Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 09-10-22 kl 06:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Vi ligger en time foran, så her har vi rukket yoga på stranda og frokost før vi nå er benket ved bassenget for siste gang.

Jeg har gitt slipp på alle matrestriksjoner, og ungene har visst planlagt å utnytte friheten til det fulle.
Postet 09-10-22 kl 09:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 09-10-22 kl 21:17 av Timar
Gammel
Kos dere siste dag, Timar!

Få planer, gjøre ferdig to jobbsøknader i alle fall.
Postet 09-10-22 kl 09:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og skriver arbeidslister. Knerten blir 15 år i dag!

Men det gjenstår litt jobb før heimen er klar for storinnrykk. Alt er klart inne i mitt hode, men får jeg det ned på papir blir det så mye lettere for de tre andre å bidra.
Postet 09-10-22 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Grattis med 15-åringen, Tjorven!
Min har akkurat begynt på treningssenter (siden gammel nok), og mål nummer 1 er å slå sin mor i håndbak

Siden jeg dro fram bakeutstyret i går, fortsetter jeg i dag med boller, skuffelse og lyse høstferierundstykker. Får besøk kl. 14, må ut og kjøpe mer melk :svusj:
Postet 09-10-22 kl 09:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Skuffekake. Jeg får bake skuffelse en gang jeg ikke venter besøk
Postet 09-10-22 kl 09:52 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Haha Appelsinen, jeg tenkte det var et rart dialektord for skuffekake.

Liten fjelltur på planen før vi pakker oss hjem. Vgs eleven skal på utplassering fra i morgen og da blir det håndverkertider for oss.
Postet 09-10-22 kl 10:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Knerten, Tjorven, 15 er topp!
Postet 09-10-22 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, Tjorven.

I dag MÅ jeg lese.
Postet 09-10-22 kl 10:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hvorfor kan ikke alle selskaper bruke samme løsning mht jobbsøking? Håpløst å måtte skrive nytt hele tiden altså. Denne gangen får jeg det ikke til heller, systemet vil liksom ikke.
Postet 09-10-22 kl 12:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Mannen og jeg endte litt spontant opp på restaurant i går siden ungdommene hadde egne planer. Avsluttet kvelden på Himkok med farlig gode cocktails. Litt redusert i dag. Har trent styrke, men droppet yoga. Downfacing dog fristet ikke småkvalm som jeg var.

I ettermiddag reiser mellomste tilbake til forkehøgskolen. Heldigvis er det bare noen dager til eldste kommer hjem en tur også.
Postet 09-10-22 kl 14:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 15-åring Tjorven!

Høstferiemodus i heimen. Alle sitter med hver sin skjerm eller PC og bare slapper av.
Postet 09-10-22 kl 14:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Tjorven. Her nytes lat søndag med bok og strikketøy om hverandre. Gulasjen er snart ferdig. Vi tar tidlig middag sånn at studentdattera får også før hun vender nesa nordover gjen.
Postet 09-10-22 kl 14:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med 15 åring Tjorven.

Vi har kommet oss på hytten. Mannen har tent i ovnen og jeg har falt sammen i sofaen. I dag skal jeg bare lese bok og kanskje strikke litt.
Postet 09-10-22 kl 15:14 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med 15 åring, Tjorven.

Her er det oppgaveskriving på gang. Jeg har ikke skrevet akademisk før, men det går sikkert fint på et vis, frist neste søndag og mandag på to oppgaver.
Postet 09-10-22 kl 15:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Freser gjennom noen søknadstekster. Det er rett og slett ikke særlig inspirerende med en jobb som betaler 100 000 under lærerlønn for samme utdannelse.
Postet 09-10-22 kl 16:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det skjønner jeg godt, tink! Selv om du har en utrolig kul jobb.
Postet 09-10-22 kl 17:35 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no