Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-11-23 kl 05:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På'n igjen.

En god ting er at vi har en vinter jeg liker nå. Kaldt, men ikke så glatt til bussen. Krysser fingrene for at det holder seg slik, gjerne med et lite snødryss fra tid til annen.
Postet 27-11-23 kl 08:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen

Jeg har hatt en strålende helg og skal ha en god arbeidsdag som skal avsluttes med middag. Livet er ganske bra nå når det nærmer seg desember og det begynner å bli lov til å på alvor å glede seg til jul.
Postet 27-11-23 kl 08:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret. Startet dagen med to venlig hyggelige mailer og en superhyggelig telefonsamtale.
Satser på at dette blir en superbra uke.
Postet 27-11-23 kl 08:39 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn! Har vær ute en tur i vinterkulda, nå venter teamsmøte på hjemmekontoret, før et møte i sentrum
Postet 27-11-23 kl 08:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sit og ser på at klokka går, slik at eg får kome meg til lege. Har halsbetennelse og no er det så hovent at eg har ei ekstra dobbelthake. På tide med litt good stuff på resept.
Postet 27-11-23 kl 09:26 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Syrinx!

Jeg er på kontoret og har egentlig veldig mye å gjøre! Jeg har bare litt vondt i viljen. Jeg vil egentlig bare gjøre juleforberedelser og kose meg.
Postet 27-11-23 kl 09:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulderen har vært plagsom de siste dagene uten at jeg har skjønt hvorfor. Men fant et ømt punkt da jeg la meg i går som jeg tror er synderen. Etter litt massasje og trykking i går så er den bedre i dag.
Nå er det snart trening.
Postet 27-11-23 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det har begynt å sige inn at 1. desember er allerede på fredag og det haster med å få de siste kalendergavene i hus. Da passer det bra at ettermiddagene er fullstappet av øvelser, dugnader og møter.
Postet 27-11-23 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Håper du fikk god hjelp hos legen, Syrinx!

Hvitt her, ganske fint. Vært på jobb og hos fysio. Nå er det fiskegryte på kok og eldste har støvsuget. Vi skal begynne å tenke litt på jul.
Postet 27-11-23 kl 17:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg fekk ein kur, så no skal streptokokkane knekkast.
Postet 27-11-23 kl 17:46 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring!
Postet 27-11-23 kl 20:13 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Syrinx.
Postet 27-11-23 kl 21:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no