Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 10-09-19 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Mandagsfølelse på en tirsdag. Jeg får klamre meg til kaffen på t-banen ned til byen.
Postet 10-09-19 kl 08:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bratt tirsdag etter valgvake med gode resultater og mye feiring i går. Fornøyd, dog litt sprudevann-vondt i hodet.
Postet 10-09-19 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Satt litt for lenge oppe foran TV, kjennes ikke ut som det var spesielt lurt. Bilen levert på service 07:10 på Rødtvedt, grei t-banetur til jobb. Heldig med timingen, nå øser det ned her. Høsten er her!
Postet 10-09-19 kl 09:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har ikke internett på jobb. Det er jo interessant når vi lagrer alt i «skya». Telefonen har 4G, men jeg klarer ikke å få PC og telefon til å kommunisere.
Postet 10-09-19 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er litt slapp og trøtt i dag. Heldigvis ingen møter jeg må være med på, så i dag får jeg sikkert gjort noe.
Postet 10-09-19 kl 09:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Møtemaraton i går, følger opp med samme spor i dag. Urk.
Postet 10-09-19 kl 09:46 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sprudlevann hørtes riktig ut, Blondie! I går hadde det jo faktisk vært gøy å være på valgvake.

Jeg vaket ikke, jeg er aleine hjemme med ungene og ikke så vant til det, så jeg kastet inn håndkleet i ellevetiden.

Full fres hele dagen i dag, så er det minstens tur til drilltrening i ettermiddag. Blir godt vant til å være i haller, det er sikkert!
Postet 10-09-19 kl 10:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb, men vil heller være hjemme
Postet 10-09-19 kl 10:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Uffa meg. Eg er ordentlig gretten i dag, fullstendig uten grunn. Må komme meg på jobb så eg kanskje finn ein gjeng på personalrommet som kan få meg til å le.
Postet 10-09-19 kl 11:25 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi fikk aldri internett tilbake på jobb, så etter mitt siste møte for dagen dro jeg hjem til stabilt nett.

Ellers er det jo mange tanker om valget i dag. Snuppa nekter meg å komme på fotballkampene hennes fordi "de du heier på vinner aldri, mamma" og det er visst overførbart til valget.
Postet 10-09-19 kl 13:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no