Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 19-01-24 kl 05:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Typisk å våkne 06.30 når jeg har hjemmekontor og kan sove til 08.30.

Spent på vær og føreforhold i dag og om vi kommer oss på fjellet. Tror ikke E-16 er verste veien, men vi får se. Uansett deilig med fredag!
Postet 19-01-24 kl 06:37 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Humper på bussen.
Har sylfersk 17-åring i hus i dag.
Og jeg har jaggu vært ansatt i en mnd allerede.
Postet 19-01-24 kl 06:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Grattis med 17-åringen

Hjemmekontor her i dag, så fåe vi se hvor mye snø det faktisk kommer.
Yngste går vg1, men yrkesfag, og er i praksis denne uke. Lett misunnelse på alle vgs elever i Bergen som skulle ha hjemmeskole i dag..
Postet 19-01-24 kl 07:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Det har snødd endel her i natt, så jeg er glad for hjemmekontor.
Postet 19-01-24 kl 07:47 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har også valgt hjemmekontor i dag. Jeg har kaffe og stearinlys og skal skrive årsmelding så det spruter.
Postet 19-01-24 kl 07:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Stearinlys her også. Har drukket en stor kopp te, og spiser nå havregryn med melk til frokost. Må vel få sette skikkelig i gang med jobb etterhvert.
Postet 19-01-24 kl 07:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor her i dag, etter noen dager hjemme. Reisen inn gikk greit, og det er hyggelig å se kollegaene igjen. Men det blir godt med helg!
Postet 19-01-24 kl 08:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, sykmeldt her så blir å slappe av og komme til hektene igjen. Har kaffe og fyr I peisen.
Postet 19-01-24 kl 08:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med 17 åring og jubileum på jobb Star!

Influensaen begynner å slippe taket, endelig. Lenge siden jeg har vært så slapp så lenge. Godt med helg, så er jeg forhåpentligvis fit for fight på mandag.
Postet 19-01-24 kl 08:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I dag er det en uke siden jeg skada foten på glatta og jeg begynner å bli lei av å ikke kunne trå litt på den en gang. Til og med sitte i vanlig stol gjør vondt etter noen minutter.
Postet 19-01-24 kl 08:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal ta toget til Bergen i kveld, og det kan jo bli litt interessant siden begge endepunktene har vært utsatt for apokalyptiske snømengder denne uka. Får håpe vi ikke blir sittende fast, det finnes jo diverse skrekkhistorier (Natt Mellom Finse Og Myrdal Uten Varme! ).
Postet 19-01-24 kl 09:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hjemmekontor her.
Postet 19-01-24 kl 09:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Å reise med tog er ofte veldig ålreit, men i går gikk alt galt. Jeg skulle ha ankommet Oslo S 21.24 i går, men det skjedde ikke. Isteden ankom vi kl 03.05. Derfor er jeg bittelitt sliten i dag, og har innvilget meg hjemmekontor.

Mannen min har reist på guttetur i helgen, og snuppa er på tur med revy-gjengen. Derfor er det bare meg og knerten hjemme denne helgen. Men jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Kjenner jeg 16-åringen rett, så vil han sitte på rommet sitt og spille. Men jeg klarer kanskje å lure ham med på en restaurant, og da slipper jeg å lage middag også.
Postet 19-01-24 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Toffskij: ta med ekstra ullklær. Det kom veldig godt med for min del i natt.
Postet 19-01-24 kl 09:43 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, mannen satt en gang fast i mange timer rett etter Voss uten strøm og varme og etter hvert med pappeskedoer, så han har pakket både det ene og det andre. Håper vi slipper pappeskedoer ...
Postet 19-01-24 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Men jeg kan jo fryde meg over å ha hatt en usedvanlig god dag sånn tilbakemeldingsmessig. Kl 10 står statsråden i Stortinget og snakker om utredningen jeg leverte i september, og på Dagsnytt18 så stilte statssekretæren til diskusjon om utredningen jeg leverte i oktober. Det er jo egentlig smått utrolig, men jeg klapper meg fornøyd på skulderen over vel utført jobb.
Postet 19-01-24 kl 10:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Så kult, Tjorven!

Hjemmekontor på meg også - ingen kritiske møter, og ingen obduksjon. 16-åringen har hjemmeskole og 6.klassingen akedag. Foreløpig idyllisk vær ute, så jeg venter spent på hva det egentlig blir til..
Målet for ettermiddagen er egentlig å få ut bilen til en hemmelig date knapt 3 km unna, men helt utrolig hvordan dette været kan ødelegge
Postet 19-01-24 kl 10:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har bare myndige barn nå. Lillesøster er 18 i dag og feirer med å gå på polet etter skolen.
Postet 19-01-24 kl 10:52 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for 18-åringen, tenk det!
Postet 19-01-24 kl 10:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra Adrienne! Herlighet som de vokser til, småbebisene våre. Og hurra for syttenåringen til star også!
Postet 19-01-24 kl 11:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Polyanna. Stas med voksne barn.
Postet 19-01-24 kl 11:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 18-åringen.
Postet 19-01-24 kl 11:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer til alle bursdagsbarn!
Postet 19-01-24 kl 13:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer til jubilanter!

Det har snødd helt ekstremt lite i løpet av hele denne dagen :mystisk:
Postet 19-01-24 kl 13:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag og gratulerer til bursdagsbarna!

Jeg er sakte i ferd med å komme meg etter en kraftig forkjølelse, eller hva det nå har vært. Hjemmekontor siden forrige fredag, føles nesten litt pandemi-aktig.

Spørsmålet er nå om jeg er frisk nok til en hel helg med korpsseminar, inkl. 3 timers øvelse i kveld. Får se om noen timer om formen holder. Nærmer seg NM! Smak og lukt er helt borte, uten at jeg egentlig mistenker Covid av den grunn, det er ganske vanlig for meg når jeg er forkjølet. Men så kjedelig å spise da gitt!!
Postet 19-01-24 kl 13:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg ser meteorologene er ute og skylder på at de har brukt feile modeller når de varslet krise i går. Litt lei av det der. Nå er det nye farevarsler for helgen, men er litt usikker på om jeg gidder følge med lengre.
Postet 19-01-24 kl 14:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I helgen kan jeg ta det som det kommer, men i dag føler jeg meg nesten snytt, selv om jeg sannsynligvis helt uten bekymring kan kjøre den lille ettermiddagsturen min, og det er jeg jo glad for
Postet 19-01-24 kl 14:35 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hurra for bursdagbarn i dag
Postet 19-01-24 kl 15:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no