Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 26-09-20 kl 08:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En helt vanvittig krevende uke er over. Idag er en treningsøkt og en håndballkamp eneste planen.
Utmattet både psykisk og fysisk, så helgen er etterlengtet.
God lørdag til alle.
Postet 26-09-20 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på med bunaden snart, konfirmasjon i dag. Et stykke å kjøre, så det blir nok en prøvelse. Blir fint å feire litt, da.
Postet 26-09-20 kl 09:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har noen vondter i venstre hofte og låt m.m. og etter besøket hos naprapateni går er det mye verre. Jeg halter og har vondt og det er veldig synd på meg og jeg trenger en klem.
Postet 26-09-20 kl 09:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I går fikk jeg sove etter to netter der jeg lå og vrei meg til i tretida, o lykke. Aberet er selvsagt at jeg våknet halv sju.

Snart trening, og så blir det jobbing resten av dagen.
Postet 26-09-20 kl 09:42 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Nenne! Håper du raskt blir bedre.

Alt for tidlig start her, i dag igjen. Forsøkene på å få valpen til å sove videre etter en tur ut var særdeles lite vellykket, så jeg ga til slutt opp.
Postet 26-09-20 kl 10:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Huff, Nenne, håper det går over!

Sovet sånn passe i natt, mye vind. Vi burde snart kjøre vestover, men barna sover. Kan hende vi bare tar en dagstur; tror det.
Postet 26-09-20 kl 10:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Klem til deg, Nenne! Ekstra bittert å bli dårligere når man oppsøker hjelp! (Uten sammenligning forøving - jeg har nå sett på strava at jeg - utrolig nok! - har greid å bli i dårligere form. Håper og tror at det har mest med været å gjøre siden jeg trener ute.)
Postet 26-09-20 kl 11:06 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg lært at det er overraskende mye folk på t-banen klokken halv åtte på en lørdag.

Og konstatert nok en gang at briller og munnbind er en skikkelig dårlig kombo.
Postet 26-09-20 kl 11:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Uff, Nenne. Klem til deg.

Her er huset fult av unger og kjærester, men alle sover. Svigerdatter har fått kink i nakken, så hun måtte få litt ekstra pjusk i går kveld. Jeg håper hun har fått sove godt og lister meg derfor stille rundt i huset.
Postet 26-09-20 kl 11:49 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk for klemmer.

Jeg har smurt inn «halve meg» med Voltarolkrem, det tar det verste.
Postet 26-09-20 kl 12:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent. Nå vegeterer jeg foran tv-en og ser Ninja Warrior. Imponert over styrke og smidighet! Og drømmer om å våkne opp en morgen så sterk og sprek.
Postet 26-09-20 kl 12:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg og junior er straks på vei hjem fra sykehuset. Med en stk mindre blindtarm enn da vi dro opp igår. Formen er ok, men noe sårsmerter inne i magen. Operasjon var vellykket og alt ser bra ut.
Postet 26-09-20 kl 12:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
him; Fitbit-appen min forteller meg også at jeg er blitt i dårligere form, enda jeg trener jevnt og trutt.

Her har vi fått strålende høstvær etter siste ukes stormer. Godt med litt mer sol og finvær før mørketida kommer.
Postet 26-09-20 kl 13:48 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sommer i Bergen idag. Helt subjektivt sett, så er dette så uendelig fortjent. Med tanke på all regn og vind vi har hatt i det siste, og ikke minst med tanke på alt vi nest sannsynlig har i vente de neste 5-6 månedene. Shorts og singlet på terrassen, og klesvasken tørker i en fei!
Postet 26-09-20 kl 14:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mye folk ute i dag altså.
Fått gjort alt jeg skulle som jeg husket. Får ta det når jeg skal hente eldste.
Postet 26-09-20 kl 15:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Rolig lørdag her. Det står noen hagemøbler ute i garasjen og venter på noen strøk med maling, og noen potteplanter som venter på bedre plass i potta. Kanskje derfor jeg sitter her her og skriver innlegg. : prokrastineringsekspert:
Postet 26-09-20 kl 15:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Vi dro ikke. Yngste er litt snørrete. Kan ikke gå på sykehus slik.

I stedet har vi vært på søpla med diverse, levert noe til bruktbutikk og sett på et hus.

Nå tenker jeg at hagemøblene skal ryddes inn og garasjen skal feies.
Postet 26-09-20 kl 16:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring og pjusk til nyopererte barn og andre som trenger.
Jeg har vært på Zumba, og ellers tatt det med ro. I kveld blir det Harry Potter og popcorn, og etter hvert et glass rødvin.
Postet 26-09-20 kl 16:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no