Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 08-01-24 kl 06:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Starter uka med en tur inn til hovedstaden. Spent på om jeg rekker frem til møtet mitt kl 9. Det har vært litt togtull, og vi ligger litt bak skjema når vi nå har rullet inn på Eidsvoll.
Postet 08-01-24 kl 07:53 av Mex Mex er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på jobb etter en veldig fin helg. Det har riktignok vært ganske kaldt, men vi har gjort akkurat passe mange ting.

Det er tøft med en hel arbeidsuke nå, men det skal nok gå greit. Det er heldigvis ikke spesielt kaldt på kontoret.
Postet 08-01-24 kl 08:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bilen min hadde ikke spesielt lyst til å være fungerende bil i 27 minus, men vi fikk kranglet oss frem til slutt. Nå er jeg på jobb og hører på hamrende radiatorer som prøver å holde tritt i det gamle skolebygget. Spennende tider.
Postet 08-01-24 kl 08:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen.
Trøtt dyr her, jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig å våkne full av energi kl. 07 en søndag, sette en deig, skifte på alle sengene og løpe på fjellet før kl. 11.
For så å våkne kl. 07 en mandag og føle seg så idiotisk trøtt
Postet 08-01-24 kl 08:16 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Litt varmere her i dag enn i går (heldigvis).
Postet 08-01-24 kl 08:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var like kaldt i morges som i går (-19), men heldigvis var bussen klar i tide slik at jeg ikke trengte å stå lenge ute og vente.
Postet 08-01-24 kl 08:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hos oss var det like kaldt som hele helgen, men det er meldt betydelig "mildere" i morgen. Da skal det bare bli 6-7 minusgrader. Det er jo ganske normalt for januar.

Vi var ute og gikk tur i går, og årets snøvær gjør det mye lettere å bevege seg utendørs i år enn det var på holka i fjor. I går var det helt greit å gå, men i fjor var det direkte helsefarlig.
Postet 08-01-24 kl 08:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt lite og dårlig søvn i natt. Typisk at man sover som best når det er tid for å stå opp.

Har ikke sett ut enda, men tror det er ganske kjølig og fortsatt uten snø.
Postet 08-01-24 kl 09:12 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Er fortsatt klimaflyktning på felleskontor. Men her vest skal temperaturen stige i løpet av det neste døgnet, så jeg satser på å være tilbake på mitt egentlige kontor igjen i morgen.

Heldigvis synes jeg det kan være inspirerende å innimellom skifte utsikt og få litt tettere kontakt med noen av mine nærmeste kollegaer.
Postet 08-01-24 kl 09:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her ble det hjemmekontor. Det er så deilig og varmt i leiligheten, og så kaldt på lesesalen, så det får bli sånn i dag.
Postet 08-01-24 kl 09:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjo og hei fra iskaldt industribygg fra 1967. :brrr:

Biooljefyren ute i produksjonslokalene ville ikke tenne, og når de først gjorde det, sotet den ene så fælt at brannalarmen satte i gang. Så formiddagen har gått til å stoppe brannutrykning, lufte kaldt lokale i -20, lære seg avstilling av alarm (ikke akkurat brukervennlig prosedyre) og vente til det gikk an å jobbe igjen. Vifteovnen jeg bruker på kontoret ble først brukt til forvarming av de nevnte biofyrene, så her er det fortsatt kaldt. Sa jeg BRRR?
Postet 08-01-24 kl 10:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jammen ble ikke ungen sendt hjem fra skolen fordi det var for kaldt!
Postet 08-01-24 kl 11:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jøss, Toffskij! For kaldt inne på skolen, eller?
Postet 08-01-24 kl 13:39 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde planer om å trene, men det utgikk til fordel på å ta igjen litt søvn. Nå er det snart fysio.
Postet 08-01-24 kl 13:44 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Visstnok ja!
Postet 08-01-24 kl 13:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Vært hos fysio og trent. Nå er det dagens middag som diskuteres.
Postet 08-01-24 kl 15:44 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no