Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 09-01-24 kl 05:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Straks på vei ut døra.
Postet 09-01-24 kl 06:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på banen. I pene klær og klar for en spennende dag på jobb med storfint besøk. Arrangementet er grundig planlagt og jeg har kontroll på mine oppgaver. Men spennende uansett. Hilsen pressekontakt Blånn.
Postet 09-01-24 kl 07:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, den sparte reisetiden skal brukes til strikking og middagslaging før korøvelse i kveld.
Postet 09-01-24 kl 07:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blånn.


Jeg starter dagen på hjemmekontor på grunn av fysioterapitime. Men, etterpå er det byen og spennende møte
Postet 09-01-24 kl 07:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til, Blånn. Jeg er spent på hvem dere får på besøk. Kanskje jeg burde ta frem kikkerten å speide fra jobben min (Jeg innbiller meg at jeg kan se helt bort til dere fra min kontorplass.)

Jeg har sovet godt for andre natt på rad, og det skjer tilnærmet aldri. Det kan ha noe å gjøre med at det er akkurat passe kaldt ute slik at vi kan ha vinduet åpent akkurat nok til å få det skikkelig, men ikke farlig, kaldt på soverommet. Ungene mine spøker med at jeg egentlig vil sove i en fryseboks, og jeg tror faktisk at de har rett. Jeg burde sove mer utendørs (i hvert fall om våren og høsten).
Postet 09-01-24 kl 07:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, her er det betydelig varmere, men fremdeles kaldt. Frost på bilvinduene i dag for første gang på lenge.
Postet 09-01-24 kl 08:02 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi er på dag 4 (?) med mildvær, 4-5 grader og regn. Det er skikkelig drittvær, men egentlig er det helt greit, for neste uke er det meldt kaldt og snø igjen, og da er det best om det er mildt nok nå til at det blir mest mulig bart. Det er skikkelig pyton med nysnø oppå speilis, og det ser det ut til at vi kan slippe unna sjøl om vi hadde uvanlig mye snø før mildværet kom.
Postet 09-01-24 kl 08:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Lykke til, Blånn!

Jeg gikk på skøyter med ei venninne i går, det var superdeilig og sjelden begivenhet så nær sjøen på Vestlandet. Vurderer en fjelltur med hodelykt etter jobb, det skal bli mildvær mot helgen her også.
..jobbe litt først, da
Postet 09-01-24 kl 08:30 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen herfra også. Har fått to kopper kaffe og er klar for dagens dyst.

Lykke til med besøket Blånn!
Appelsin, det er så deilig når man kan få bevegd seg litt ute! Var på første ordentlige trening i går, rett nok innendørs, men det kjennes så godt etterpå.
Postet 09-01-24 kl 08:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har et teamsmøte på morgenkvisten som jeg skal ta hjemmefra, men så får jeg pelle meg ut av leiligheten, hadde begredelig lav arbeidsmoral i går.
Postet 09-01-24 kl 09:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
OG i dag, ser det ut til!
Postet 09-01-24 kl 09:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Iskaldt, så kaldt at vi sliter her på jobb mtp produksjonen.
Postet 09-01-24 kl 09:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Jeg knerta sikringen nede i kjelleren, der jeg vanligvis har hjemmekontor-plassen min, så i dag blir det hjemmekontor ved spisebordet. Det var ikke kapasitet til enda en varmeovn der nede, gitt. Men oppe er det både fyring og frittstående varmeovn rett ved siden av meg, så nå håper jeg at jeg skal holde varmen gjennom dagen. Straks to timers kurs, og jeg vurderer veldig å strikke (på en måte som ikke syns på Teams).
Postet 09-01-24 kl 09:38 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hei.
Hjemme, syk. Mye sykdom nå, og selv med 14 år i bhg så blir jeg aldri immun. Ikke overbefolket av ansatte på jobb akkurat… blir vel ikke bedre med de budsjettene som kommer nå. Jaja. Sofa og pledd.
Postet 09-01-24 kl 11:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kulda påvirker kroppen og i dag kan jeg knapt gå. Fordelen er at en elev påpekte at jeg er for ung til å ha så vondt i ryggen.
Postet 09-01-24 kl 12:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei alle sammen!

Jeg har en arbeidsdag med utfordrende møter som stiller urettferdig store krav til mental kapasitet, men det memoet kom dessverre ikke frem til hjernen virker det som.
Postet 09-01-24 kl 13:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
IOA - jeg håper du fikk strikket, på en diskret måte. Jeg har innsett at strikketøy er det som holder meg på plass i lange teams-møter der jeg først og fremst er tilhører.

Her er det både arbeidskapasitet og -vilje. Jeg blir nesten svimmel av meg selv. Det går nok fort over skal dere se.
Postet 09-01-24 kl 14:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, vellykket arrangement. Elevene var eksemplariske. Av og til er jeg ekstra stolt over arbeidsplassen min.
Postet 09-01-24 kl 15:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg så lyset forsvinne i gull etter jobb, fra favorittfjellet
Hodelykt og løpesko med pigger, hadde også energi nok til å slepe ut juletreet da jeg kom hjem
Postet 09-01-24 kl 21:12 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Jeg «misunner» dere som kommer dere ut!

Avrevet akillessene og vinter unner jeg ingen. Lurer på om jeg noensinne kan gå normalt igjen og uten krykker? Skikkelig irriterende at jeg på død og liv dro på bedriftsidrett den søndagen i september….
Postet 09-01-24 kl 22:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Å, stakkars deg, millact
Bedriftsidrett og akilles er en klassiker..
Postet 09-01-24 kl 22:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Bedriftsidrett er ikke veldig sunt. Pappa punkterte en lunge i en bedriftsfotballkamp.
Postet 09-01-24 kl 23:13 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no