Det frister å bestille noe........men vi vet ikke hva vi har lyst på.
Postet 08-10-22 kl 16:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har vært på kino med eldste og sett Krigsseileren. Veldig bra! (Men at filmen har 12 års grense synes jeg var lavt, kanskje det er jeg som er ekstra sensitiv.)
Postet 08-10-22 kl 22:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Må ta meg en tur og se filmen jeg og. Min morfar var krigsseiler.
Postet 09-10-22 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no