Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 01-06-23 kl 05:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg spiser hotellfrokost i Karlstad (Sverige). Senere i dag skal jeg holde et (kort) innlegg på en konferanse. Jeg synes jeg er godt forberedt, og gleder meg faktisk. Og så skal jeg tilbake til Oslo i kveld.

Med sånne korte uker og tjenestereise går tida veldig fort. Det er jo straks sommerferie.
Postet 01-06-23 kl 07:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, med planer om noen turer ned i garasjen for å tømme bilen. Jeg fikk en del hageting av en nabo som flytter, og satte det inn i bilen for enkelhets skyld.
Postet 01-06-23 kl 07:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Hotellfrokost er delig Tjorven, kos deg

Jeg jobber en del med svensker og synes de er vanskeligere å forstå enn jeg i utgangspunktet trodde.
Postet 01-06-23 kl 07:22 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Barnet mitt fyller 24 år i dag og jeg feirer litt i ensomhet, hovedpersonen selv er i utlandet. Jeg skal snart FaceTime med skingrende sang og tent lys.

Jeg skal sette de siste karakterene, føre resten og så sniker sambo og jeg oss avgårde til trening etter lunsj. Noen fordeler skal vi da kunne dra av fleksibel arbeidstid. Vi satt begge ganske lenge med jobb utover kvelden tidligere i uka.
Postet 01-06-23 kl 07:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 01-06-23 kl 07:52 av Blondie
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med fødselsdagsbarn Blondie.


Og kos deg med hotellfrokost og forhåpentligvis god konferanse Tjorven.



Jeg er på jobb. Jeg har en kort visitt på kontoret før jeg skal sitte i møte det meste av dagen. Og i kveld skal jeg ut og spise middag og gå på teater med mannen. Koselig.
Postet 01-06-23 kl 08:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Siste dag med kurs på hjemmekontor. Det har vært godt med noen dager hjemme sånn. I morgen er det tilbake til kontoret, og sannsynligvis en haug av uleste e-poster med oppgaver som ligger og venter.
Gratulerer med bursdagsbarn, Blondie!
Postet 01-06-23 kl 08:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Blondie!

Henger på et venterom.
Postet 01-06-23 kl 09:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn, Blondie! Mutters alene på kontoret denne uka. Det blir en blanding av fjase rundt og ikke få gjort det jeg skal og intens jobbing. Jeg trives best når det er folk rundt meg.
Postet 01-06-23 kl 11:03 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Flyplassbaguette til frukost. Den var faktisk like god som den var dyr, så det var verdt det.

På veg til skuta for innlosjering no, så blir det kaffi, lunsj, vin, venninner, musikk og stas resten av dagen. Der fortener eg pinadø etter dei rundene eg har fått i livets sentrifuge dei siste vekene.
Postet 01-06-23 kl 11:07 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag fra hjemmekontor her også! Skal få pakket til Vestlands-tur i løpet av dagen, flyr over i kveld. I utgangspunktet pga. konsert i morgen med et ungdomsidol de luxe, gleder meg veldig! Men oppe i det hele skal jeg også i begravelse i morgen, en kjær tidligere korpskollega og -venn. Det blir nok fint og veldig, veldig trist.

Men altså, pakking! Ikke min favoritt. Ser ut til at regnponchoen kan få bli hjemme i det minste!
Postet 01-06-23 kl 11:08 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Kos deg, Syrinx! Det høres velfortjent og veldig hyggelig ut.

Jeg har hatt en frossen formiddag på hjemmekontoret, men nå har jeg tøfler og kakao og satser på å holde ut.
Postet 01-06-23 kl 11:47 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Uplanlagt hjemmekontor i dag, sov så dårlig i natt. Men har fått gjort en del utsatte administrative oppgaver mellom møtene og ser fram til ferie i juli.
Postet 01-06-23 kl 11:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no