Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 11-08-20 kl 08:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Dag to etter ferien. Blir kontoret i dag også, men planlegger også mye hjemmekontor fremover.
Postet 11-08-20 kl 08:51 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Hjemmekontor i dag. BI kurs med online forelesning straks.
Postet 11-08-20 kl 09:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er nok en gang installert på hjemmekontoret. Det var ikke helt fullt av arbeidsoppgaver i går, men det tar seg sikkert opp snart. I dag har jeg i det minste lagt opp til et par møter.

Knerten ble sendt på ferie til min far i går. Pappa har kjøpt seg båt, så han ville ta med et barnebarn på tur, og min sønn er definitivt den det er minst styr med. Så han fikk være førstemann. Knerten sukket litt over manglende nettilgang, men var enig i at det nok ble fint.

I dag har jeg hyret inn min datter til å vaske vinduer. Normalt sett forlanger jeg at ungene skal bidra i husarbeidet uten å få penger for det, men jeg hater vindusvask og har funnet ut at jeg heller betaler henne for å slippe.
Postet 11-08-20 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Dag to etter ferie her også. Den ferien kunne gjerne vart lengre, men det er greit å være i gang også. Kaffe og svosj.
Postet 11-08-20 kl 09:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På jobb med en hodepine som driver og lurer.
Er sliten.
Postet 11-08-20 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret. Ordentlig på kontoret. Jeg håper intenst at det dukker opp noen jeg kan spise lunsj med og så har jeg en kaffeavtale på slutten av dagen.

Det var deilig å gå til jobben i nydelig vær og jeg koser meg til og med med lyden av trafikk utenfor vinduet.

Radio på (noen fordeler er det jo med å ikke kunne ha kontorkameraten her) og snart kaffe.
Postet 11-08-20 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Dag to etter ferie her også. Fremdeles i karantene, så hjemmekontor på meg denne uken. Ble vel mye jobbing i ferien, så føler meg egentlig ikke klar for høsten
Postet 11-08-20 kl 09:37 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Jeg nyter siste rolige dag på jobb før resten av lærerene kommer.
Studenten snappet fadderukebilder fra parken i går kveld, og det jeg så var langt fra så ille som avisene vil ha det til. Jeg er ganske så nøye på smittevern og avstand, og det jeg så var helt innafor. Og heller ute i park enn inne på trange hybler!
Studenten har i alle fall fått en strålende studiestart, og det er jeg SÅ letta over. Hun har hatt litt sosiale utfordringer, så dette trengte hun.
Postet 11-08-20 kl 09:37 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg var effektiv på kontoret i går, så jeg tar en ikke fullt så effektiv hjemmekontordag i dag. Eller - effektiv er den jo, bare på andre måter. Jeg har klesvask i maskinen, pizzasnurrer i ovnen og chilier i tørkeren.
Postet 11-08-20 kl 10:25 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gårsdagens hjemmekontor var katastrofalt ineffektivt (og inkluderte blant annet en lur på sofaen), så i dag har jeg dratt på UB igjen. Det er jo ikke som om studentene har begynt å lese noe ennå – så langt er vi to i mitt hjørne av lesesalen.
Postet 11-08-20 kl 10:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg ønsker meg en it-person som kan jobben sin. Nytt adminsystem og jeg kan mest på huset fordi jeg må. Blæh!
Postet 11-08-20 kl 10:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har fortsatt ferie. Skulle bruke dagene på festforberedelsene, men vi har avlyst den. Planlagt og gledet oss et år. Møkkakorona!
Postet 11-08-20 kl 13:52 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Første jobbdag og jeg er som vanlig helt overveldet av at det er forventet at jeg skal yte også. Jeg spår at det blir en tidlig kveld.
Postet 11-08-20 kl 14:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Første jobbdag her også. Fortsatt kaos med timeplaner, så det er litt vanskelig å få til effektive samarbeidsmøter, men det går seg vel til. Jeg har såpass ufullstendig timeplan selv at jeg ikke får gjort noe særlig konstruktivt selv om jeg egentlig har ledig tid akkurat nå.
Postet 11-08-20 kl 14:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Forstår deg godt Blondie. Her er det tredje arbeidsuke og jeg synes fremdeles at det er urimelig at jeg skal jobbe hele dagen. Sliter litt med konsentrasjonen kjenner jeg.
Postet 11-08-20 kl 14:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hva slags tørker bruker du til chilien, Celebelen? Vi har plutselig veldig mange modne, så kanskje det hadde vært smart.

Hjemmekontor her også i dag, den fine lille elbilen er på service og jeg skal pløye meg gjennom noe "pensum". Blir bare fryktelig trøtt av å lese!
Postet 11-08-20 kl 14:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nå helt rene vinduer. Tenåringer har sine fordeler sånn innimellom. (Og noen ganger får du dem helt gratis. )
Postet 11-08-20 kl 15:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no